Jij houd toch van seks met mannen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ik sigaretten moet hebben zet ik mijn auto altijd express voor een pomp, zonder dat ik hoef te tanken.
Zo lachen he als die mensen dan beginnen te zeiken op je als je terugkomt.
Stresserts
Ik zeg deporteren! HOND!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ik sigaretten moet hebben zet ik mijn auto altijd express voor een pomp, zonder dat ik hoef te tanken.
Stresserts
Zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Een echte ''snelle pomp'' heeft niet eens de faciliteiten er voor om er een sapje te kopen?
Bij de Tango kun je alleen tanken en dan weer optyfen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn.
[DIESEL] - [V-POWER] - [EURO 95] - [EURO 98] - [APPELSAP]
en dan zo'n josti die appelsap gaat tanken, en dan kun je nog langer wachten omdat die weer leeggetankt moet wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn.
[DIESEL] - [V-POWER] - [EURO 95] - [EURO 98] - [APPELSAP]
Een pomp is om te tanken ...niet om die k*nkerstokken te kopenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stresserts
Duur tankje dan..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
en dan zo'n josti die appelsap gaat tanken, en dan kun je nog langer wachten omdat die weer leeggetankt moet worden
Duur sapje bedoel jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Geqxon het volgende:
Duur tankje dan..
De volgende x moet je tanken en roken tegelijk, das veel bruterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stresserts
Wat sneu voor je dat je een sociale handicap hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stresserts
Ach je bent niks beters als je hierna voor hond en val kapot uitgemaakt word.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wat sneu voor je dat je een sociale handicap hebt![]()
Dat zijn gewoon mechanofoben, oftewel mensen die nooit voorbij de draaischijftelefoon zijn gekomen. Je weet wel, mensen die niet eens een mobieltje/pc/videorecorder/enz. kunnen bedienen. Maar ze mogen wel autorijden.......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Pinnen aan de pomp ("easypay") begint al een redelijke gewoonte te worden, snel pinnen en direct doorrijden. Maar wat ik dan niet begrijp zijn van die mensen die:
a) Het totaal niet begrijpen en zo een paar minuten bezig zijn vanalles te proberen
Nooit gezien bij zo'n selfservice. Zoals velen al zeggen, is er meestal niet eens de mogelijkheid daartoe bij die snelle tankstationsquote:b) Naar binnen gaan om nog een sapje te kopen, en hun auto laten staan
Meld. MAAAAAR ik zet hem op automatisch afslag (je weet wel, pinnetje gebruiken) en ben nog klaar met voor en achterruit voordat mijn tank vol is. Meestal heb ik zelfs nog de tijd om de Metro door te spitten....quote:c) Hun ramen gaan zemen bij de pomp.
Waar?quote:Ga dan naar de pomp voor ouwe trage lullen
Dat is nou diep triest, maar dan ook echt van het laagste niveau dat mogelijk is. Dat die anderen zo zitten te stressen is ook niet goed, maar opzettelijk een obstakel vormen is gewoon, zoals al eerder gezegd een sociale handicapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stresserts
Probleem is dat bij de meeste grotere tankstations dat pinnetje eruit gehaald is, dus je moet hem vast blijven houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef ajay het volgende:
Meld. MAAAAAR ik zet hem op automatisch afslag (je weet wel, pinnetje gebruiken) en ben nog klaar met voor en achterruit voordat mijn tank vol is. Meestal heb ik zelfs nog de tijd om de Metro door te spitten....
Oplossing is zelf zo'n pinnetje aan je sleutelbos te hangen. Paperclip, popnagel of zoiets. Werkt heel relaxed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem is dat bij de meeste grotere tankstations dat pinnetje eruit gehaald is, dus je moet hem vast blijven houden.
Moeten ze maar eerder opstaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is nou diep triest, maar dan ook echt van het laagste niveau dat mogelijk is. Dat die anderen zo zitten te stressen is ook niet goed, maar opzettelijk een obstakel vormen is gewoon, zoals al eerder gezegd een sociale handicap![]()
Of je parkeert je auto op een van die parkeerplekken die altijd bij dergelijke stations staan. Of voor mijn part zet je hem voor de ingang neer. Goh, beetje sociaal wezen zal toch wel erg veel pijn doen he....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moeten ze maar eerder opstaan.
Haasterts
Nee, gewoon een egoistische aso.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:00 schreef ajay het volgende:
[..]
Of je parkeert je auto op een van die parkeerplekken die altijd bij dergelijke stations staan. Of voor mijn part zet je hem voor de ingang neer. Goh, beetje sociaal wezen zal toch wel erg veel pijn doen he....
Als de rest allemaal haasterts en stresserts zijn, wat ben jij dan? Een slow-pokert?
Geen idee. Bij een pomp bij ons in de buurt (onbemand) zitten die pinnetjes er wel in. Erg handig.quote:Waarom hebben ze eigenlijk overal die pinnetjes weggehaald? Is het omdat mensen zo a-technisch zijn, dat ze in paniek raken als ze hem per ongeluk op automatisch afslag zetten?![]()
Whehe doe ik ook altijd, ik ga naar zo'n witte pomp, geef mijn sleutels en roep: "gooi maar vol"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Geqxon het volgende:
.....Ga dan naar de pomp voor ouwe trage lullen
Ja hier ook, ik druk de op het knopje van de tankdopopener, en de bediende doet de rest.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:20 schreef Faat het volgende:
[..]
Whehe doe ik ook altijd, ik ga naar zo'n witte pomp, geef mijn sleutels en roep: "gooi maar vol"
Het leven kan zo makkelijk zijn als je het zelf maakt
Wel, dat heb je zelf gezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[.jij houdt toch van seks met mannen.]
Nee![]()
![]()
WTF![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |