abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:09:31 #26
140050 ableton
stereotyped invader
pi_39589297
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Yep, dat is het museum bij het station daar
Hehe wat cool, ik rijd er altijd langs met de trein als ik mijn ouders bezoek en tis mooi gerenoveerd
arthur bostrom : held voor het leven!
pi_39595944
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:10:36 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39596005
Ik vind 5 een mooie collage, goed gezien die reflectie van het stel in de tafel dat maakt de foto voor mij af.

voor de rest leuke spontane foto's. het stel lijkt erg op hun gemak. goed gedaan, men denkt altijd zo makkelijk over huwelijksreportages maar dat is het zeer zeker niet.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39597842
Ik vind de foto's echt heel mooi
Leuke collages erbij gedaan ook Top!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_39598168
Toffe serie hoor, je ziet ze heel wat minder en dan voor prijzen
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juli 2006 @ 11:28:08 #31
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39599840
Mooie serie Pea

Volgens mij is een oom van mij ook op die locatie getrouwd...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:32:39 #32
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39599986
Hij lacht niet op de aankleedfoto , en op foto 8 dan weer net iets the cheesy!
Verder vind ik de niet standaard geposeerde wel leuk.... (De handfoto's, en 10.. Bij 2 stoort het me op de één of andere manier toch een beetje dat het onscherp is.. Maar dat is een smaakkwestie lijkt me..)

Ennum, ik zou er niet direct in willen trouwen.. maar.. waar kan ik die mini claimen
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:16:46 #33
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39601424
Dit vind ik nou eens een leuk idee voor huwelijksfoto's ipv dat geposeerde gedoe.

Alleen bij 08 vind ik het wat minder dat de stropdas onder zn jasje uitkomt
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:45:46 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39604308
Ik vind ze erg leuk, vooral 6 zoals velen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_39606978
Ze zijn erg leuk geworden!

Ik kan me dat oproepje ook nog wel voor de geest halen overigens. Was toch iemand die zelf ook verstand had van fotografie en mensen zocht en ze dan ook wat zou 'trainen' en gedurende de dag ook aanwijzingen zou geven enzo? Hoe is de dag verder zelf verlopen en waren de bruid en bruidegom zelf ook tevreden?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_39619717
Zijn allemaal mooie foto's, maar bij veel foto's heb ik het idee dat het meer om het kunstzinnige effect ging dan om het op de plaat zetten van een trouwerij.

Foto 10 vind ik wel weer perfect gelukt, mooi en je ziet goed hoe het er aan toeging op de trouwerij

Kan er ook compleet naast zitten hoor, maar dit is mijn gevoel erover
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 juli 2006 @ 13:57:35 #37
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39631686
Vinden die mensen niet erg dat ze op fok staan met hun trouwerij
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:27:07 #38
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_39632277
Iedereen bedankt voor de moeite van het reageren en waar van toepassing voor de complimenten

@Puckzzz, het is idd best stressig om overal op tijd te zijn en dan óók nog leuke foto's te maken.

@xila, het museum is een erg leuke lokatie, zowel binnen als buiten. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen voor kiezen

@cutebutpsycho, dat ie niet lacht kan natuurlijk stress geweest zijn Die mini is volgens mij in het bezit van een vrijgezel, zal ik het de bruidegom eens vragen?

@Mukie, je hebt gelijk, die stropdas zat steeds verkeerd

@ tearsong, vooral vooraf (op een andere dag) hebben we doorgesproken wat de do's en don'ts van bruiloftsfotografie zo'n beetje zijn. Daardoor wisten we op de dag zelf waar we een beetje aan toe waren en ging het redelijk relaxt (voor zover dat mogelijk is bij een huwelijk) De bruid en bruidegom vonden de foto's erg geslaagd, niet alleen die van mij, maar ook die van de anderen.

@PrO-n00b, Je gevoel kan kloppen, voor de showcase heb ik de in mijn ogen fotografisch beter gelukte foto's eruit gezocht. Als je de hele reportage van 85 foto's zou zien zie je dat het wel degelijk een verslag van de bruiloft is

@paultjuhhh, uiteraard plaats ik nooit foto's van mensen zonder toestemming op fok of op mijn site.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 9 juli 2006 @ 21:50:07 #39
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_39671067
Het zijn erg mooie foto's als ik ga trouwen, mag je ook foto's komen maken
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  zondag 9 juli 2006 @ 21:58:46 #40
52657 pea4fun
pi_39671373
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Spookje81 het volgende:
Het zijn erg mooie foto's als ik ga trouwen, mag je ook foto's komen maken
geef maar een gilletje
  zondag 9 juli 2006 @ 22:22:10 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39672351
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:

[..]

geef maar een gilletje
En toen werd het werk
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 9 juli 2006 @ 22:23:47 #42
52657 pea4fun
pi_39672428
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En toen werd het werk
nee hoor, werk wordt het pas als je er geld voor vraagt en er ieder weekend mee bezig bent.
pi_39702138
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef LWaS het volgende:
mooie trouwlocatie zeg!
Wat me in eerste instantie vooral opvalt: BIj de aankleedfoto's vind ik de foto met de hand in de broek nogal raar..maar dat kan ook mijn rare geest zijn

6 is erg grappig en leuk bedacht! en 10 is een standaard foto's, maar toch erg leuk!

Daarentegen vind ik 4 niet zo geslaagd.
JA zal ik dan maar eens reageren. Ik is de bruidegom in de foto's en het was ook mijn idee om 3 fotografen te kiezen die het bruiloftsfotografie wilde leren.

Ik ben blij dat Pea gereageerd heeft ,want zoals jullie zien heeft ze er flink werk van gemaakt. Tedda was er ook bij en debodesign van DPZ was er ook bij. Ik ben gewoon blij dat ze allemaal erg goede foto's gemaakt hebben.

Ik ben ze nu een beetje allemaal aan het scannen (ik heb nog 22 rollen te gaan) de rest is allemaal digitaal. En dat komt allemaal nog wel.

Het feit dat ik al jarenlang fotografeer en behoorlijk wat bruiloften heb meegemaakt, weet ik ook wel dat je je ontspannen moet voelen en je een beetje moet durven laten gaan om zo mooie foto's te krijgen. Vandaar dus ook nr. 6, die is wel degelijk geposeerd ne de foto is precies geworden zoals ik in gedachte had. Dus petje af hoor !!!
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 10 juli 2006 @ 21:08:54 #44
52657 pea4fun
pi_39702333
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:03 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

JA zal ik dan maar eens reageren. Ik is de bruidegom in de foto's en het was ook mijn idee om 3 fotografen te kiezen die het bruiloftsfotografie wilde leren.

Ik ben blij dat Pea gereageerd heeft ,want zoals jullie zien heeft ze er flink werk van gemaakt. Tedda was er ook bij en debodesign van DPZ was er ook bij. Ik ben gewoon blij dat ze allemaal erg goede foto's gemaakt hebben.

Ik ben ze nu een beetje allemaal aan het scannen (ik heb nog 22 rollen te gaan) de rest is allemaal digitaal. En dat komt allemaal nog wel.

Het feit dat ik al jarenlang fotografeer en behoorlijk wat bruiloften heb meegemaakt, weet ik ook wel dat je je ontspannen moet voelen en je een beetje moet durven laten gaan om zo mooie foto's te krijgen. Vandaar dus ook nr. 6, die is wel degelijk geposeerd ne de foto is precies geworden zoals ik in gedachte had. Dus petje af hoor !!!
Ik vroeg me al af waar je bleef
pi_39703078
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waar je bleef
Ja druk met allerlei andere zaken, zoals chaos-control op de zaak. Maar ik moet je, en de anderen nog spreken he....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_39964780
Ik vind het ook erg leuk.. heb nog lang geen trouwplannen geloof ik, maar als...
Dan kom ik weer eens op je site kijken!
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:24:32 #47
52657 pea4fun
pi_39972571
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:46 schreef Neverending het volgende:
Ik vind het ook erg leuk.. heb nog lang geen trouwplannen geloof ik, maar als...
Dan kom ik weer eens op je site kijken!
Dat is een mooi compliment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')