abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:57:51 #26
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39606970
Mooie cape, vraag me af wie de ontwerper is

Voor bogen, check: http://gw.gamewikis.org/wiki/Bow of check de post hieronder

[ Bericht 21% gewijzigd door DarkY.NL op 07-07-2006 15:03:23 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:03:05 #27
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39607150
1
2
3
4
5
6
Weapon          Refire Rate  Range1 Flight Time2     Arc Size  Special Feature
Longbow        2.4 seconds    1.6    0.59 seconds    Normal    None
Flatbow        2.0 seconds    1.6    0.88 seconds    Large     None
Horn Bow       2.7 seconds    1.4    0.59 seconds    Normal    10% Armor penetration
Recurve Bow    2.4 seconds    1.4    0.40 seconds    Small     None
Short Bow      2.0 seconds    1.05   0.59 seconds    Normal    None

1 Range is approximated in the radius of the aggro circle measured on approximately flat ground.

* Being at a higher elevation than your target increases the range your arrows can go, and at a lower elevation your range is shortened.

2Flight Time is for a target at Short Bow range distance.

Max damage range of a bow is always 15~28, regardless of bow class.
pi_39607357
quote:
Joolz zei in het vorige topic:
Jep dat was echt wel beter
Wat is trouwens je in game name, dan voeg ik je toe aan de OP
Mad Man Mutsaers
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:12:36 #29
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39607466
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef DarkY.NL het volgende:

[ code verwijderd ]

1 Range is approximated in the radius of the aggro circle measured on approximately flat ground.

* Being at a higher elevation than your target increases the range your arrows can go, and at a lower elevation your range is shortened.

2Flight Time is for a target at Short Bow range distance.

Max damage range of a bow is always 15~28, regardless of bow class.

Cool!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:13:39 #30
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39607497
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Yup, worden de OP's wat persoonlijker van. Is iets cools van ons dan toch?
Het is nu al iets meer Fok! - Heb effe heel erg snel header en footer images gemaakt
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:13:45 #31
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39607499
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Cool!!

Btw check nu eens het plaatje in de OP helemaal bovenaan
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:24:21 #32
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39607850
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Blijf ik jammer vinden dat veel mensen denken dat W/Mo geschikter is voor PvE dan W/x. Ik gebruik haast nooit secondaries voor m'n Warrior. Ettin/Trolls etc farmen gaat veeeeel sneller en effectiever met Mesmer stances dan welke Monk skill dan ook. In missies met veel rangermobs die throw dirt spammen is Necro erg handig voor Plague Touch. Beter dan Mend Ailment omdat je de condities gelijk terug brengt.

Sowieso de gedachte dat de Warrior alleen maar kan tanken is al raar. Over tanken... De Sanctum Cay missie runnen heb ik geen een secondary nodig om het laatste gedeelte 'te tanken'.
Als ik in PvE ga tanken doe ik dat meestal met een Wamo of wame. Waele is ook nog wel eens handig, als ik maar een tijdje kan uithouden. Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more. Ik kies meestal voor swords omdat ik dan bleeding mooi kan gebruiken. Voor undead is axe weer makkelijk, als een monk dan zo vriendelijk wil zijn om Judges Insight op me te casten is het helemaal peanuts.

Mijn healing monk setup is als volgt:
* Servant scalp met Healing rune (major of sup)
* Censor's vestments met maj. vigor
* Ascetic arms, legs, feet met minor prot en smite runes en maj. abs
* Totem axe
* Collector's healing ankh

Skillbar:
* Orison -> spammable
* Word of healing -> élke Healer monk moet dit hebben
* Heal other [E] -> veel health
* Dwayna's kiss -> handig als ze bergen hexes hebben
* Mend ailment -> tegen poison en bleeding
* Healing breeze -> casten en me dan weer ergens anders op concentreren
* Healing touch/Healing whisper(ofzo, tis een Factions skill) -> ook handig voor mezelf
* Rebirth of Ressurection chant -> rebirth omdat je dan iemand terug kan halen en in PvE is er mer tijd om te regennen, Chant omdat diegene dan weer wat health en energy heeft.

Ik heb ook speciaal deze volgorde zodat ik niet perongeluk de verkeerde skill gebruik.

