Uiteindelijk ook gedaan, heb geen zin om me daar de hele tijd aan te ergeren. Jammere is wel dat je aan iedereen ziet dat ze zich eraan ergeren, maar niemand die me dan bij valt. Waar zijn die grote stoere mannen als ik ze nodig heb?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:27 schreef Aurelium het volgende:
ga je toch eff ergens anders zitten. En hoe wist je dat het studenten waren?
Jij laat je uitkafferen door een stelletje kutstudenten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:36 schreef Sade het volgende:[..]
En ik wist dat het studenten waren doordat ik te horen kreeg: Hou toch je bek trut, het is donderdag en een beetje student zuip zich dan klem. Vandaar![]()
Wat een vooroordeel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgens mij ben je echt hét teringwijf v/d straat als jochies bij je naar binnen spugen.
Dan vraag je er zelf om.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel.![]()
Wel eens aan gedacht dat iemand misschien in een verkeerde buurt kan wonen?
Lol, je woont toch niet in Heerlen he!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:07 schreef Sade het volgende:
Aarrggh, frustratie!!!
Zit je in de trein, komt er een groep studenten binnen, keihard schreeuwend, scheldend en uiteraard, hardstikke dronken. Je denkt dat als je daar rustig wat van zegt, ze best rekening met je willen houden. Maar nee, je wordt genegeerd, ze schreeuwen rustig door en de anderen beginnen je uit te scheldenHet is verdorie een openbare ruimte, waar dus iedereen fijn moet kunnen zitten. Een vriendin die naast je zit word meteen uitgemaakt voor een neukbaar wijffie en je moet maar opdonderen.
![]()
Op het station aangekomen roept iemand: Lekker wijf, afspraakje maken, neuken?
Sukkel, alsof ik echt à la minuut mijn agenda zou pakken![]()
En thuis gekomen hoor ik hoe jochies op straat via mijn raam naar binnen hebben gespuugd![]()
Echt, ik ben best voor lol maken en gekke dingen doen, maar soms heb ik echt het idee dat het aantal mensen met gezond verstand in de minderheid raken.
Alsjeblieft, overtuig me ervan dat jullie wel normale mensen zijn en dat het zo erg nog niet gesteld is met de maatschappij...
![]()
![]()
* zucht *
Zo, frustratie geuit...![]()
Met bruine suiker, of stroop?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:09 schreef cerror het volgende:
Ik eet 's morgens brinta.
Normale jongen ben ik hé?
moet je die hebben, om gewoon met t openbaar vervoer naar huis te gaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Unity het volgende:
Lekker wijf! Afspraakje maken? Neuken?
Ff serieus, dat je zo tegen je laat praten.Waar zijn je ballen gebleven?
Meisjes kunnen niet meer zo maar over straat, maar hebben bescherming nodig....... van echte mannen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:07 schreef Sade het volgende:
Aarrggh, frustratie!!!
Zit je in de trein, komt er een groep studenten binnen, keihard schreeuwend, scheldend en uiteraard, hardstikke dronken. Je denkt dat als je daar rustig wat van zegt, ze best rekening met je willen houden. Maar nee, je wordt genegeerd, ze schreeuwen rustig door en de anderen beginnen je uit te scheldenHet is verdorie een openbare ruimte, waar dus iedereen fijn moet kunnen zitten. Een vriendin die naast je zit word meteen uitgemaakt voor een neukbaar wijffie en je moet maar opdonderen.
![]()
Op het station aangekomen roept iemand: Lekker wijf, afspraakje maken, neuken?
Sukkel, alsof ik echt à la minuut mijn agenda zou pakken![]()
En thuis gekomen hoor ik hoe jochies op straat via mijn raam naar binnen hebben gespuugd![]()
Echt, ik ben best voor lol maken en gekke dingen doen, maar soms heb ik echt het idee dat het aantal mensen met gezond verstand in de minderheid raken.
Alsjeblieft, overtuig me ervan dat jullie wel normale mensen zijn en dat het zo erg nog niet gesteld is met de maatschappij...
![]()
![]()
* zucht *
Zo, frustratie geuit...![]()
Ja maar waar zijn ze waneer je ze nodig heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet meer zo maar over straat, maar hebben bescherming nodig....... van echte mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |