abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:19:40 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39596829
Ik rijd de turborotonde op aan de binnenste baan omdat ik linksaf moet. Vrachtwagen met twee opleggers (of hoe zeg je dat, twee van die lange wagens iig.) rijd op de baan naast mij voor rechtdoor. Geen probleem zou je denken...nee idd niet. Tot die mongool ineens besluit dat hij ook linksaf moet en zijn combinatie INEENS naar links stuurt terwijl ik naast 'm rijdt!! Ik vol in de ankers, ik schrok me rot, ik had geen enkele uitwijkmogelijkheid want in het midden van die rotonde was een heuvel.....degene die nu nog durft te zeggen dat er begrip voor vrachtwagenchauffeurs opgebracht moet worden kan van mij een tik voor zijn bek krijgen Ik was bijna een sardienenblikje man...sta nog te trillen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39596863
Ik zei het een peer weken geleden al: duitsers . Maar toen werd ik gebanned
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39596938
Het is ook niet voor niks dat als er een ongeluk is, er altijd een vrachtwagen bij betrokken is. Nu valt het ook niet mee om goed te rijden met je geiteharen sok op het stuur, terwijl je een zware Jakobs aan het draaien bent, de koffie in de gaten moet houden en ondertussen de middenposter van de playboy aan het openvouwen bent.
and again.... Tsja
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juli 2006 @ 09:25:30 #4
18921 freud
Who's John Galt?
pi_39596951
I feel your pain! Heb het ook minstens eens per week. Debielen die (bij hoge uizondering) knipper aangooien en gelijk gaan schuiven. Ik ben zooooo blij met de extra vluchtstrook aan de linkerkant op de A12... Helaas zijn paintball geweren verboden op auto's, want de neiging om 5 liter flexa tegen zo'n kar te knallen is dan errrg groot.

Echt, zet mensen met het IQ van een pinda achter het stuur van een aantal ton, laat ze lekker weinig slapen, en veel plezier.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:26:38 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39596972
Ken het jammer genoeg.
Niet alleen met vrachtwagens maar al die mongolen die hun spiegels niet gebruiken.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:27:52 #6
148795 Punjab
Next Stop...
pi_39596990
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het is ook niet voor niks dat als er een ongeluk is, er altijd een vrachtwagen bij betrokken is. Nu valt het ook niet mee om goed te rijden met je geiteharen sok op het stuur, terwijl je een zware Jakobs aan het draaien bent, de koffie in de gaten moet houden en ondertussen de middenposter van de playboy aan het openvouwen bent.

TS gewoon goed uit je doppen kijken, ik heb het ook niet altijd op vrachtwagen chauffeurs en sommige situaties kun je zelf echt niks aan doen, maar je leeft nog toch? niks aan het handje... Ze kennen in duitsland het principe van 2baans rotondes niet denk ik. De fransen gelukkig wel ze hebben daar bijna niet anders dan 2baans rotondes... hehe vous n'avez pas la priorité, cedez le passage kutborden mja werkt wel daar
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:29:53 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39597027
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Punjab het volgende:

[..]

TS gewoon goed uit je doppen kijken, ik heb het ook niet altijd op vrachtwagen chauffeurs en sommige situaties kun je zelf echt niks aan doen, maar je leeft nog toch? niks aan het handje... Ze kennen in duitsland het principe van 2baans rotondes niet denk ik. De fransen gelukkig wel ze hebben daar bijna niet anders dan 2baans rotondes... hehe vous n'avez pas la priorité, cedez le passage kutborden mja werkt wel daar
die twee banen zijn gescheiden door een hoge rand waar hij gewoon overheen denderde, en gelukkig keek ik uit mijn doppen anders had ik dit niet kunnen tiepen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:34:18 #8
148795 Punjab
Next Stop...
pi_39597093
Zo'n hoge rand voor een trucker is hetzelfde als voor ons een steentje op de weg.

Die trucker heeft wel alles tegen zich, en niet kunnen rijden in een truck met notabene 2 opleggers, duitser en nu ook nog eens op Fok!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:36:22 #9
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39597122
laatst kwam er een vrachtwagen, op de snelweg, naar de linkerbaan
alleen reed ik op de linkerbaan

is me al 2 keer gebeurd overigens, bijna dood door zo een josti de zijn combinatie ineens naar links mikt, zonder te kijken, of te beseffen dat je best een gevaarlijk wapen bestuurt, lijkt wel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:37:06 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39597128
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:34 schreef Punjab het volgende:
Zo'n hoge rand voor een trucker is hetzelfde als voor ons een steentje op de weg.

