Hier (heerlen) doen ze het nog veel erger, staan een stel van die kneuzen met teddyberen op straat, Kom je langs met je kinderwagen,Duwen ze je kind een beer in de handen en zeggen ze dat hij die mag hebben, "maar dan moet mama wel even lid worden van de boekenclub"
mama zegt dan standaard altijd dat ik al lid ben, dat werkt meestal wel,maar dit keer kreeg ik: Ach, dan neem je toch nog eentje? Dan heb je twee pasjes! ( en twee keer verplichte boeken bestellen....elke paar maanden)En tegen mijn zoontje: Mama doet dat wel hoor, dan krijg jij die fijne beer... ( denk dat een beer gaan kopen bij de bart smit of zo een goedkopere optie is....)
mama was niet van plan om dat te doen, dus boekenmeneer zegt: oke, fijne dag verder en vraagt zijn beer terug... mijn zoontje van drie zat inmiddels al zwaar verliefd naar die beer te kijken en te knuffelen...En ik zei dat als ie m terug wilde,Hij m dan zelf mocht terugpakken,Ik was niet van plan m af te pakken,dan had ie m niet moeten geven...
Uiteindelijk,nadat mijn zoontje een paar keer keihard door de winkelstraat heeft lopen gillen dat dat een "kappedootje"was, en heel erg veel mensen keken naar die kerel, gaf ie het toch maar op...en mocht zoontje die beer meenemen....
Ik denk dat ie zich nog wel een paar keer bedenkt voor ie weer de truc "pak-de-moeder-via-het-kind"probeert.... ( Natuurlijk krijgt mijn zoontje van mij niet altijd zijn zin maar in dit geval had ik zoiets van, Jij flikt het,je lost het ook maar zelf op....)