abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39602779
Ik heb een commode gekocht bij de Lidl en nu zitten daar 2 verbindingsstukjes bij (houten pluggen) van 6cm lang en 0,5cm doorsnede dik.
Nou had ik deze in eerste instantie verkeerd aangebracht (plank op plank op plank verkeerd), dus moest ik deze uit elkaar halen. Bij het elkaar halen brak de 2 pluggen af.
Op zich levert dat geen probleem op, maar ik heb wel 2 van diezelfde pluggen nodig met exact die maat.

Normaal zou ik er wel een spijkertje doorheen slaan, maar aangezien het een verbindingstuk is waar een plank nog tussen zit, is dat niet mogelijk: - | -.

Nou ben ik bij de Gamma en Praxis geweest, maar daar hebben ze alleen van 3cm lengte. Iemand een idee waar ik die dingen 100% zeker kan kopen?
Alvast bedankt!
pi_39603252
Bij de bouwmarkt moet je ff bij de profieltjes kijken en dan een stuk rondhout van 5 mm kopen. Dan kan je het gewoon op maat zagen. Dan wat houtlijm erin doen en blijft het wel zitten.
pi_39605162
De Bouwmarkt... okidoki, thanks... ik heb 2 linkerhanden, dus ben benieuwd of het vanavond wel lukt.
Bedankt!
pi_39605266
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:10 schreef arjanbruin het volgende:
De Bouwmarkt... okidoki, thanks... ik heb 2 linkerhanden, dus ben benieuwd of het vanavond wel lukt.
Bedankt!
En als je het niet kan vinden, gewoon ff vragen bij de infobalie, niet aan die gastjes die daar rondlopen want die weten nooit iets.
pi_39653915
Ben benieuwd of het nog iets geworden is. Ik bedacht me pas later dat je ook gewoon een potlood had kunnen gebruiken als deuvel.
pi_72790900
Beetje late reactie, maar het was allemaal uiteindelijk goed gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')