Attribute points:
* Healing en Divine maxxen voor zover mogelijk, de rest in Prot en evt. smite.

Misschien niet de allerbeste, maar in FoW, UW en Ring of Fire kom ik er toch bijzonder ver mee, getuige veel comments van tevreden partymembers
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_39607902
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Btw check nu eens het plaatje in de OP helemaal bovenaan
Heel mooi hoor.
pi_39608114
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als ik in PvE ga tanken doe ik dat meestal met een Wamo of wame. Waele is ook nog wel eens handig, als ik maar een tijdje kan uithouden. Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more. Ik kies meestal voor swords omdat ik dan bleeding mooi kan gebruiken. Voor undead is axe weer makkelijk, als een monk dan zo vriendelijk wil zijn om Judges Insight op me te casten is het helemaal peanuts.
De beste manier om aggro te houden vind ikzelf door cyclone axe als skill te gebruiken. De rest van je skillbalk gewoon volgooien met shouts en stances, eventueel healing signet.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:35:09 #35
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39608269
Ik gebruik WoH eigenlijk nooit meer op me monk. Komt natuurlijk omdat ik de elite OoB gebruik voor energy management.

meestal is dit mijn skillbar in pve:
breeze, touch, orison, other, party, Capsignet, OoB, Res chant

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkY.NL op 07-07-2006 15:37:17 (mis 1 skill :>) ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:37:45 #36
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39608374
Zal mijn healing monk skill setup ook eens posten vanavond. Maar hij is nog maar (bijna) lvl 15, dus ik schiet niet erg op. komt mede omdat ik niet dood wil gaan...

Tot nog toe gaat het best aardig, met Monk spelen is ontzettend leuk, dat ik daar nooit eerder mee begonnen ben, is me nog steeds een raadsel...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39608686
Een Monk is zeker leuk, het was mijn eerste character. Alleen ben ik nu meer bezig om mijn ranger en mesmer door Factions heen te helpen. Het laatste dat ik met mijn monk heb gedaan was als Bondermonk in FoW.
Als er iets saaier en makkelijker exp/gold/drops verdienen dan is het dat wel.
Je hoeft alleen maar blessed signet en mantra of inscriptions te gebruiken als ze gerecharged zijn. Verder hoef je niets te doen en buiten de aggro cirkel blijven natuurlijk.
Ik heb er toen wel bijna een 50k armor voor kunnen kopen met al die runs die ik toen in FoW deed.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:46:44 #38
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39608732
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:

Tot nog toe gaat het best aardig, met Monk spelen is ontzettend leuk, dat ik daar nooit eerder mee begonnen ben, is me nog steeds een raadsel...
In een goede party is het leuk idd. Maar als je een stelletje kneuzen hebt die jou overal de schuld van geven... *poef* weg was de monk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:47:57 #39
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39608775
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef torn_Machina het volgende:
Een Monk is zeker leuk, het was mijn eerste character. Alleen ben ik nu meer bezig om mijn ranger en mesmer door Factions heen te helpen. Het laatste dat ik met mijn monk heb gedaan was als Bondermonk in FoW.
Als er iets saaier en makkelijker exp/gold/drops verdienen dan is het dat wel.
Je hoeft alleen maar blessed signet en mantra of inscriptions te gebruiken als ze gerecharged zijn. Verder hoef je niets te doen en buiten de aggro cirkel blijven natuurlijk.
Ik heb er toen wel bijna een 50k armor voor kunnen kopen met al die runs die ik toen in FoW deed.
Kan je jouw bonderbuild eens posten? Ben wel benieuwd
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:52:23 #40
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39608937
Ik heb zelfs een aantal missies gedaan waar ik de enige monk was en complimenten kreeg nadat we master haalde
pi_39609466
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als tank is het toch niet de bedoeling om veel damage te doen, daar hebben we eles, necros en rangers voor. Tanks moeten de mobs afleiden, nothing more.
DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.

Anyways over de openingspost: ik zit te broeden op een nieuwe beschrijving van de Warrior. Had al een geschreven maar die is niet echt compleet. Dus probeer het later opnieuw. Mag m'n plaatje er wel alvast bij staan?

Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik vind de Warrior retestrak om mee te spelen. M'n twee favo classes zijn Warrior en Mesmer. Hoe zit dat met jullie?
pi_39609472
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kan je jouw bonderbuild eens posten? Ben wel benieuwd
Blessed Signet
Life Bond
Mantra of Inscriptions
Life Barrier
Balthazar's Spirit
Life Attunement
Aegis
Rebirth

Dit is meer iets voor FoW, Balthazar's Spirit zorgt ervoor dat je energy terug krijgt als je geraakt wordt, deze skill moet je dus als eerste op je casten. Daarna ga je de casters Life Bonden + Life Barrier. De warrior krijgt meestal alleen Life Bond/Life Barrier.
Rangers hoef je meestal niet te bonden, omdat deze toch niet in de buurt komt van de monsters.
Life Attunement gebruik je als iemand bijna dood is om healing te boosten. Deze haal je er weer af als zijn HP weer vol is. Voor de rest gewoon Mantra of Inscriptions up houden en Blessed Signet spammen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:33:04 #43
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39610306
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

DIt bedoel ik dus. Is gewoon niet waar. Je suggereert dat de Warrior enkel is om te tanken. Ik bedoel wat je zegt over de tank zelf is geen onzin hoor, maar vind het jammer dat je de potentie van de Warrior alleen ziet in het tankgedeelte.

Anyways over de openingspost: ik zit te broeden op een nieuwe beschrijving van de Warrior. Had al een geschreven maar die is niet echt compleet. Dus probeer het later opnieuw. Mag m'n plaatje er wel alvast bij staan?

[afbeelding]

Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik vind de Warrior retestrak om mee te spelen. M'n twee favo classes zijn Warrior en Mesmer. Hoe zit dat met jullie?
Warriors zijn net zo veelzijdig als elke andere class, maar ik speel een warrior vooral om te tanken. (let wel, ik speel alleen maar PvE) Afhankelijk van de missie pas ik mijn build aan. Ga ik newbies helpen in Ascalon, dan wordt het voornamelijk een "close-combat-kill-em-all" wammo die geen monk nodig heeft. Bij zwaardere missies, zoals de Southern Peaks en RoF hangt het af wat het team verlangt. Alleen kan ik maar niet wennen aan hammers.

Mijn favo zijn monk en ele, hoewel ele wel veel AoE nerfs om de oren krijgt en sommige skills zijn gewoon zo ruk qua energy. Warrior vind ik leuk om lowlvls te helpen.
Momenteel ben ik de andere classes aan het verkennen, daar heb ik toch voldoende mogelijkheden voor met 20 char slots Heb al gemerkt dat mesmer lastig is, maar wel erg interessant.
pi_39610657
Hoop dat je vanaaf wel online bent torn_machina, kun je me alsnog les geven
pi_39610884
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Borreke het volgende:
Hoop dat je vanaaf wel online bent torn_machina, kun je me alsnog les geven
Nee, vanavond heb ik weer andere bezigheden.
Maar dit weekend ben ik natuurlijk gewoon online.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:57:56 #46
65330 Ruzbeh
pi_39612788
Hoe krijg ik nog een weapon slot?
pi_39613118
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe krijg ik nog een weapon slot?
Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:15:51 #48
65330 Ruzbeh
pi_39613281
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Naar je inventory gaan, en dan zie je bij het model van je poppetje wel een balkje waarin weaponslots staat.
Ik bedoel zo'n knopje waar ik van wapen kan wisselen, rechtsonder in beeld.
pi_39614501
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik bedoel zo'n knopje waar ik van wapen kan wisselen, rechtsonder in beeld.
Met F1 tot F4, want je hebt 4 weaponslots.
pi_39615133
Hmm ik kom bij een missie in problemen. Ik heb al een party en ik ben zelf lvl 7 en hun lvl 6 en we hebben allies van lvl 20 en 10 , maar op het einde van de missie komen er 3 lvl 11's dan zou je zeggen, geen probleem, maar wel dus. Ik doe dus iets verkeerd. Welke taktiek moet ik toepassen voor een A/Ne om hem te verslaan. Ik hoorde al dat beuken geen zin heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')