Ik heb nog de hele dag een zweefkist voor je vrij op Teugequote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het is vakantie, en als alles goed uitpakt een hele lange vakantie. Dat zou dus betekenen, dat wanneer ik niet hoef te werken, ik mooi kan uitslapen en zo het grootste gedeelte van de dag kan overslaan. Echter, vandaag was de tandarts zo vriendelijk geweest om mijn afspraak om HALF NEGEN in te plannen.....helaas moest ik daar wel mee instemmen omdat ik op geen enkele andere dag kon en het voor de rest al vol zat.
Dus ik ben vanmorgen naar de tandarts gereden, heb mijn tanden laten controleren(die uiteraard uitstekend in orde waren) en mocht na 5 minuten weer naar huis. En nu zit ik hier, wat moet ik de fucking rest van de ochtend nu gaan doen danIk moet mijn boeken nog naar school brengen maar dat kan in het begin van de middag ook nog wel.
Normaal sla ik de ochtend altijd over, wat tot gevolg heeft dat ik nu niet meer weet wat er 's ochtends nog te doen valtIk denk dat ik mijn oude nintendo 64 maar eens uit de kast trekt....
Heb je nu genoeg tijd om alvast te beginnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar dat staat al op het programma voor vanavond
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik heb nog de hele dag een zweefkist voor je vrij op Teuge![]()
Ik 5.50quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:23 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben al van 5.45 op. Heerlijk om te weten dat jij je tijd verdoet in bed terwijl ik wat bijverdien.
Nee want ik ga zo nog ff lekker tukkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie zijn gek!
vind je het leven op zich wel leuk? of zeg je van "mwoah, het hoeft niet echt van mij"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
.....ik mooi kan uitslapen en zo het grootste gedeelte van de dag kan overslaan (......) Normaal sla ik de ochtend altijd over...
Best wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie zijn gek!
Overigens nu ff Scary Movie 4 checkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie zijn gek!
Nee, ik ben geen gothicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:29 schreef cohen het volgende:
[..]
vind je het leven op zich wel leuk? of zeg je van "mwoah, het hoeft niet echt van mij"
14.gifquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:37 schreef Herald het volgende:
ga leuke meisjes versieren in Denekamp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |