Iedereen bedankt voor de moeite van het reageren en waar van toepassing voor de complimenten
![]()
@Puckzzz, het is idd best stressig om overal op tijd te zijn en dan óók nog leuke foto's te maken.
@xila, het museum is een erg leuke lokatie, zowel binnen als buiten. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen voor kiezen
![]()
@cutebutpsycho, dat ie niet lacht kan natuurlijk stress geweest zijn
![]()
Die mini is volgens mij in het bezit van een vrijgezel, zal ik het de bruidegom eens vragen?
![]()
@Mukie, je hebt gelijk, die stropdas zat steeds verkeerd
![]()
@ tearsong, vooral vooraf (op een andere dag) hebben we doorgesproken wat de do's en don'ts van bruiloftsfotografie zo'n beetje zijn. Daardoor wisten we op de dag zelf waar we een beetje aan toe waren en ging het redelijk relaxt (voor zover dat mogelijk is bij een huwelijk) De bruid en bruidegom vonden de foto's erg geslaagd, niet alleen die van mij, maar ook die van de anderen.
@PrO-n00b, Je gevoel kan kloppen, voor de showcase heb ik de in mijn ogen fotografisch beter gelukte foto's eruit gezocht. Als je de hele reportage van 85 foto's zou zien zie je dat het wel degelijk een verslag van de bruiloft is
![]()
@paultjuhhh, uiteraard plaats ik nooit foto's van mensen zonder toestemming op fok of op mijn site.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.