Maar ik heb je daar destijds over gemaild.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef Conflict het volgende:
Ik werd in Juli 2005 mod dus dat moet gewoon te vinden zijn. Maar laat het zo maar, als je ooit nog eens iets tegenkomt wat je dwars zit, ga dan niet een jaar zitten broeden maar neem ff contact met me op![]()
Ik weet nu al precies welke discussie er gaat komen, weet denk ik wel over welk topic het gaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar ik heb je daar destijds over gemaild.![]()
mocht je dit nog verder willen voortzetten, dan graag via mail, OK?
Nou, dat snap je dus nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:37 schreef Conflict het volgende:
nu snap ik ineens ook waarom je onder een andere username post.
Niet zo serieus Conflictje!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het toch wel ernstig als je dit vermakelijk vindt. Gronk, je mag me mailen en je ongenoegen uiten als je daar vrolijk van wordt, maar liever dan liever niet anoniem.
Maar de IP-adressen naar huisadressen-tabel was toch een kwalitatief hoogstandje, zodat de fok!knok klusploeg zelden 't verkeerde huis binnenviel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het toch wel ernstig als je dit vermakelijk vindt. Gronk, je mag me mailen en je ongenoegen uiten als je daar vrolijk van wordt, maar liever dan liever niet anoniem.
nee tuurlijk niet, zou ook wel lullig zijn om dat te doen ten koste van een anderquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef gronk het volgende:
Zou ze doorhebben dat 't een complot is om haar langer te laten modden in K&W?
naaah...vast nie![]()
PTA is mijn doel.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
PTA is mijn doel.
Hey BE, ben je hier nou nog steeds? Kan je niet gewoon blijven? Flikker je dat kneuzenclubje van OUD er uit en ga je lekker hier klussen.
Dan kan je altijd nog op de dode momenten, dat je dus even niet hoeft te studeren, tegen stinkie zeggen dat ie even met zijn gore poten van je af moet blijven want je hebt het te druk met modden op K&W.
PTA is voor mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |