Niet zo negatief johquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Cavia's kunnen toch alleen overleven tussen 17.1 en 17.8 graden Celsius...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egwel, alleen zien die van jou er ietwat deprie uit... prozac will do the trick maybe?!?![]()
Ohhh dat kon ik mezelf en mijn adoptie-cavia's niet aan doen, na 2 regels had ik scherm alweer weggekliktquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze hadden net die gekke spreekbeurt gezien
ik vond je in ander topic al niet liefquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:52 schreef PeZu het volgende:
je muis is anders wel behoorlijk hyper, kan die ze niet even oppeppen?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind ze geweldig met dit weer, ze doen helemaal waar ze gemaakt voor zijn:
Drinken, zuipen en platliggen. Heerlijk! Helemaal mijn (evenbeeld)beestjes
uh solly, maar dit bedoelde ik goed hoor....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vond je in ander topic al niet lief![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
uh solly, maar dit bedoelde ik goed hoor....
de muis is hyper op een lieve manier
en ja dat van dat andere topic was idd niet echt lief van mij.....
Ga ik morgen proberen... dan kan ik het iig beetje in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:11 schreef mystery1980 het volgende:
leg een flesje met koud water ter verkoeling in de kooi, die van mij gaan er lekker tegenaan liggen
Veel meer doet mijn dikke caaf ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind ze geweldig met dit weer, ze doen helemaal waar ze gemaakt voor zijn:
Drinken, zuipen en platliggen. Heerlijk! Helemaal mijn (evenbeeld)beestjes
wie, wie wie?!?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je vooral aan iemand anders te danken![]()
Die dunne is een gladharige waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel meer doet mijn dikke caaf ook niet.
Die dunne heeft nog steeds adhd..![]()
Borstels allebeiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die dunne is een gladharige waarschijnlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |