abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39615724
mag ik ook nog in de OP?

mips = Tanatloc Van Valnor
a life? sounds great... where can I download that?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:59:50 #52
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39615854
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.
Daar staat Weapon Sets. Thanks.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:41:59 #53
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39616993
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.

Anyways over de openingspost: ik zit te broeden op een nieuwe beschrijving van de Warrior. Had al een geschreven maar die is niet echt compleet. Dus probeer het later opnieuw. Mag m'n plaatje er wel alvast bij staan?

[afbeelding]

Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik vind de Warrior retestrak om mee te spelen. M'n twee favo classes zijn Warrior en Mesmer. Hoe zit dat met jullie?
Done.
Vergeet niet, ik kan over een x aantal uur/minuten? de post niet meer editten.
Wel heb ik de op in een txt file, die staat onderin de OP.
Je kunt dan zelf een nieuwe maken.
Zelf moet men de nummering en de extra informatie er dan maar in verweven
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:53 schreef mips het volgende:
mag ik ook nog in de OP?

mips = Tanatloc Van Valnor
Done hoe kon ik je nou vergeten
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39629938
Tvp, hoewel ik het eigenlijk nooit meer speel en mijn factions account zo goed als ongebruikt is. Wel 10 minuten speeltijd schat ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39632290
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tvp, hoewel ik het eigenlijk nooit meer speel en mijn factions account zo goed als ongebruikt is. Wel 10 minuten speeltijd schat ik.
Geef Factions gewoon even een kans.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 22:42:03 #56
65330 Ruzbeh
pi_39643603
Ik heb een shortbow en dan gebruik ik soms (ik gebruik standaard een longbow) in combinatie met lightning reflexes. Het resultaat is dat ik heel snel me pijlen afschiet. Iemand nog tips om dit nog sneller te maken?

Ik zat dus te PvP'en iemand raakte onder de indruk. En toen maakte ik die bitch af.
pi_39647516
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een shortbow en dan gebruik ik soms (ik gebruik standaard een longbow) in combinatie met lightning reflexes. Het resultaat is dat ik heel snel me pijlen afschiet. Iemand nog tips om dit nog sneller te maken?

Ik zat dus te PvP'en iemand raakte onder de indruk. En toen maakte ik die bitch af.
Read the Wind/Favorable Wind/Tigers fury, maar de attack speed is gecapped op +33% , dus om nou direct 3 van die skills in je balkje te doen is zinloos.
Ik gebruik zelf meestal favorable wind.

Vandaag even met mijn assassin wat kut missies gedaan waar het moeilijk is om als assassin een party te vinden.
En natuurlijk ging iedereen van mijn party minstens een keer dood behalve ikzelf en dan nog zeuren over assassins.
  zondag 9 juli 2006 @ 01:38:36 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39648595
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Vandaag even met mijn assassin wat kut missies gedaan waar het moeilijk is om als assassin een party te vinden.
En natuurlijk ging iedereen van mijn party minstens een keer dood behalve ikzelf en dan nog zeuren over assassins.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_39650138
Zo en nu is het genoeg geweest voor vandaag, het duurt best lang voordat je Borreke goed opweg hebt geholpen om een goede assassin te zijn.
pi_39650292
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:39 schreef torn_Machina het volgende:
Zo en nu is het genoeg geweest voor vandaag, het duurt best lang voordat je Borreke goed opweg hebt geholpen om een goede assassin te zijn.
Ja, maar ik heb ook nog niet zo lang gespeeld als jij, dus back off! , Nee vind het wel leuk om alles te leren enzo, die nieuwe tacktiek werkt echt heel goed Morgen eens lekker farmen
pi_39650456
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef torn_Machina het volgende:
En dat kan net zo goed betekenen dat jij je buiten de strijd hield....en dus ook niet dood kón gaan
  zondag 9 juli 2006 @ 03:13:02 #62
65330 Ruzbeh
pi_39650720
PvP is verslavend.

Er was dus een gozer genaamd the Green nogwat en hij had veels te sterke armor. Iedereen sloeg 0. Ik had hem wel een keertje kunnen verslaan samen met een assassin en nog iemand. Uiteindelijk won ik nog een keer van hem omdat hij geen zin meer had om door te vechten (hij bleef maar aan de gang).

Tot slot wat kiekjes van mijn character.

pi_39659380
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dat kan net zo goed betekenen dat jij je buiten de strijd hield....en dus ook niet dood kón gaan
Nee hoor. Ik maak die lui af die altijd een beetje achteraf staan, zoals ele's/monks/necro's. Je moet gewoon niet de agro van een grote groep op je krijgen en dan is er niks aan de hand.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:55:50 #64
65330 Ruzbeh
pi_39669277
Iemand waarmee ik zat te spelen (aardig) zocht black dye. Ik had black dye ergens gevonden dus ik dacht ik geef het wel aan haar.

Nu kom ik erachter dat je black dye voor 10k kunt verkopen.

!()*!@*%$&@#%@#$&!)#!)!!!!!!!!!!!!!!
pi_39669425
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand waarmee ik zat te spelen (aardig) zocht black dye. Ik had black dye ergens gevonden dus ik dacht ik geef het wel aan haar.

ja black dye is echt ziekelijk duur
  zondag 9 juli 2006 @ 21:16:29 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39670028
Ik ga morgen of dinsdag Factions kopen

Nu mn broertje nog zn eigen pc en ik ben binnen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:00:07 #67
65330 Ruzbeh
pi_39671422
Ik heb me eigen guild.
pi_39676929
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb me eigen guild.
kom naar FOK man
  maandag 10 juli 2006 @ 00:18:44 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39677713
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:55 schreef Ruzbeh het volgende:

Ach, wie weet kom je wel in The Scribe, da's ook wel koel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 10 juli 2006 @ 09:17:00 #70
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_39682380
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:57 schreef Borreke het volgende:

[..]

kom naar FOK man
Kan iedereen zich bij de Fok! guild aanmelden?
Ik ben (samen met mijn broer), op zoek naar een vriendelijke, behulpzame, Nederlandse guild!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:18:13 #71
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_39682398
Trouwens nog een vraagje! Wat kan ik in de Underworld doen? Wanneer ik alles heb gedood, dan ga ik naar Scorched Earth oid... waar ik overigens weer alles kan proberen te doden (wat me niet lukt)
  maandag 10 juli 2006 @ 09:21:14 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39682440
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef Abonides het volgende:
Trouwens nog een vraagje! Wat kan ik in de Underworld doen? Wanneer ik alles heb gedood, dan ga ik naar Scorched Earth oid... waar ik overigens weer alles kan proberen te doden (wat me niet lukt)

Underworld en Fissure of Woe zijn alleen mogelijk als je Ascended bent.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:27:55 #73
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_39682554
Boven de Dragon's Lair kan je toch de Underworld in?

Ik ben daar met alleen maar henchies ingegaan en alles gedood. Vervolgens ging ik binnen 30 sec naar een ander veld met hetzelfde principe...
pi_39682793
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef Abonides het volgende:
Da's Tombs. Heb je 4 levels, waarvan Underworld een is, om uiteindelijk 3 bosses te verslaan, genaamd The Darkness. Die droppen groene items, zoald Victo's Axe etc.
pi_39683355
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:17 schreef Abonides het volgende:

[..]

Kan iedereen zich bij de Fok! guild aanmelden?
Ik ben (samen met mijn broer), op zoek naar een vriendelijke, behulpzame, Nederlandse guild!
Iedereen kan gewoon in de Fok! guild. Fok! members krijgen direct officer status.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')