Je loopt naar je baas toe en zegt: ik ben het zat geworden, ik neem ontslag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik begin het zo langzamerhand echt zat te worden.
Volgens mij krijgen we maar tot een bepaalde tijd (tot 9 uur ofzo) uitbetaald en daarna werken we in onze eigen tijd. Ik kan daarom wel gaan klagen maar ik geloof nooit dat dat helpt omdat ze dat voglens mij altijd al zo hebben gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Als je die uren niet uitbetaald krijgt gaan klagen natuurlijk idioot.
Je gaat toch niet in je eigen tijd werken voor niets... Krijg ballen en zeg dat je betaald wil hebben voor die uren of dat je anders niet meer buiten je contract uren werkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we maar tot een bepaalde tijd (tot 9 uur ofzo) uitbetaald en daarna werken we in onze eigen tijd. Ik kan daarom wel gaan klagen maar ik geloof nooit dat dat helpt omdat ze dat voglens mij altijd al zo hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef Thieske het volgende:
Sukkel, je gaat toch niet in je eigen tijd werken![]()
Ga gewoon naar huis en als ze het daar niet mee eens zijn neem ontslag en zoek een andere baan.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:10 schreef Robocock het volgende:welke mongool gaat er nu in zn eigen tijd werken
Tja, ze kunnen je niet verplichten maar toch kun je niet naar huis. Dan ontslaan ze je.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
Whahahah je werkt in je eigen tijd knuppel
Hoezoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Noedie het volgende:
Als het een franshiche is (schrijf je dat zo??) dan ben je fucked en dan hoeven ze je de extra uren niet te betalen.
1. Hoe weet je dat het een AH is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Noedie het volgende:
Als het een franshiche is (schrijf je dat zo??) dan ben je fucked en dan hoeven ze je de extra uren niet te betalen.
Als het een "echte" AH is, dan heb je er gewoon recht op! Kan zijn dat je filiaal geen zin heeft om die uren te schrijven omdat ze dan over hun quota heen gaan, maar dat is hun probleem...
Je en? Ga je lekker ergens anders werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, ze kunnen je niet verplichten maar toch kun je niet naar huis. Dan ontslaan ze je.
So fukking what, je gaat toch niet onbetaald 1,5 uur werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, ze kunnen je niet verplichten maar toch kun je niet naar huis. Dan ontslaan ze je.
Overuren hoeven onder bepaalde omstandigheden inderdaad niet altijd uitbetaald te worden. Hoe het precies zit zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HoezoJe werkt zoveel uur dan moet je toch ook betaald krijgen....
en geldt dat alleen voor franchise ondernemingen of gewoon algemeen? daar ging het mij een beetje omquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Overuren hoeven onder bepaalde omstandigheden inderdaad niet altijd uitbetaald te worden. Hoe het precies zit zou ik niet weten.
Dude, dat is wettelijk verboden. Of het moet een aangenomen klus zijn, maar dat lijkt me sterk voor een vakkenvuller.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we maar tot een bepaalde tijd (tot 9 uur ofzo) uitbetaald en daarna werken we in onze eigen tijd. Ik kan daarom wel gaan klagen maar ik geloof nooit dat dat helpt omdat ze dat voglens mij altijd al zo hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |