quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:40 schreef tonks het volgende:
je hebt zelf de grootste baby van fok als avatar
ik moest even kijken in IE want in Opera heb ik de avatar van Repeat blijkbaar geblokkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:40 schreef tonks het volgende:
je hebt zelf de grootste baby van fok als avatar
repeat,quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
En dan "23-04-2006" erboven he
Kap es ff, wat boeit mij die lelijke baby van je, en dan in hun sig ook nog eens een link naar een achterlijk fotoalbum van datzelfde kind, of een soort tellertje van hoe oud ze zijn ofzo
Ga dat lekker aan je familie of buren laten zien, maar wat boeit een onbekende internetgebruiker dat nou
Nee, dan die irritant knipperende/flitsende icoons, dat is feest...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
En dan "23-04-2006" erboven he
Kap es ff, wat boeit mij die lelijke baby van je, en dan in hun sig ook nog eens een link naar een achterlijk fotoalbum van datzelfde kind, of een soort tellertje van hoe oud ze zijn ofzo
Ga dat lekker aan je familie of buren laten zien, maar wat boeit een onbekende internetgebruiker dat nou
Dat is dan wel weer te debiel voor woorden iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Repeat het volgende:
Ditzelfde soort mensen gebruikt trouwens ook het woord "kids" ipv gewoon kinderen ofzo
Het zou mooi zijn als jouw ouders nooit een kutrelatie hadden gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb ook een schijthekel aan die mensen die net kinderen hebben gekregen. Beetje blij doen met dat kind, alsof het het middelpunt van de aarde is. Als ze nou toegaven dat ze enkel een kind kregen om hun kutrelatie uit het slop te halen, dan zou ik meer respect voor ze hebben.
Dat zou inderdaad mooi zijn geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef crackhead het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als jouw ouders nooit een kutrelatie hadden gehad eigenlijk.
of "kabouters"quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Repeat het volgende:
Ditzelfde soort mensen gebruikt trouwens ook het woord "kids" ipv gewoon kinderen ofzo
Whehehe jij ook al?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik moest even kijken in IE want in Opera heb ik de avatar van Repeat blijkbaar geblokkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |