abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:53:08 #1
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_39604542
Ik had nog wat rekeningen liggen wat toen ik eind vorig jaar een aantal maanden particulier verzekerd was bij NVS/Menzis.. Een aantal maanden alles netjes ingestuurd, kreeg vandaag al een reactie.
Het meeste wordt vergoed, maar de tandartsrekening bv niet. Ik: hmm volgens heb ik helemaal geen tandartsrekening ingediend??

Zit de originele nota erbij, van een of andere kerel uit Nieuwegein. Lekker hoor, heb nu zijn rekeningen en hij staat tussen mijn declaraties.

Maar ff bellen wat ik daar mee moet. Wat een feest werd dat.

'Het is druk, de verbinding wordt nu verbroken.'
Sorry? Eindelijk na 3e keer een poppetje aan de lijn, ik verhaal vertellen..
zij: ja, dat kunt u gewoon terugsturen hoor.
ik: nou, zo gewoon vind ik het anders niet dat ik andermans rekeningen in mijn post ontvang en dat ze tussen mijn declaraties staan, beetje slordig zelfs.
Zij: ja, maar het is al gebeurd.
ik: Nou, dan zal ik het dus terugsturen naar het adres in Rotterdam?
zij: ja.
ik: goed, ga ik ik dat doen
ik: ok dag..?

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraag gedaan he, koe! na zo'n vriendelijke en deskundige mevrouw heb je echt zin er nog een postzegel aan te besteden En ben je weer blij dat je niet langer bij menzis verzekerd bent..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:55:49 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39604633
Wat is nou het probleem? Er is een foutje gemaakt en je kunt het gewoon terugsturen. En dat ze je niet 30 minuten laten wachten bij grote drukte, is dat zo'n groot probleem? Jij hebt liever dat ze je vertellen dat je bijna aan de beurt bent als dat niet zo is?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39605226
Ik ken de problemen bij Menzis. 1 van de grootste irritaties is dat ik 3 keer heb moeten bellen voor een declaratieformulier. Om flauw van te worden..:(
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_39611127
hier ook dat gezeik met een aanvraag formulier voor een behandeling,
krijg jee erst te horen dat het niet bestaat,de volgende zegt dat je zelf maar iets moet opsturen en dan bestaat het weer wel.

lijkt wel of er allemaal stagelopers aan het werk zijn daar....
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')