Die trucker heeft wel alles tegen zich, en niet kunnen rijden in een truck met notabene 2 opleggers, duitser en nu ook nog eens op Fok!
dat laatste is nog teveel eer voor hem eigenlijk...

ben wel luid toeterend langs 'm gereden daarna ) je moet ergens naartoe met je schrik en daaropvolgende agressie
pi_39597147
Zo ben ik ook een keer bijna dood gereden bij stoplichten voordat je utrecht centrum in rijdt. Ik stond rechts voorgesorteerd en de vrachtwagen stond rechts van mij ook rechts voorgesorteerd. Lichten springen op groen, ik geef gas en stuur naar rechts terwijl de vrachtwagen ipv ook naar rechts te gaan, rechtdoor gaat.

Ik was verbaasd dat ik nog zo goed kon reageren (hard remmen), want ik schrok ontzettend!

[ Bericht 4% gewijzigd door Foxxy op 07-07-2006 09:44:43 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:39:38 #12
148795 Punjab
Next Stop...
pi_39597171
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat laatste is nog teveel eer voor hem eigenlijk...
[/sub]
Volgens mij kun je je op Fok! als duitser zijnde beter niet begeven
pi_39597225
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef NOOB-Inc. het volgende:
pi_39597233
quote:
Zo ben ik ook een keer bijna dood gereden bij stoplichten voordat je utrecht centrum in rijdt. Ik stond links voorgesorteerd en de vrachtwagen stond rechts van mij ook links voorgesorteerd. Lichten springen op groen, ik geef gas en stuur naar links terwijl de vrachtwagen ipv ook naar links te gaan, rechtdoor gaat.
Huh? Die moet je even uitleggen. Als jij links van een vrachtwagen staat en jij gaat links, de vrachtwagen gaat rechtdoor, dan is er toch niks aan de hand lijkt me? Als je al schrikt van alle auto's die rechtdoor gaan heb je het zwaar op de weg...
and again.... Tsja
pi_39597246
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:43 schreef NOOB-Inc. het volgende:

[..]

Huh? Die moet je even uitleggen. Als jij links van een vrachtwagen staat en jij gaat links, de vrachtwagen gaat rechtdoor, dan is er toch niks aan de hand lijkt me? Als je al schrikt van alle auto's die rechtdoor gaan heb je het zwaar op de weg...
Rechts! Ik bedoelde dat ik naar rechts ging en hij rechtdoor!

Sorry !
pi_39597284
Ah, dan wordt het idd wat problematischer.
En echt boos was ik niet hoor, dus sorry had wat mij betreft niet gehoeven ;-)
and again.... Tsja
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:46:25 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39597296
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:43 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Rechts! Ik bedoelde dat ik naar rechts ging en hij rechtdoor!

Sorry !
heeft de juf net het lintje voor rechts van je pols gehaald?

owja en deze week nomineer ik deze vrachtwagen chauffeur voor de onderste regel van mijn sig
pi_39597352
Tipje: hou je linkerhand omhoog en steek je wijsvinger en je duim uit. Voila, de "L" van links.
and again.... Tsja
pi_39597392
heerlijk altijd die vrachtwagenchauffers, al vind ik het altijd wel grappig als ze met hun logge bakbeest midden op de weg gaan rijden bij een wegversmalling om al die bmw's en mercedessen af te stoppen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_39597430
Dan scoren ze idd bij mij ook wel weer wat plusplunten. Dat heft mekaar dan weer wat op.
and again.... Tsja
pi_39597459
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

heeft de juf net het lintje voor rechts van je pols gehaald?

owja en deze week nomineer ik deze vrachtwagen chauffeur voor de onderste regel van mijn sig
Ik ben niet heel goed in links&rechts .
pi_39597578
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben niet heel goed in links&rechts .
Misschien was DAT de reden dat je jezelf bijna doodgereden hebt
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_39597612
Zie nogmaals mijn tipje
and again.... Tsja
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:11:36 #24
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39597768
Ik heb ontzettend veel respect voor de vrachwagenchauffeurs die gewoon goed rijden. En ik denk dat er genoeg zijn die goed rijden. Alleen ze vallen minder op omdat ze geen problemen veroorzaken.

Maar er zitten er bij die niet begrijpen, dat ze met een voertuig rijden die gewoon een behoorlijk gewicht heeft. Ze rijden erin alsof ze in een gewone personenauto rijden. Ze rijden door rood, voegen in terwijl ze de ruimte niet hebben, snijden bochten af waar het niet nodig is, reageren op de allerlaatste seconden, enz. Ook doen ze soms dingen achter de stuur wat gewoon niet door de beugel kan.

Nu kan ik bij een gewone automobilist nog enigszins een (heel klein) beetje begrip voor hebben. Maar vrachtwagenchauffeurs horen professioneel te zijn en het goede voorbeeld te geven. Dit geldt ook voor andere professionele bestuurders zoals bijvoorbeeld taxichauffeurs.
Horrible Cunt!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:17:46 #25
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_39597893
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was bijna een sardienenblikje man...sta nog te trillen.
Bijna is niet helemaal, dus verman jezelf en stel je niet zo aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')