Ghehe je kan toch een oefenpad en stokjes meenemen ? Beter iets dan niets!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:00 schreef Guusie het volgende:
een maand niet meer drummen, ik ga op vakantie, wat kut!
Ik heb hem binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heel makkelijk, je doet er een stekkertje in en klaar.![]()
Neehoorje kan er nog 1tje extra aan sluiten 1 extra pad of bekken. Maar als je bijvoorbeeld je 2e tom weg doet (die vind ik zoeizo matig op de td3
) dan heb je er dus 1 extra (staat in dat boekje als voorbeeld
)
Heb je je kit al binnen?
Ik ga ook 3 weken weg, maar ik neem mooi wel een oefenpad, 2 stokken en een metronoom mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:01 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ghehe je kan toch een oefenpad en stokjes meenemen ? Beter iets dan niets!
Slag gitaar geluid is niet mooi, solo geluid wel, maar dat is niet met je vox pedaal gedaan denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef dazzled het volgende:
Nou, ik heb ook eens wat aangepield hoor.. naja, lekker chill zoals men dat zegt
http://members.home.nl/dazzled/Musika/chill.mp3
Opgenomen met gitaartje, pedaaltje ertussen. Vox distortion booster. en met m'n TD3 kitje.
owja, ik bespeel het gitaartje niet hoor. haha. zo goed ben ik ook weer niet
dit is zeker wel met vox pedaal gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Slag gitaar geluid is niet mooi, solo geluid wel, maar dat is niet met je vox pedaal gedaan denk ik
Wel een beetje saai, hele tijd dezelfde accoorden..
ooowkej, haha..quote:
Gewoon een kwestie van ff rustig aan doen als je blaren hebt, en eelt kweken (denk ik)quote:Op maandag 17 juli 2006 16:32 schreef _nWo_ het volgende:
Ik zit met een probleem.
Ik heb de laatste tijd echt enorm veel blaren op me klauwen. Vooral op me wijsvingers en ze worden steeds groter en pijnlijker als ik snelle nummers drum van Slayer.
Handschoentjes vind ik niets, zit niet lekker en voelt niet natuurlijk.
Ik gebruik overigens Vater Power 5B's, andere stokken hadden ook geen nut.
Er groeien juist blaren op mijn harde gele eelthandenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van ff rustig aan doen als je blaren hebt, en eelt kweken (denk ik)
Het zit bij Lars wel precies op de plekken waar mijn brandwonden ook zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:19 schreef Raphaelo29 het volgende:
misschien is je vingers tapen een optie. zag dit altijd op foto's van Lars Ulrich, ik weet niet of meerdere drummers dat doen.
[afbeelding]
Dat is juist het stomste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef MarsX het volgende:
Ja, het kan ook nog aan je techniek liggen he. Heb je les, dan kan je vragen of je je stokjes wel lekker hebt. Je zegt dat je slayer meespeelt, vaak drummen mensen meer krampachtig in de handen als ze sneller gaan spelen.
(wat een kut tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |