Ga iets leuks doen, dat helpt tegen de verveling.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:11 schreef DR878 het volgende:
verveel ik me.
En paar dagen geleden toen ik nog in de tentamenweek zat , smachtte ik naar vakantie om heerlijk uit mijn dak te gaan...
nu heb ik vakantie..en post ik op FOK!
Wat moet ik dan doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen, dat helpt tegen de verveling.
heb je het nou over je eigen post?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:21schreef Vampz het volgende:
gast, het is donderdag, ga de stad in ofzo?
verkapt-ik-verveel-me-ook-post-en-ik-wil-de-stad-in-maar-ik-heb-geen-vrienden
Heb ik een vreindin danquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga een weekje weg met je vriendin ofzeau
Zeg dat nou niet de ts is een eenzaam nerdjequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:21 schreef Vampz het volgende:
gast, het is donderdag, ga de stad in ofzo?
verkapt-ik-verveel-me-ook-post-en-ik-wil-de-stad-in-maar-ik-heb-geen-vrienden
Wat zijn je hobby's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:18 schreef DR878 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen. Ik zit nu Michael Jackson - I'm Bad op repeat te luisteren, maar het vrolijkt me niet echt op
.
Dan begin je een stap eerder: Ga een vriendin op de kop tikken en neem haar daarna mee op vakantiequote:
Voetbal ? Ik ga niet tegen een bal aantrappen terwijl de moesson hier zijn behoefte doet. Tja dan maar www.spele.nl dan maar he..quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:29 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Dan begin je een stap eerder: Ga een vriendin op de kop tikken en neem haar daarna mee op vakantie
Dan ga je voetbal kijken, voetbal luisteren naar gepraat over voetbal luisteren, voetbal is er wel altijd op tv, of de radio. Desnoods zoek je op internet mooie goals oid.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:30 schreef DR878 het volgende:
[..]
Voetbal ? Ik ga niet tegen een bal aantrappen terwijl de moesson hier zijn behoefte doet. Tja dan maar www.spele.nl dan maar he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |