abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39586328
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Herald het volgende:

[..]

als je niet gediend bent van die handelingen zijn ze toch ongewenst?

hand·tas·te·lijk (bn.)
1 de ander aanrakend zonder dat die dat wil
[..]

Het valt natuurlijk niet meteen onder (zware) seksuele intimidatie, maar een boel van bovenstaande punten hebben toch zeker een seksuele lading. Mannen zullen dit bijvoorbeeld nooit doen bij andere mannen. Ik ben ontzettend grappig, maar niemand legt zijn hand op mijn bovenbeen of omgekeerd. Ik zal geen andere vent over zijn arm aaien om aandacht te vragen, noch een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind.
Mwah, dit zijn kleine dingetjes die ik gewoon niet fijn vind, maar om elk klein iets schreeuwen over seksuele intimidatie is ook overdreven.

En mannen doen het ook bij andere mannen hoor. Hand op arm leggen bijvoorbeeld. Maar de One-hand schoudermasage is ook heel populair.
pi_39586839
Wat is daar nu mis mee? Meestal blijft het bij een handdruk of een stoere negergroet, maar opzich is een aanraking toch geen probleem? Je moet natuurlijk niet alle vrouwen bij hun kont pakken als begroeting maar hoe vaak ik wel niet aanraak en aangeraken word tijdens het "hallo" zeggen.
pi_39588053
preuts (bn.)
1 zeer ingetogen, overdreven kuis => prude

Daar is niks mis mee hoor, ik wou gewoon even een etiketje op je voorhoofd plakken.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_39588324
ik moet er ook niks van hebben...heb een vriendin die dan naast me komt staan met dr arm om mn middel en dan legt ze dr hand op mn bil...of mensen die aan je haren gaan zitten ... dan ben ik snel weg
pi_39588602
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef Natalie het volgende:
Niet lullig bedoeld... maarre, als iemand je een hug wil geven, kun je dat voorkomen door je houding gesloten te houden. Als je erbij gaat staan als: kom maar op met die knuffels, dan krijg je er ook echt wel een
No way dat dat helpt. Zelfs als je bewust blijft zitten, achter je bureau presteren sommigen het om je die knuffel te geven of je 3 zoenen te geven omdat ze blij zijn dat je jarig bent.

Ik ben het 100% eens met TS.

Praten doe je met je mond, een hand geven is ook nog geaccepteerd, maar verdere lichamelijke contacten zijn op de werkvloer niet in orde wat mij betreft.
pi_39588757
Oops! Ik doe dat dus. Niet all of the above, maar toch zeker wel 3. Ik probeer wel een beetje af te lezen of het kan.
In your house I long to be
Room by room patiently
pi_39589112
Ik heb halflang haar en soms zitten mensen daar ongevraagd aan. Dat vind ik best vervelend. Ik zit toch ook niet aan hun haar?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_39590391
Alleen het kneepje in de wang doe ik bij HELE goede vrienden, maar voor de rest ben ik ook anti-tolerant wat dat soort dingen betreft. Mensen die 3 kussen opeisen bij het groeten en afscheid nemen...
pi_39590442
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Alleen het kneepje in de wang doe ik bij HELE goede vrienden, maar voor de rest ben ik ook anti-tolerant wat dat soort dingen betreft. Mensen die 3 kussen opeisen bij het groeten en afscheid nemen...
vooral als onbekenden dat doen
pi_39590470
quote:
Het valt natuurlijk niet meteen onder (zware) seksuele intimidatie, maar een boel van bovenstaande punten hebben toch zeker een seksuele lading. Mannen zullen dit bijvoorbeeld nooit doen bij andere mannen.
O nee? Gister kwam er opeens een Marokkaan naast me zitten in de trein. Obscene gebaren maken, seksuele toespelingen maken enz. In een onoplettend moment geeft die gast opeens een klein kusje op m'n wang. Het duurde even voordat het tot me doordrong, maar wtf gast, sodemieter op. Toen was hij alweer opgesprongen en ergens anders gaan zitten.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Redactie Games donderdag 6 juli 2006 @ 23:50:08 #36
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39590584
7. Een kneepje in je wangen om de schattigheid te benadrukken.
En zelfs dat is al 20 jaar geleden, dat dat bij mij gebeurde

Op dit na mankeer je toch echt wat, laat je nakijken zou ik zeggen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39590639
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

O nee? Gister kwam er opeens een Marokkaan naast me zitten in de trein. Obscene gebaren maken, seksuele toespelingen maken enz. In een onoplettend moment geeft die gast opeens een klein kusje op m'n wang. Het duurde even voordat het tot me doordrong, maar wtf gast, sodemieter op. Toen was hij alweer opgesprongen en ergens anders gaan zitten.
pi_39590769
Zucht, het is niet alsof ik een afkeer heb tegen elke vorm van aanraking...
Het is meer dat mensen dit doen alsof het moet ofzo. Alsof ze iets moeten bewijzen dat ze "hartelijk" zijn oid.
"Hoi en hoe gaat het met! *lach lach* + pookje in de buik...

Maar zoals we kunnen zien, ben ik niet de enige.
pi_39590961
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:56 schreef AlohaXa het volgende:
Zucht, het is niet alsof ik een afkeer heb tegen elke vorm van aanraking...
Het is meer dat mensen dit doen alsof het moet ofzo. Alsof ze iets moeten bewijzen dat ze "hartelijk" zijn oid.
"Hoi en hoe gaat het met! *lach lach* + pookje in de buik...

Maar zoals we kunnen zien, ben ik niet de enige.
Nu klinkt het zoals die cup-a-soup vent, die van kommaarkommaarkommaar.
Room by room patiently
pi_39591049
Ja echt iets om je druk over te maken en een topic op Fok te openen.
Dat zal vast het einde van je problemen zijn
pi_39591097
TS komt over als een ontzettende zeik hoer.
Maar tis een vent volgens zn profiel.
Jupiler is goed
pi_39591100
Ik heb ook een hekel aan mensen met een handtas.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_39591174
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef xericax het volgende:

[..]

vooral als onbekenden dat doen
Mijn trademark op verjaardagen is dan ook een luidkeels hoi roepen en even zwaaien. Ik ga echt NIET bij iedereen langs om te groeten/feliciteren/handjeschudden/driekusjesgeven.
pi_39591179
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:
Ja echt iets om je druk over te maken en een topic op Fok te openen.
Dat zal vast het einde van je problemen zijn
Hihi, want fok is een bron van wetenschappelijk bewezen artikelen en hoogaanstaande theorieen.
En het staat nota bene in de klaagbak
  Redactie Games vrijdag 7 juli 2006 @ 00:14:17 #45
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39591317
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:06 schreef Aurelium het volgende:
TS komt over als een ontzettende zeik hoer.
Maar tis een vent volgens zn profiel.
Dan is het een zeiknicht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39591535
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Mijn trademark op verjaardagen is dan ook een luidkeels hoi roepen en even zwaaien. Ik ga echt NIET bij iedereen langs om te groeten/feliciteren/handjeschudden/driekusjesgeven.
Klinkt gezellig .
Room by room patiently
pi_39591634
ik ben er ook niet zo van gediend.. maar tikje op de rug vind ik eerder vervelend omdat ik er van schrik dan omdat ik dat niet hebben kan.
underground forever baby
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:29:54 #48
5663 superbam
faatfanaat
pi_39591769
Compleet met TS eens...

mensen die je tijdens het geven van een hand naar zich toe trekken om te zoenen.....
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:36:45 #49
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39591980
Klinkt als mensenschuw.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:38:12 #50
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_39593442
Autisten hebben OOK gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo