oeps .. je hebt helemaal gelijk .. ik verwissel het met de maandelijkse huur voor je aansluiting ..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Het vroegere Kijk- en luistergeld zit tegenwoordig in de Inkomstenbelasting.
dan zou je omroepbijdrage dus flink omhoog gaan, zendtijd kost geld, de rechten voor de uit te zenden programma's kosten geld, en dat geld komt dus nu uit de portefeuille van de betalende leden ..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:41 schreef Neuralnet het volgende:
Deze onzin moet stoppen. Gewoon iedere partij die geregistreerd staat bij de Kiesraad een uur zendtijd per dag geven en de rest invullen met neutrale programma's.
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Linkse mensen kunnen niet seksistisch zijn?![]()
![]()
![]()
Wel nee. Daar kan je de wet voor aanpassen. De staat kan het gewoon anders indelen. Een partij hoeft in zijn zendtijd ook geen gebruik te maken van programma's waar rechten over betaald moeten worden. Ze kunnen zelf iets regelen. Iedere partij voor zich.quote:dan zou je omroepbijdrage dus flink omhoog gaan, zendtijd kost geld, de rechten voor de uit te zenden programma's kosten geld, en dat geld komt dus nu uit de portefeuille van de betalende leden ..
daarnaast, wat noem jij neutraal , RTLnoem een cijfer, SBS6 pulp ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja.
Die opmerking maak ik naar aanleiding van argumenten die hier genoemd worden waarom de media links zou zijn. Wat in ieder geval niet links is, is elke vorm van discriminatie. (voor de duidelijk seksisme is ook een vorm van discriminatie). Dus als je het heel basic bekijkt, is seksisme een rechtse eigenschap (vrouwen mogen niet stemmen idee). Natuurlijk is dat in praktijk niet zo zwart wit, maar ja deze hele discussie draait al om het zwart witte.
Sjonge Fok! blinkt weer uit in sterke argumentatie...quote:
Dus ik moet serieus ingaan op jouw onzin?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Sjonge Fok! blinkt weer uit in sterke argumentatie...
Kom dan met een weerwoord in plaats van zo'n domme reactie.
Oh "positieve" discriminatie is ook discriminatie. Lijkt me dus dat links wel degelijk discriminerend kan zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Ja.
Die opmerking maak ik naar aanleiding van argumenten die hier genoemd worden waarom de media links zou zijn. Wat in ieder geval niet links is, is elke vorm van discriminatie. (voor de duidelijk seksisme is ook een vorm van discriminatie). Dus als je het heel basic bekijkt, is seksisme een rechtse eigenschap (vrouwen mogen niet stemmen idee). Natuurlijk is dat in praktijk niet zo zwart wit, maar ja deze hele discussie draait al om het zwart witte.
Probeer het dan tenminste; ik ken mezelf en weet dat ik "wel eens" doordraaf, maar als het onzin is, laat dat dan zien ipv zo te reageren. Als ik met mijn vrienden zit te discussieren lukt dat ook, dus waarom lukt dat nooit op Fok?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dus ik moet serieus ingaan op jouw onzin?![]()
huh .. hoe bedoel je, wet aanpassen ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:28 schreef Neuralnet het volgende:
Wel nee. Daar kan je de wet voor aanpassen.
waarmee dus in feite alle omroepen zouden veranderen in een soort IKONquote:De staat kan het gewoon anders indelen. Een partij hoeft in zijn zendtijd ook geen gebruik te maken van programma's waar rechten over betaald moeten worden. Ze kunnen zelf iets regelen. Iedere partij voor zich.
en al die uitzendingen kosten dus geld, om bvb een successserie als ER uit te kunnen zenden mag je aardig wat neer tellen .. en dat geld moet je ergens vandaan halen ..quote:Met neutraal doel ik gewoon op niet politiek gerelateerde televisie. Voetbal, series, films, documantaires enz.
Sinds wanneer? Ja, als jij dit soort aannames maakt dan valt er niets te discussieren. Sowieso vind ik de onderverdeling in links en recht onzin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef zatoichi het volgende:
Links = iedereen gelijk
Rechts = eigen volk eerst
De oplossing is om een rechtse omroep te beginnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef Neuralnet het volgende:
Je komt als rechtse journalist niet aan de bak en met een rechtse mening niet in de media. Logisch dat ze allemaal links zijn/worden als ze dat werk willen doen.
Dat zul je dan zelf moeten financierenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
De oplossing is om een rechtse omroep te beginnen.
Waarom dat kan gewoon in het publieke bestel. Een goed voorbeeld is de EO die je toch echt niet linsk kan noemen of de tros of de avro.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat zul je dan zelf moeten financieren![]()
Maar waarom is die Clairy Polak cs dan zo links en partijdig als de neten? Als ze voor de goede orde een 'rechts' geluid naar de studio halen, nemen ze altijd Dijkstal en Nijpels. Als er wel 2 het liberale gedachtegoed hebbenj verkwanseld zijn het die 2 dino's wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:41 schreef Neuralnet het volgende:
Deze onzin moet stoppen. Gewoon iedere partij die geregistreerd staat bij de Kiesraad een uur zendtijd per dag geven en de rest invullen met neutrale programma's.
Heb je wel eens bijgehouden hoeveel zendertijd Wilders heeft gekregen?quote:Op zondag 9 juli 2006 07:17 schreef Ippon het volgende:
[..]
Maar waarom is die Clairy Polak cs dan zo links en partijdig als de neten? Als ze voor de goede orde een 'rechts' geluid naar de studio halen, nemen ze altijd Dijkstal en Nijpels. Als er wel 2 het liberale gedachtegoed hebbenj verkwanseld zijn het die 2 dino's wel.
is dat zo .. ik dacht altijd dat Verdonk dat was met haar populisme .. die dame heeft voor een behoorlijk schisma binnen de partij gezorgd ..quote:Op zondag 9 juli 2006 07:17 schreef Ippon het volgende:
[..]
Maar waarom is die Clairy Polak cs dan zo links en partijdig als de neten? Als ze voor de goede orde een 'rechts' geluid naar de studio halen, nemen ze altijd Dijkstal en Nijpels. Als er wel 2 het liberale gedachtegoed hebbenj verkwanseld zijn het die 2 dino's wel.
Wilders is twee jaar het meest geciteerde kamerlid geweest. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=247085quote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb je wel eens bijgehouden hoeveel zendertijd Wilders heeft gekregen?
Nogal wat hoor.
Op de publieke omroep?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:21 schreef Sidekick het volgende:
Wilders is twee jaar het meest geciteerde kamerlid geweest. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=247085
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |