Dus omdat het jou stijl niet is zijn ze lelijk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:46 schreef KansloosForEver het volgende:
die gangsta petten/ American Sports caps (a lá Ali B) zijn echt foeilelijk, de petten op het plaatje van de TS zijn volledig mijn stijl![]()
![]()
gast, denk na voor je wat zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef truStie het volgende:
[..]
Dus omdat het jou stijl niet is zijn ze lelijk?
Wat si de naam dan van hun ebaywinkel? Want ik kan 'm niet vinden Elisa...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Recent 12 petten besteld bij Capsplaza en dat is me meer dan goed bevallen! Voor de fans: ze hebben ook een eBay-winkel en dat kan veel geld schelen
Guess what; ze heten Capsplazaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Dengaman het volgende:
Wat si de naam dan van hun ebaywinkel? Want ik kan 'm niet vinden Elisa...![]()
12 pettenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Recent 12 petten besteld bij Capsplaza en dat is me meer dan goed bevallen! Voor de fans: ze hebben ook een eBay-winkel en dat kan veel geld schelen
Ja, of 15 (ik heb ze in vier delen besteld en ben de tel een beetje kwijt)quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of 15 (ik heb ze in vier delen besteld en ben de tel een beetje kwijt)
Ik heb er zeker 20. En ik draag ze ook nog vrij regelmatigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:lol
k heb zelf Liquid Force Team petje.. Van Liquid Force , Team pet. en Playboy petje
Mag ik nu neervallen als ´t niet zo is maar ik kon ze met geen mogelijkheid vinden...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Guess what; ze heten Capsplaza
http://stores.ebay.nl/TOP-FASHION-STORE-Hoeden-en-Caps
Geeft nixquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef Dengaman het volgende:
Mag ik nu neervallen als ´t niet zo is maar ik kon ze met geen mogelijkheid vinden...
ElisaB![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |