Omdat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:07 schreef Dizer het volgende:
van SHO kan je vergeten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daaaaag. Ik word over 2 jaar een succesvol directeur van een succesvol bedrijf met een hoop succesvolle concurrenten. Ik ga niet met mijn piemol hier naakt rondlopen op FOK zodat ik later gechanteerd kan worden
BVO zit over 29 uur in het vliegtuig. Haquote:
Voor ik het vergeet, hier moest ik wel om gniffelenquote:
Ja, en op vakantie is het zóóóóóóóóóóó heet dat je in een internetcafé gaat zitten om afkoeling te zoeken. Dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
BVO zit over 29 uur in het vliegtuig. Ha.
Sharm?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef BVO het volgende:
[..]
BVO zit over 29 uur in het vliegtuig. Ha.
Is er iets mis met je piemel dan, dat je ermee gechanteerd kunt worden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daaaaag. Ik word over 2 jaar een succesvol directeur van een succesvol bedrijf met een hoop succesvolle concurrenten. Ik ga niet met mijn piemol hier naakt rondlopen op FOK zodat ik later gechanteerd kan worden
Omdat het de vorige keer ook zo'n "succes" was?quote:
Tof!quote:
Ja, doeiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en op vakantie is het zóóóóóóóóóóó heet dat je in een internetcafé gaat zitten om afkoeling te zoeken. Dus dat is geen excuus.
Verstoor de ultieme fantasie die "Dizer" heet eens niet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Is er iets mis met je piemel dan, dat je ermee gechanteerd kunt worden?![]()
Hij kan misschien herkend worden uit de volgende films:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Is er iets mis met je piemel dan, dat je ermee gechanteerd kunt worden?![]()
Ik bedoel geen SHO-user tournament. Gewoon een normaal SHO-tournament, zoals favoriete BN'er ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook zo'n "succes" was?![]()
Oei... dat zijn minder fortuinlijke associaties voor een directeurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij kan misschien herkend worden uit de volgende films:
Tarzan and Chasy Lane
The XXX Files : Fight the temptation
Internal Sunshine of the spotted crotch
Walk the vain
Heerlijkquote:
Dat zijn saaie tournaments. BN'ers kunnen mij gestolen wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel geen SHO-user tournament. Gewoon een normaal SHO-tournament, zoals favoriete BN'er ofzo.
Die waren heel succesvolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel geen SHO-user tournament. Gewoon een normaal SHO-tournament, zoals favoriete BN'er ofzo.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn saaie tournaments. BN'ers kunnen mij gestolen worden![]()
Vlakbij de Old Market wederomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heerlijk
Welk hotel? Zodat, als er wéér een bom valt, we dan nu wel weten of je leeft of niet
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn saaie tournaments. BN'ers kunnen mij gestolen worden![]()
Geen swaffelsessie voor jou vanavond, Zhenarquote:
...quote:
Grote woorden, maar vanavond smeek je toch wel weer om je dagelijkse smegmashotquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Geen swaffelsessie voor jou vanavond, Zhenar.
En die smegma mag je ook zelf houden.
Juist, en dat vind ik zó triest dat ik er geen woorden aan vuil wil makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |