abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43985551
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef LXIV het volgende:
Zojuist zat ik tijdens een uitermate vervelende vergadering wat weg te dommelen, toen ik me plots het volgende verhaal herinnerde: het gaat over een stad waar alles in het teken staat van het bouwen van een hoge toren. Al vele generaties lang wordt hieraan gewerkt, wat het doel nu precies was is me ontschoten. Één jongen gaat het nut van dit alles betwijfelen en besluit weg te trekken. Zo komt hij er achter dat andere volkeren hier ook mee bezig zijn. Uiteindelijk blijkt dat alle materiaal voor de torens afkomstig is van één mega-toren die langzaam afgebroken wordt.

Een vreemd verhaal, en zeker geen bekend boek volgens mij. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Hm, was er niet iets met dat die jongen weg ging met een vriendin en bij een soort kleivolk wat onder de aarde woonde terecht kwam?
En was het ook niet dat ze een bepaalde kleur kleren aan moesten trekken voor hoe 'hoog' ze waren in de samenleving?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_43987951
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik lees nog steeds nieuwe kinderboeken. Deels omdat ze gratis toegestuurd krijg om te recenseren, deels omdat ik een aantal auteurs persoonlijk ken en dus op de hoogte wil blijven van hun werk, en deels omdat er gewoon erg leuke boeken tussen blijven zitten.
Ik recenseer ook kinderboeken!

In Nijmegen zit een kinderboekenwinkel, als ik daar ben moet ik altijd even kijken. Het valt me op dat er nu veel boeken zijn die ik als kind graag had willen lezen. Tien, vijftien jaar terug was ik namelijk dol op griezelboeken, destijd waren die er nog niet zo heel erg veel.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:36:08 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43988084
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hm, was er niet iets met dat die jongen weg ging met een vriendin en bij een soort kleivolk wat onder de aarde woonde terecht kwam?
En was het ook niet dat ze een bepaalde kleur kleren aan moesten trekken voor hoe 'hoog' ze waren in de samenleving?
Het zou kunnen. Van dat kleivolk is me niets bekend, maar die kleren rinkelen wel ergens vaag een belletje.
The End Times are wild
  woensdag 29 november 2006 @ 16:08:32 #79
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43994581
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik recenseer ook kinderboeken!

In Nijmegen zit een kinderboekenwinkel, als ik daar ben moet ik altijd even kijken. Het valt me op dat er nu veel boeken zijn die ik als kind graag had willen lezen. Tien, vijftien jaar terug was ik namelijk dol op griezelboeken, destijd waren die er nog niet zo heel erg veel.
Dat vond Paul van Loon ook
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43995638
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat vond Paul van Loon ook
Griezelbus 1 heb ik nog meegekregen, daarna werd ik er al snel wat te oud voor (althans, dat dacht ik als puber).
  woensdag 29 november 2006 @ 16:46:17 #81
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43995917
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Griezelbus 1 heb ik nog meegekregen, daarna werd ik er al snel wat te oud voor (althans, dat dacht ik als puber).
Zonde. Ik ben ze altijd blijven lezen, net als alle andere boeken van het griezelgenootschap. Dat ik ze voor niks kreeg, had daar maar een beetje mee te maken Ik blijf zijn stijl geweldig vinden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')