ben je weer een bruine arm aan het halen bij de mods?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef BIiebIie het volgende:
Met die troep van tegenwoordig, dribbel is tenminste nog origineel.. zonder zijn vakkunde en inzet hadden we deze reeks niet gehad. En wat denken jullie? Er is toch geen mod online dus baggeren we meteen het hele forum maar onder. Nee, als het gaat om normen en waarden is de grens hier toch wel bereikt.
Graag zou ik verder willen gaan met de orde van de dag en ik stel voor dat jullie je eigen topics opruimen. Help die arme moderators eens even!
Als ze me mod of admin rechten geven wil ik wel mee helpen hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef BIiebIie het volgende:
Met die troep van tegenwoordig, dribbel is tenminste nog origineel.. zonder zijn vakkunde en inzet hadden we deze reeks niet gehad. En wat denken jullie? Er is toch geen mod online dus baggeren we meteen het hele forum maar onder. Nee, als het gaat om normen en waarden is de grens hier toch wel bereikt.
Graag zou ik verder willen gaan met de orde van de dag en ik stel voor dat jullie je eigen topics opruimen. Help die arme moderators eens even!
Als het gaat over bruine armen wil ik hier graag 35 dingen over zeggen, maar laat ik me beperken tot 1.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben je weer een bruine arm aan het halen bij de mods?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |