Dat is dan wel weer jammer....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er gisteren nog iemand op gewezen dat je contact eigenlijk niet als kontact schrijft, maar hij had de spellingscontrole er al over gehaald (en die vond het dus correct) en wilde mij niet geloven... Dus kontact bleef staan. In een officiële brief.
Ik mag hopen dat ze dit sarcastisch bedoelde. Stel dat een leraar een tentamenopgave in deze vorm van schrift moet nakijken. Dan kan je de dwangbuis alvast tevoorschijn halen.quote:vin er nix mee aan duh hand.. mensuh typuh tog oowk met msn taal en nie normaal nederlands moet dan dan oowk afgesgaft mottuh worduh ofzow..?
Ik zou na zin een paar woorden gestopt zijn, het tentamen gescand hebben op stukken Nederlands, en vervolgens beloond hebben met een één, vooropgesteld dat de naam niet in breezertaal geschreven is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/100394/1
[..]
Ik mag hopen dat ze dit sarcastisch bedoelde. Stel dat een leraar een tentamenopgave in deze vorm van schrift moet nakijken. Dan kan je de dwangbuis alvast tevoorschijn halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
om over het correct gebruik van de 'd' en 't' nog maar te zwijgen.
Haha zowat elke dag!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Hahah de TS komt zeker niet zovaak op Fok?
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Haha zowat elke dag!
Wat een nerd ben ik...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:41
Ik vindt die reclame zo leuk, dak hem zoek. Op google kan ik zo niets vinden
Wie kanme helpen
Voor één foutje vind ik dat ook wel overdreven, maar daarna dwaal je in je betoog wat af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef Veulen het volgende:
Ik ken anders zat vwo'ers die er ook niks van bakken.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo lopen te gillen over een taalfoutje. Ik zet laatst een berichtje op een forum, zat er een taalfoutje in, gaat 1 of andere debiel me een berichtje sturen dat er een taalfout in zit.... Man waar kan je je druk over maken. Inplaats van dat je er nou blij mee bent dat zo'n leuk persoon als ik aanwezig is. Ooit draag ik iets nuttigs bij en dan heb je spijt dat je de boel loopt af te kraken.
En tot die tijd slik je het maar in of lees je me maar niet.
Klopt, maar ik ben niet zo betoog vast.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:29 schreef Duvel het volgende:
Voor één foutje vind ik dat ook wel overdreven, maar daarna dwaal je in je betoog wat af.
Fout! Je mag pas klagen als je je eigen post foutloos kan schrijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat veel users niet meer kunnen spellen. 'wijfen', 'zowiezo', 'agterlijk' en meer van dit soort tenenkrommende taalfouten zijn aan de orde van de dag, om over het correct gebruik van de 'd' en 't' nog maar te zwijgen. Hebben ze het vak Nederlands soms al afgeschaft op het VMBO?
Wat is daar fout aan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:55 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Fout! Je mag pas klagen als je je eigen post foutloos kan schrijven
Net even opgezocht, zowel spreekwoord.nl als Van Dale spreken van 'aan de orde van de dag'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:27 schreef Hagelkaas het volgende:
Iets is aan de orde, of iets is de orde van de dag.
Mwahahaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:48 schreef Hagelkaas het volgende:
KutAls slecht smoesje gebruik ik maar even mijn alcoholgebruik van vanavond
En terecht.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:09 schreef -Muse- het volgende:
Alleen VMBO-ers maken spelfouten, dat heb je helemaal goed gezien!![]()
Ik kan begrijpen, dat deTS zich superieur voelt tegenover deze users....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |