Ik denk dat je het niveau van de gemiddelde FOK-ker te hoog inschat...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze het vak Nederlands soms al afgeschaft op het VMBO?
Nog niet, maar ze zijn het wel van plan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze het vak Nederlands soms al afgeschaft op het VMBO?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik snapt niedt wad daar mis mee zau zen, wijven zijn tovh wijven, tis al 8erlijk dadt je je eige daar zowiezo druk om maakdt
Alfabeet! Je schrijft "wijven" goed! Slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik snapt niedt wad daar mis mee zau zen, wijven zijn tovh wijven, tis al 8erlijk dadt je je eige daar zowiezo druk om maakdt
http://www.nieuwszicht.co(...)-meer-op-vmbo-en-mboquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat veel users niet meer kunnen spellen. 'wijfen', 'zowiezo', 'agterlijk' en meer van dit soort tenenkrommende taalfouten zijn aan de orde van de dag, om over het correct gebruik van de 'd' en 't' nog maar te zwijgen. Hebben ze het vak Nederlands soms al afgeschaft op het VMBO?
Maar ik heb wel moeite moeten doen om verkeerd te spellen, het druist tegen principes in (zulke grove fouten dan), moest echt nadenken hoe ik verkeerd kan schrijven (typen)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alfabeet! Je schrijft "wijven" goed! Slecht voorbeeld.
Maar inderdaad: veel mensen kunnen niet spellen tegenwoordig. Dit geldt echter niet alleen voor de mensen die nu op school zitten. Het aantal figuren dat beweert dyslexie te hebben neemt steeds verder toe.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef nolabel het volgende:
Doet mij meteen aan het volgende denken.
[afbeelding]
Nou en, je weet toch wat ze bedoelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Overigens zegt dit niets over de kwaliteit van het onderwijs. Dit zegt juist alles over de mentaliteit van de meeste jongeren, te lui om correct Nederlands te typen.
Nou nee.quote:
Het gaat mij er om dat een zogenaamde "breezah"-spelling niets te maken heeft met het onderwijs niveau op het VMBO. Er is niets mis met het onderwijs dat word gegeven op het VMBO.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik vind dat mensen niet zo moeten zeiken. Ga je dood aan een spelfout?
Dat gaat dus niet als je dood bent!quote:Nee, get a life.
Oke, eens goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Een tikfoutje, of een spelvout (jaja) in een snel getikte reply is geen probleem. Maar dit soort walgelijke fouten dienen aangepakt te worden ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |