quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:33 schreef Departak het volgende:
Het is inmiddels half twee en ik ben nog lang niet moe. Morgenochtend gaat de wekker rond een uur of acht, want de bejaarden moeten ook eten. Na anderhalve week vakantie is mijn dag-nachtritme zo totaal verneukt dat ik geen idee heb hoe ik morgenochtend zo vroeg op wil gaan staan![]()
Klaag met mij.
Klinkt maar al te bekend. Heb er al na 1 dag last vanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:33 schreef Departak het volgende:
Het is inmiddels half twee en ik ben nog lang niet moe. Morgenochtend gaat de wekker rond een uur of acht, want de bejaarden moeten ook eten. Na anderhalve week vakantie is mijn dag-nachtritme zo totaal verneukt dat ik geen idee heb hoe ik morgenochtend zo vroeg op wil gaan staan![]()
Klaag met mij.
Dan krijg ik geen salaris meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:36 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om even bji te slapen in de collegezaal
Hear hearquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dag-en-nachtritme is al jaren verstoord.![]()
rit·me (het ~, ~n/~s)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Hé? Ritme? Wasda?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Man, mijn dag-nachtritme was 2 weken geleden zó verneukt dat 'ie weer kloppend was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |