ik vond em matigquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:55 schreef crackhead het volgende:
Raar grapje zeg.
Het was donker buiten en het was in den haag, dusss.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
NIets van de dader gezien?
Hij is deze avond toch nog wezen shoppen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Het was donker buiten en het was in den haag, dusss.
Negers vallen dan niet zo op he.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Het was donker buiten en het was in den haag, dusss.
neuh,. die was allang me'n radio aan het verhandelen,. heb wel wat ronggekeken,. maar ik zag daar alleen maar verdachte personen,... het is ff kut,. maar goed: het gebeurd zo vaak,. en dat nepalarm-ledje in me'n auto schrikt ook niet echt af schijnbaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
NIets van de dader gezien?
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef Furious het volgende:
Holland Spoor.
Dat is vragen om problemen. [afbeelding]
(Je hebt zeker je auto aan het spoor geparkeerd naast dat klimcentrum? Staat wel vaker tuig te 'chillen' (lees: auto's checken).
Megastores heeft een puike eigen (enorme) parkeergarage, dat weet je eh?quote:
hmmm, .dat weet ik ja,. alhoewel ik me afvraag of er op dat dek ook niet gewoon gejat word,. in de straat rijdt de hele avond politie rond...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Megastores heeft een puike eigen (enorme) parkeergarage, dat weet je eh?![]()
Daar hangen volgens mij wel camera's, en de bovenste laag loopt gewoon langs de winkels, dus mensen kunnen vanuit dat looppad naar buiten kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef nightfall het volgende:
[..]
hmmm, .dat weet ik ja,. alhoewel ik me afvraag of er op dat dek ook niet gewoon gejat word,. in de straat rijdt de hele avond politie rond...
heel den haag is kut hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef CasB het volgende:
Voortaan ergens anders winkelen dan Den Haag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |