abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39623969
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee hoor. Het vroegere Kijk- en luistergeld zit tegenwoordig in de Inkomstenbelasting.
oeps .. je hebt helemaal gelijk .. ik verwissel het met de maandelijkse huur voor je aansluiting ..
kijk- en luistergeld cq omroepbijdrage werd geïnd door de PTT

maar anyway is dat algeheel onzinning .. die omroepbijdrage is er voor alle zenders op radio en TV, het leveren van de faciliteiten zou je kunnen zeggen
daarnaast betalen we dus idd de NOS en sinds een jaar of 10 de NPS als afsplitsing daarvan, waarbij de NOS het nieuws en de sport heeft gehouden en de rest is verhuisd naar de NPS en tja, die maken ook een paar programma's met andere zenders op dat net ..
maar als ik het goed begrijp is het punt dus dat de NPS niet samen zou mogen werken met de VARA of de VPRO ? en dan zouden programma's als zembla of nova niet meer op de buis komen ?
De VARA is anders nog steeds een zendgemachtigde met A-status, dus die gaan gewoon door met nova en zembla, met of zonder NPS, deden we voor die tijd ook dus wat is het probleem ?
dat er op TV ook meningen worden gezegd die je niet aanstaan ?

doe er dan wat aan, gaat dit topic ook over, het gebrek aan voorstellen van andere/rechtsere omroepen ivm de aankomende verkiezingen .. als er een gebrek is aan rechts getinte berichtgeving ligt dat toch echt niet aan de linkse omroepen maar aan de invulling die deze zendgemachtigden geven aan hun zendtijd
pleased to meet you
pi_39625979
Deze onzin moet stoppen. Gewoon iedere partij die geregistreerd staat bij de Kiesraad een uur zendtijd per dag geven en de rest invullen met neutrale programma's.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 03:50:26 #128
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39626059
Is dit nou werkelijk een doorsnee van de bevolking van Nederland, een bovenmodale doorsneel waarschijnlijk.

Zyggie.
pi_39628400
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:41 schreef Neuralnet het volgende:
Deze onzin moet stoppen. Gewoon iedere partij die geregistreerd staat bij de Kiesraad een uur zendtijd per dag geven en de rest invullen met neutrale programma's.
dan zou je omroepbijdrage dus flink omhoog gaan, zendtijd kost geld, de rechten voor de uit te zenden programma's kosten geld, en dat geld komt dus nu uit de portefeuille van de betalende leden ..
daarnaast, wat noem jij neutraal , RTLnoem een cijfer, SBS6 pulp ?
pleased to meet you
pi_39630965
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Linkse mensen kunnen niet seksistisch zijn?
Ja.

Die opmerking maak ik naar aanleiding van argumenten die hier genoemd worden waarom de media links zou zijn. Wat in ieder geval niet links is, is elke vorm van discriminatie. (voor de duidelijk seksisme is ook een vorm van discriminatie). Dus als je het heel basic bekijkt, is seksisme een rechtse eigenschap (vrouwen mogen niet stemmen idee). Natuurlijk is dat in praktijk niet zo zwart wit, maar ja deze hele discussie draait al om het zwart witte.
pi_39632301
quote:
dan zou je omroepbijdrage dus flink omhoog gaan, zendtijd kost geld, de rechten voor de uit te zenden programma's kosten geld, en dat geld komt dus nu uit de portefeuille van de betalende leden ..
daarnaast, wat noem jij neutraal , RTLnoem een cijfer, SBS6 pulp ?
Wel nee. Daar kan je de wet voor aanpassen. De staat kan het gewoon anders indelen. Een partij hoeft in zijn zendtijd ook geen gebruik te maken van programma's waar rechten over betaald moeten worden. Ze kunnen zelf iets regelen. Iedere partij voor zich.

Met neutraal doel ik gewoon op niet politiek gerelateerde televisie. Voetbal, series, films, documantaires enz.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_39632526
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja.

Die opmerking maak ik naar aanleiding van argumenten die hier genoemd worden waarom de media links zou zijn. Wat in ieder geval niet links is, is elke vorm van discriminatie. (voor de duidelijk seksisme is ook een vorm van discriminatie). Dus als je het heel basic bekijkt, is seksisme een rechtse eigenschap (vrouwen mogen niet stemmen idee). Natuurlijk is dat in praktijk niet zo zwart wit, maar ja deze hele discussie draait al om het zwart witte.
Tuurlijk
pi_39634099
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Tuurlijk
Sjonge Fok! blinkt weer uit in sterke argumentatie...

Kom dan met een weerwoord in plaats van zo'n domme reactie.
pi_39634121
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Sjonge Fok! blinkt weer uit in sterke argumentatie...

Kom dan met een weerwoord in plaats van zo'n domme reactie.
Dus ik moet serieus ingaan op jouw onzin?
pi_39634167
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Ja.

Oh "positieve" discriminatie is ook discriminatie. Lijkt me dus dat links wel degelijk discriminerend kan zijn.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:56:55 #136
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39634201
De linkse gedachte is waar fascisme, egoïsme en racisme uiteindelijk toe leiden.
pi_39634361
Links = iedereen gelijk
Rechts = eigen volk eerst

(de extremen dan). In praktijk werkt het absoluut niet. Bij links zijn er altijd mensen die de daarmee heel makkelijk de absolute macht grijp en daardoor krijg je een extreem rechtse situatie. Het idee van communisme is goed, de uitvoering en praktijk gewoon niet. Het extreem rechtse idee komt natuurlijk ook nooit voor, gewoon omdat dat niet realistisch is.

Hoe dan ook, ik ben van mening dat de wetenschappelijk wereld ontzettend rechts is. Ik ken in ieder geval geen enkele hoogleraar die vrouw of allochtoon is, Ik ben werkzaam in de zorg, tussen dokters e.d. Nou als ik een keer zeg dat het mij wel wat lijkt om voor de kinderen te zorgen kijken ze me echt verbaasd aan.
pi_39634398
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:53 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dus ik moet serieus ingaan op jouw onzin?
Probeer het dan tenminste; ik ken mezelf en weet dat ik "wel eens" doordraaf, maar als het onzin is, laat dat dan zien ipv zo te reageren. Als ik met mijn vrienden zit te discussieren lukt dat ook, dus waarom lukt dat nooit op Fok?
pi_39635218
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:28 schreef Neuralnet het volgende:
Wel nee. Daar kan je de wet voor aanpassen.
huh .. hoe bedoel je, wet aanpassen ?
quote:
De staat kan het gewoon anders indelen. Een partij hoeft in zijn zendtijd ook geen gebruik te maken van programma's waar rechten over betaald moeten worden. Ze kunnen zelf iets regelen. Iedere partij voor zich.
waarmee dus in feite alle omroepen zouden veranderen in een soort IKON
quote:
Met neutraal doel ik gewoon op niet politiek gerelateerde televisie. Voetbal, series, films, documantaires enz.
en al die uitzendingen kosten dus geld, om bvb een successserie als ER uit te kunnen zenden mag je aardig wat neer tellen .. en dat geld moet je ergens vandaan halen ..
wil je de nederlandse TV op een zelfde hoge pijl houden als het nu heeft moet je 1 of zelfs 2 van de 3 netten opdoeken, anders wordt het onbetaalbaar ..
en eerlijk gezegd, ik zou dat euwig zonde vinden .. het nederlandse bestel is uniek, iedere bevolkingsgroep, stroming heeft de mogelijkheid zijn eigen uitzendingen op de buis te krijgen .. laten we er ajb niet net zo'n achterlijke eenheidsbrij van maken als in veel andere landen alleen maar omdat rechts te beroerd is om van z'n luie reet af te komen en politiek wat geëngageerd te raken cq goede politieke programma's te maken

ik bedoel maar, ergens is het absurd, dan is de algemene kreet van rechts dat men geen overheidsbemoeienis wil .. dan hebben we hier een omroepsysteem waarbij de overheidsbemoeienis minimaal is en dan moet de overheid ineens wel ingrijpen en het even regelen want de linksen zijn te mondig ?
pleased to meet you
pi_39635437
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef zatoichi het volgende:
Links = iedereen gelijk
Rechts = eigen volk eerst
Sinds wanneer? Ja, als jij dit soort aannames maakt dan valt er niets te discussieren. Sowieso vind ik de onderverdeling in links en recht onzin.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:00:52 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_39635846
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef Neuralnet het volgende:
Je komt als rechtse journalist niet aan de bak en met een rechtse mening niet in de media. Logisch dat ze allemaal links zijn/worden als ze dat werk willen doen.
De oplossing is om een rechtse omroep te beginnen .
pi_39635886
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef schatje het volgende:

[..]

De oplossing is om een rechtse omroep te beginnen .
Dat zul je dan zelf moeten financieren
pi_39645549
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat zul je dan zelf moeten financieren
Waarom dat kan gewoon in het publieke bestel. Een goed voorbeeld is de EO die je toch echt niet linsk kan noemen of de tros of de avro.
  zondag 9 juli 2006 @ 07:17:16 #144
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39652625
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:41 schreef Neuralnet het volgende:
Maar waarom is die Clairy Polak cs dan zo links en partijdig als de neten? Als ze voor de goede orde een 'rechts' geluid naar de studio halen, nemen ze altijd Dijkstal en Nijpels. Als er wel 2 het liberale gedachtegoed hebbenj verkwanseld zijn het die 2 dino's wel.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:38:40 #145
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39658683
quote:
Op zondag 9 juli 2006 07:17 schreef Ippon het volgende:

[..]

Maar waarom is die Clairy Polak cs dan zo links en partijdig als de neten? Als ze voor de goede orde een 'rechts' geluid naar de studio halen, nemen ze altijd Dijkstal en Nijpels. Als er wel 2 het liberale gedachtegoed hebbenj verkwanseld zijn het die 2 dino's wel.
Heb je wel eens bijgehouden hoeveel zendertijd Wilders heeft gekregen?
Nogal wat hoor.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39662357
quote:
Op zondag 9 juli 2006 07:17 schreef Ippon het volgende:

[..]

is dat zo .. ik dacht altijd dat Verdonk dat was met haar populisme .. die dame heeft voor een behoorlijk schisma binnen de partij gezorgd ..

daarnaast zie ik wel vaker rechtse politici op de NOS/NPS .. want daar hebben we het toch over ?
zelfs Wiegel, liberaal boegbeeld, zie ik nog geregeld, omdat hij niet naar de studio wil komen wordt die zelfs opgezocht .. door de NPS/VARA
gek genoeg zie ik dat niet gebeuren bij netwerk of 2vandaag, de "rechtse" politieke/maatschappijkritische programma's die we ook dagelijks op de buis zien (waar ik trouwens ook geregeld naar kijk .. in tegenstelling tot de "rechtse" kijker blijkbaar ?), het kan natuurlijk dat ik het gemist heb, zo ja hoor ik dat graag
pleased to meet you
  zondag 9 juli 2006 @ 17:21:15 #147
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39663065
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Heb je wel eens bijgehouden hoeveel zendertijd Wilders heeft gekregen?
Nogal wat hoor.
Wilders is twee jaar het meest geciteerde kamerlid geweest. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=247085
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39663569
Een zendercoördinator die links-rechts tegenstellingen aanwakkert, mag wat mij betreft op staande voet worden ontslagen. We hebben in Nederland een keur aan verschillende omroepen, in allerlei soorten en maten. Daaronder bevinden zich wel degelijk ook meer conservatief ingestelde omroepen. Ik zie op de Publieke Omroep toch echt ook EO-programma's als Knevel voorbijschuiven, waarin regelmatig politici op conservatieve manier worden ondervraagd.

Bij verkiezingsdebatten op TV krijgen alle deelnemende politieke partijen even veel spreektijd. Kortom: ik snap het hele punt niet.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:47:37 #149
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39663765
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:21 schreef Sidekick het volgende:
Wilders is twee jaar het meest geciteerde kamerlid geweest. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=247085
Op de publieke omroep?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:49:01 #150
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39663818
Gezien een reportage van Netwerk over Denemarken kan ik de coördinator niets anders dan gelijk geven. De Denen werden nog net niet afgeschilderd als zijnde schuldig aan alles wat er mis is met de interne spanningen tussen de bevolkingsgroepen binnen Europa, maar daar is ook alles mee gezegd. Denen zijn rechts, Denen zijn xenofoob, Denen willen de zegeningen van de Multicul samenleving niet accepteren en zijn allemaal fascisten, Denen dit, Denen dat, !

[ Bericht 1% gewijzigd door Finder_elf_towns op 09-07-2006 17:51:33 (oeps :@) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')