lekker beangrijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef eer-ik het volgende:
Fok! spellingscontrole moet ingesteld worden
Ja, en die wijzigingen hielden in, dat je voor 'wachten' 'wagten' mocht gaan schrijven? Of dat je persoonsvormen op een d mocht laten eindigen, zelfs als er geen d in het werkwoord zit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:59 schreef Thee_met_honing het volgende:
Ligt niet alleen aan luie jongeren. Tijdens mijn schoolcarierre zijn de regels 3x veranderd, dan wordt het lastig om het goed te doen. Dat is gewoon niet meer bij te houden.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, en die wijzigingen hielden in, dat je voor 'wachten' 'wagten' mocht gaan schrijven? Of dat je persoonsvormen op een d mocht laten eindigen, zelfs als er geen d in het werkwoord zit?
Met andere woorden: Uitermate slap excuus.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en die wijzigingen hielden in, dat je voor 'wachten' 'wagten' mocht gaan schrijven? Of dat je persoonsvormen op een d mocht laten eindigen, zelfs als er geen d in het werkwoord zit?
Dat zie je mij toch ook niet schrijven?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:
No comment.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Staaf het volgende:
Ik begrijp wel ongeveer een beetje wat je bedoeld,
[...]
heel veel persoonsvormen eindigen met een D (wandeld, loopd..), gewone woorden met een D (krand???), verkantie, waarneer,
en nou stond er zelfs in mijn MSN iemand met de naam 'me hard slaat op teeld als ik je zie':(
Zo kijk ik er ook tegenaan... Of er nu geneukt met mieren is, of nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Dat zie je mij toch ook niet schrijven?![]()
Ik zeg dat het niet ALLEEN aan de instelling ligt, je zal mij niet horen zeggen dat het DUS geen instellingprobleem is.
De meeste fouten zijn belachelijk maar je moet mij niet vragen of het nu miereneuken is of mierenneuken, in die gevallen vind ik het genoeg dat de boodschap overkomt.
Sollicitatiebrieven die vol staan met fouten mik ik trouwens ook gelijk weg. Als het al teveel moeite is om in zo'n brief te proberen goed voor de dag te komen hoef ik niet de moeite te nemen om zo iemand voor een gesprek uit te nodigen.
Mensen die de spellingcontrole niet gebruiken bij belangrijke documenten:![]()
Bahquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook tegenaan... Of er nu geneukt met mieren is, of niet![]()
Ik snap dat SOWIESOquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook tegenaan... Of er nu geneukt met mieren is, of niet![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:59 schreef Thee_met_honing het volgende:
Ligt niet alleen aan luie jongeren. Tijdens mijn schoolcarierre zijn de regels 3x veranderd, dan wordt het lastig om het goed te doen. Dat is gewoon niet meer bij te houden.
In ieder geval lang genoeg om ervoor te zorgen dat ik mensen kan weigeren om regeltjes die ik zelf verzin en er niet aan hoef te voldoen bij een ander.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij op school gezeten? Werk eens door!
Tegenwoordig blijkt het dat het doodnormaal is om dyslexie als excuus te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alfabeet! Je schrijft "wijven" goed! Slecht voorbeeld.
Maar inderdaad: veel mensen kunnen niet spellen tegenwoordig. Dit geldt echter niet alleen voor de mensen die nu op school zitten. Het aantal figuren dat beweert dyslexie te hebben neemt steeds verder toe.
Dat is geen correcte zin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:55 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
In ieder geval lang genoeg om ervoor te zorgen dat ik mensen kan weigeren om regeltjes die ik zelf verzin en er niet aan hoef te voldoen bij een ander.![]()
Klop maar het haalt volgens mij wel de meest stomme fouten eruit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het gebruik van de spellingscontrole is niet genoeg!
het is een gemankeerd hulpje... Ik kan wel 100 spellingsvauten verzinnen die niet opgemerkt worden in word.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er gisteren nog iemand op gewezen dat je contact eigenlijk niet als kontact schrijft, maar hij had de spellingscontrole er al over gehaald (en die vond het dus correct) en wilde mij niet geloven... Dus kontact bleef staan. In een officiële brief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |