si goed, was jij vene mijn ramen voor nop?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:44 schreef Furious het volgende:
Waar je voor moet betalen.
Het lijkt wel een hype te zijn, abbonementje hier, donatietje daar, anders kom je simpelweg de site niet op of je word overspoeld met pop-up's en ander zulks tuig.
Enkele voorbeelden;
Gamespot.com
IGN
FilePlanet
Vul de rest zelf maar in.
Dus; jullie hoeven toch geen winst te maken kutsites? Online houden is genoeg!![]()
Het is idd redelijk irritant dat je vaak voor de meest achterlijke redenen moet registreren op websites.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het is idd redelijk irritant dat je vaak voor de meest achterlijke redenen moet registreren op websites.
Stel je voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:54 schreef TC03 het volgende:
Internet is voor mij gratis. Ik betaal nergens voor op internet.
Zodra ik zie dat ik moet registreren op een site waar ik verder toch nooit kom: Venster sluiten, weet u het zeker, ja lul, anders klikte ik niet op dat kruisjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het is idd redelijk irritant dat je vaak voor de meest achterlijke redenen moet registreren op websites.
Net weer 167 Euro overgemaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet mijn FOK! abbo nog betalen aan Danny.
quote:
Ik wil er niet over praten. Ik loop nog steeds erg moeilijk, en nu nog 5 weken therapiequote:
och arme, maarr ja je hebt er dan ook een fikse korting aan overgehouden! (verder niks ernstigs hoop ik)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten. Ik loop nog steeds erg moeilijk, en nu nog 5 weken therapie![]()
Aambeienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
och arme, maarr ja je hebt er dan ook een fikse korting aan overgehouden! (verder niks ernstigs hoop ik)
Username dannyquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
si goed, was jij vene mijn ramen voor nop?
nou dan maar geen korting hoorquote:
wheheh ik heb daarvoor een aparte emailadres..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:34 schreef star_gazer het volgende:
Je e-mail adres moeten geven voor een download
Wheheehehquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Username danny
Password ikbeneengeilebeer
Other ikhoudvanpenis
Stats 30% success rate (33 votes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |