gewoon een goede dag uitkiezen. Ik was er laatst, langste dat ik heb moeten wachten voor een attractie was denk ik 5 minuten, en dat was voor de botsautotjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef danos het volgende:
hallo vergeet ff niet dat de bios tegenwoordig bijna 9 euro kost, dan valt 26 toch wel mee voor een dagje vertier in de rij voor de achtbaan?![]()
3 keer vlak achter elkaar in Superman the ride, is toch wat minder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
gewoon een goede dag uitkiezen. Ik was er laatst, langste dat ik heb moeten wachten voor een attractie was denk ik 5 minuten, en dat was voor de botsautotjes
3 keer is nietsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
3 keer vlak achter elkaar in Superman the ride Xpress, is toch wat minder.
Ja duurt lang he!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op De Vliegende Hollander![]()
Dan zie ik jou ook vast met Pasen 2007 bij de poort staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op De Vliegende Hollander![]()
Niets.quote:
Ik heb zelfs gehoord juni/juli 2007quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan zie ik jou ook vast met Pasen 2007 bij de poort staan.
Pfff, zelfs de Tower of Terror is straks nog eerder klaar.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef SlideAway het volgende:
Leuk park, is wel 26 Euro waard.
verkapt ik heb veel vrienden topicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Omg 26 euro voor een paar uurtjes achtbaan![]()
Als ik met al m'n vrienden ga kunnen we beter een privé achtbaan kopen,
houden we nog geld over voor ijsjes ook![]()
The Big Shot bovenop The Stratosphere Tower in Las Vegas.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Biancavia het volgende:
Disneyland is leuker.
Bios is ook pleuris duurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef danos het volgende:
hallo vergeet ff niet dat de bios tegenwoordig bijna 9 euro kost, dan valt 26 toch wel mee voor een dagje vertier in de rij voor de achtbaan?![]()
been there done that. Die achtbaan die zo even over het randje valt is gaafquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
The Big Shot bovenop The Stratosphere Tower in Las Vegas.
DAT is leuk!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |