1 2 3 4 5 6 | Longbow 2.4 seconds 1.6 0.59 seconds Normal None Flatbow 2.0 seconds 1.6 0.88 seconds Large None Horn Bow 2.7 seconds 1.4 0.59 seconds Normal 10% Armor penetration Recurve Bow 2.4 seconds 1.4 0.40 seconds Small None Short Bow 2.0 seconds 1.05 0.59 seconds Normal None |
Mad Man Mutsaersquote:Joolz zei in het vorige topic:
Jep dat was echt wel beter
Wat is trouwens je in game name, dan voeg ik je toe aan de OP
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef DarkY.NL het volgende:
[ code verwijderd ]
1 Range is approximated in the radius of the aggro circle measured on approximately flat ground.
* Being at a higher elevation than your target increases the range your arrows can go, and at a lower elevation your range is shortened.
2Flight Time is for a target at Short Bow range distance.
Max damage range of a bow is always 15~28, regardless of bow class.
Het is nu al iets meer Fok! - Heb effe heel erg snel header en footer images gemaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Yup, worden de OP's wat persoonlijker van. Is iets cools van ons dan toch?
Als ik in PvE ga tanken doe ik dat meestal met een Wamo of wame. Waele is ook nog wel eens handig, als ik maar een tijdje kan uithouden. Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more. Ik kies meestal voor swords omdat ik dan bleeding mooi kan gebruiken. Voor undead is axe weer makkelijk, als een monk dan zo vriendelijk wil zijn om Judges Insight op me te casten is het helemaal peanuts.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Blijf ik jammer vinden dat veel mensen denken dat W/Mo geschikter is voor PvE dan W/x. Ik gebruik haast nooit secondaries voor m'n Warrior. Ettin/Trolls etc farmen gaat veeeeel sneller en effectiever met Mesmer stances dan welke Monk skill dan ook. In missies met veel rangermobs die throw dirt spammen is Necro erg handig voor Plague Touch. Beter dan Mend Ailment omdat je de condities gelijk terug brengt.
Sowieso de gedachte dat de Warrior alleen maar kan tanken is al raar. Over tanken... De Sanctum Cay missie runnen heb ik geen een secondary nodig om het laatste gedeelte 'te tanken'.
Heel mooi hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Btw check nu eens het plaatje in de OP helemaal bovenaan
De beste manier om aggro te houden vind ikzelf door cyclone axe als skill te gebruiken. De rest van je skillbalk gewoon volgooien met shouts en stances, eventueel healing signet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik in PvE ga tanken doe ik dat meestal met een Wamo of wame. Waele is ook nog wel eens handig, als ik maar een tijdje kan uithouden. Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more. Ik kies meestal voor swords omdat ik dan bleeding mooi kan gebruiken. Voor undead is axe weer makkelijk, als een monk dan zo vriendelijk wil zijn om Judges Insight op me te casten is het helemaal peanuts.
In een goede party is het leuk idd. Maar als je een stelletje kneuzen hebt die jou overal de schuld van geven... *poef* weg was de monkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Tot nog toe gaat het best aardig, met Monk spelen is ontzettend leuk, dat ik daar nooit eerder mee begonnen ben, is me nog steeds een raadsel...
Kan je jouw bonderbuild eens posten? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef torn_Machina het volgende:
Een Monk is zeker leuk, het was mijn eerste character. Alleen ben ik nu meer bezig om mijn ranger en mesmer door Factions heen te helpen. Het laatste dat ik met mijn monk heb gedaan was als Bondermonk in FoW.
Als er iets saaier en makkelijker exp/gold/drops verdienen dan is het dat wel.
Je hoeft alleen maar blessed signet en mantra of inscriptions te gebruiken als ze gerecharged zijn. Verder hoef je niets te doen en buiten de aggro cirkel blijven natuurlijk.
Ik heb er toen wel bijna een 50k armor voor kunnen kopen met al die runs die ik toen in FoW deed.
DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more.
Blessed Signetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je jouw bonderbuild eens posten? Ben wel benieuwd
Warriors zijn net zo veelzijdig als elke andere class, maar ik speel een warrior vooral om te tanken. (let wel, ik speel alleen maar PvE) Afhankelijk van de missie pas ik mijn build aan. Ga ik newbies helpen in Ascalon, dan wordt het voornamelijk een "close-combat-kill-em-all" wammo die geen monk nodig heeft. Bij zwaardere missies, zoals de Southern Peaks en RoF hangt het af wat het team verlangt. Alleen kan ik maar niet wennen aan hammers.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.
Anyways over de openingspost: ik zit te broeden op een nieuwe beschrijving van de Warrior. Had al een geschreven maar die is niet echt compleet. Dus probeer het later opnieuw. Mag m'n plaatje er wel alvast bij staan?
[afbeelding]
Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik vind de Warrior retestrak om mee te spelen. M'n twee favo classes zijn Warrior en Mesmer. Hoe zit dat met jullie?
Nee, vanavond heb ik weer andere bezigheden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Borreke het volgende:
Hoop dat je vanaaf wel online bent torn_machina, kun je me alsnog les geven
Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe krijg ik nog een weapon slot?
Ik bedoel zo'n knopje waar ik van wapen kan wisselen, rechtsonder in beeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.
Met F1 tot F4, want je hebt 4 weaponslots.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n knopje waar ik van wapen kan wisselen, rechtsonder in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |