IK huur echt amper, soms gewoon even zin om even snel dvd te huren. Maarja dan moeten ze dus niet failliet gaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Waarom films huren. voor 40 euro per maand heb je 20mbit internet dan heb je een dvd in een uurtje ofzo.
Ik koop altijd Cd's en DVD's.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een dvd huren. Je koopt toch ook geen CD's?!
![]()
![]()
.
dat is alleen op pauper netwerken als edonkey en kazaaquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik koop altijd Cd's en DVD's.
Downloaden is zo makkelijk en gratis ja, maar ik wil niet eerst na 10 mislukte downloads mijn film bijv hebben. Of dan blijkt ie niet te kunnen draaien. Of je moet eerst 10 cracks downen en installeren en een speciale player etc. etc.
Altijd leuk als iemand met een illegale DVD komt ofzo. Is ie eerst een uur bezig de zooi aan de praat te krijgen op mijn compu. En dan werkt de ondertiteling bijv. niet of niet goed. (geluid en ondertiteling lopen niet gelijk) En meer van dat soort irritante dingen. Maarja tis gratis natuurlijk.
+1quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Waarom films huren. voor 40 euro per maand heb je 20mbit internet dan heb je een dvd in een uurtje ofzo.
Bij ons was er laatst ook een videotheek failliet gegaan, maar we hadden er ook 2 in een klein dorpje. (we hebben tevens ook 2 patatzaken, 7 kappers, 2 fietsenmakers en 2 bibliotheken)quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maarja dan moeten ze dus niet failliet gaan.
Jouw film? Het is toch echt jouw eigendom niet hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik koop altijd Cd's en DVD's.
Downloaden is zo makkelijk en gratis ja, maar ik wil niet eerst na 10 mislukte downloads mijn film bijv hebben.
torrents ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat is alleen op pauper netwerken als edonkey en kazaa![]()
usenet heeft dat niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |