Daar staat Weapon Sets. Thanks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.
Done.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.
Anyways over de openingspost: ik zit te broeden op een nieuwe beschrijving van de Warrior. Had al een geschreven maar die is niet echt compleet. Dus probeer het later opnieuw. Mag m'n plaatje er wel alvast bij staan?
[afbeelding]
Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik vind de Warrior retestrak om mee te spelen. M'n twee favo classes zijn Warrior en Mesmer. Hoe zit dat met jullie?
Donequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:53 schreef mips het volgende:
mag ik ook nog in de OP?
mips = Tanatloc Van Valnor
Geef Factions gewoon even een kans.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tvp, hoewel ik het eigenlijk nooit meer speel en mijn factions account zo goed als ongebruikt is. Wel 10 minuten speeltijd schat ik.![]()
Read the Wind/Favorable Wind/Tigers fury, maar de attack speed is gecapped op +33% , dus om nou direct 3 van die skills in je balkje te doen is zinloos.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een shortbow en dan gebruik ik soms (ik gebruik standaard een longbow) in combinatie met lightning reflexes. Het resultaat is dat ik heel snel me pijlen afschiet.Iemand nog tips om dit nog sneller te maken?
Ik zat dus te PvP'en iemand raakte onder de indruk.En toen maakte ik die bitch af.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vandaag even met mijn assassin wat kut missies gedaan waar het moeilijk is om als assassin een party te vinden.
En natuurlijk ging iedereen van mijn party minstens een keer dood behalve ikzelf en dan nog zeuren over assassins.![]()
Ja, maar ik heb ook nog niet zo lang gespeeld als jij, dus back off!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:39 schreef torn_Machina het volgende:
Zo en nu is het genoeg geweest voor vandaag, het duurt best lang voordat je Borreke goed opweg hebt geholpen om een goede assassin te zijn.![]()
En dat kan net zo goed betekenen dat jij je buiten de strijd hield....en dus ook niet dood kón gaanquote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef torn_Machina het volgende:
En natuurlijk ging iedereen van mijn party minstens een keer dood behalve ikzelf en dan nog zeuren over assassins.![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat kan net zo goed betekenen dat jij je buiten de strijd hield....en dus ook niet dood kón gaan
ja black dye is echt ziekelijk duurquote:Op zondag 9 juli 2006 20:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand waarmee ik zat te spelen (aardig) zocht black dye. Ik had black dye ergens gevonden dus ik dacht ik geef het wel aan haar.
Nu kom ik erachter dat je black dye voor 10k kunt verkopen.
!()*!@*%$&@#%@#$&!)#!)!!!!!!!!!!!!!!
Ach, wie weet kom je wel in The Scribe, da's ook wel koelquote:Op zondag 9 juli 2006 20:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand waarmee ik zat te spelen (aardig) zocht black dye. Ik had black dye ergens gevonden dus ik dacht ik geef het wel aan haar.
Nu kom ik erachter dat je black dye voor 10k kunt verkopen.
!()*!@*%$&@#%@#$&!)#!)!!!!!!!!!!!!!!
Kan iedereen zich bij de Fok! guild aanmelden?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef Abonides het volgende:
Trouwens nog een vraagje! Wat kan ik in de Underworld doen? Wanneer ik alles heb gedood, dan ga ik naar Scorched Earth oid... waar ik overigens weer alles kan proberen te doden (wat me niet lukt)
Da's Tombs. Heb je 4 levels, waarvan Underworld een is, om uiteindelijk 3 bosses te verslaan, genaamd The Darkness. Die droppen groene items, zoald Victo's Axe etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef Abonides het volgende:
Trouwens nog een vraagje! Wat kan ik in de Underworld doen? Wanneer ik alles heb gedood, dan ga ik naar Scorched Earth oid... waar ik overigens weer alles kan proberen te doden (wat me niet lukt)
Iedereen kan gewoon in de Fok! guild. Fok! members krijgen direct officer status.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:17 schreef Abonides het volgende:
[..]
Kan iedereen zich bij de Fok! guild aanmelden?
Ik ben (samen met mijn broer), op zoek naar een vriendelijke, behulpzame, Nederlandse guild!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |