Mwah, dit zijn kleine dingetjes die ik gewoon niet fijn vind, maar om elk klein iets schreeuwen over seksuele intimidatie is ook overdreven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Herald het volgende:
[..]
als je niet gediend bent van die handelingen zijn ze toch ongewenst?
hand·tas·te·lijk (bn.)
1 de ander aanrakend zonder dat die dat wil
[..]
Het valt natuurlijk niet meteen onder (zware) seksuele intimidatie, maar een boel van bovenstaande punten hebben toch zeker een seksuele lading. Mannen zullen dit bijvoorbeeld nooit doen bij andere mannen. Ik ben ontzettend grappig, maar niemand legt zijn hand op mijn bovenbeen of omgekeerd. Ik zal geen andere vent over zijn arm aaien om aandacht te vragen, noch een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind.
No way dat dat helpt. Zelfs als je bewust blijft zitten, achter je bureau presteren sommigen het om je die knuffel te geven of je 3 zoenen te geven omdat ze blij zijn dat je jarig bent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef Natalie het volgende:
Niet lullig bedoeld... maarre, als iemand je een hug wil geven, kun je dat voorkomen door je houding gesloten te houden. Als je erbij gaat staan als: kom maar op met die knuffels, dan krijg je er ook echt wel een
vooral als onbekenden dat doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Alleen het kneepje in de wang doe ik bij HELE goede vrienden, maar voor de rest ben ik ook anti-tolerant wat dat soort dingen betreft. Mensen die 3 kussen opeisen bij het groeten en afscheid nemen...![]()
O nee? Gister kwam er opeens een Marokkaan naast me zitten in de trein. Obscene gebaren maken, seksuele toespelingen maken enz. In een onoplettend moment geeft die gast opeens een klein kusje op m'n wang. Het duurde even voordat het tot me doordrong, maar wtf gast, sodemieter op. Toen was hij alweer opgesprongen en ergens anders gaan zitten.quote:Het valt natuurlijk niet meteen onder (zware) seksuele intimidatie, maar een boel van bovenstaande punten hebben toch zeker een seksuele lading. Mannen zullen dit bijvoorbeeld nooit doen bij andere mannen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
O nee? Gister kwam er opeens een Marokkaan naast me zitten in de trein. Obscene gebaren maken, seksuele toespelingen maken enz. In een onoplettend moment geeft die gast opeens een klein kusje op m'n wang. Het duurde even voordat het tot me doordrong, maar wtf gast, sodemieter op. Toen was hij alweer opgesprongen en ergens anders gaan zitten.
Nu klinkt het zoals die cup-a-soup vent, die van kommaarkommaarkommaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:56 schreef AlohaXa het volgende:
Zucht, het is niet alsof ik een afkeer heb tegen elke vorm van aanraking...
Het is meer dat mensen dit doen alsof het moet ofzo. Alsof ze iets moeten bewijzen dat ze "hartelijk" zijn oid.
"Hoi en hoe gaat het met! *lach lach* + pookje in de buik...
Maar zoals we kunnen zien, ben ik niet de enige.
Mijn trademark op verjaardagen is dan ook een luidkeels hoi roepen en even zwaaien. Ik ga echt NIET bij iedereen langs om te groeten/feliciteren/handjeschudden/driekusjesgeven.quote:
Hihi, want fok is een bron van wetenschappelijk bewezen artikelen en hoogaanstaande theorieen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:
Ja echt iets om je druk over te maken en een topic op Fok te openen.
Dat zal vast het einde van je problemen zijn
Dan is het een zeiknicht..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:06 schreef Aurelium het volgende:
TS komt over als een ontzettende zeik hoer.
Maar tis een vent volgens zn profiel.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn trademark op verjaardagen is dan ook een luidkeels hoi roepen en even zwaaien. Ik ga echt NIET bij iedereen langs om te groeten/feliciteren/handjeschudden/driekusjesgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |