quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het is ook niet voor niks dat als er een ongeluk is, er altijd een vrachtwagen bij betrokken is. Nu valt het ook niet mee om goed te rijden met je geiteharen sok op het stuur, terwijl je een zware Jakobs aan het draaien bent, de koffie in de gaten moet houden en ondertussen de middenposter van de playboy aan het openvouwen bent.
die twee banen zijn gescheiden door een hoge rand waar hij gewoon overheen denderde, en gelukkig keek ik uit mijn doppen anders had ik dit niet kunnen tiepenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Punjab het volgende:
[..]
![]()
TS gewoon goed uit je doppen kijken, ik heb het ook niet altijd op vrachtwagen chauffeurs en sommige situaties kun je zelf echt niks aan doen, maar je leeft nog toch? niks aan het handje... Ze kennen in duitsland het principe van 2baans rotondes niet denk ik. De fransen gelukkig wel ze hebben daar bijna niet anders dan 2baans rotondes... hehe vous n'avez pas la priorité, cedez le passage kutborden mja werkt wel daar![]()
dat laatste is nog teveel eer voor hem eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:34 schreef Punjab het volgende:
Zo'n hoge rand voor een trucker is hetzelfde als voor ons een steentje op de weg.
Die trucker heeft wel alles tegen zich, en niet kunnen rijden in een truck met notabene 2 opleggers, duitser en nu ook nog eens op Fok!![]()
Volgens mij kun je je op Fok! als duitser zijnde beter niet begevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat laatste is nog teveel eer voor hem eigenlijk...
[/sub]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het is ook niet voor niks dat als er een ongeluk is, er altijd een vrachtwagen bij betrokken is. Nu valt het ook niet mee om goed te rijden met je geiteharen sok op het stuur, terwijl je een zware Jakobs aan het draaien bent, de koffie in de gaten moet houden en ondertussen de middenposter van de playboy aan het openvouwen bent.
Huh? Die moet je even uitleggen. Als jij links van een vrachtwagen staat en jij gaat links, de vrachtwagen gaat rechtdoor, dan is er toch niks aan de hand lijkt me? Als je al schrikt van alle auto's die rechtdoor gaan heb je het zwaar op de weg...quote:Zo ben ik ook een keer bijna dood gereden bij stoplichten voordat je utrecht centrum in rijdt. Ik stond links voorgesorteerd en de vrachtwagen stond rechts van mij ook links voorgesorteerd. Lichten springen op groen, ik geef gas en stuur naar links terwijl de vrachtwagen ipv ook naar links te gaan, rechtdoor gaat.
Rechts! Ik bedoelde dat ik naar rechts ging en hij rechtdoor!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:43 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Huh? Die moet je even uitleggen. Als jij links van een vrachtwagen staat en jij gaat links, de vrachtwagen gaat rechtdoor, dan is er toch niks aan de hand lijkt me? Als je al schrikt van alle auto's die rechtdoor gaan heb je het zwaar op de weg...
heeft de juf net het lintje voor rechts van je pols gehaald?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:43 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Rechts! Ik bedoelde dat ik naar rechts ging en hij rechtdoor!
Sorry!
Ik ben niet heel goed in links&rechtsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heeft de juf net het lintje voor rechts van je pols gehaald?
owja en deze week nomineer ik deze vrachtwagen chauffeur voor de onderste regel van mijn sig
Misschien was DAT de reden dat je jezelf bijna doodgereden hebtquote:
Bijna is niet helemaal, dus verman jezelf en stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was bijna een sardienenblikje man...sta nog te trillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |