Wist ik al flugelchenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef flugeltje het volgende:
Je moet 'm ook niet in dat plastic tuutje stoppen... Goed zoeken, kom je de échte spleet vanzelf tegen... Ergens tussen d'r benen...
* mompelt iets over pubers en de sexuele voorlichting van tegenwoordig
En waar zou ík dan jaloers op moeten zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:20 schreef skippy22 het volgende:
Alle fokkertjes meteen jaloers zie het al geeft niks Julie kunnen er ook niks aan doen![]()
Schapen iew nee Hou het wel bij een lekkere blonde realdolequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:27 schreef Casperrrr het volgende:
http://www.eroware.nl/sexy_opblaas_schaap_opblaaschaap.php
meer wat voor jou skippy![]()
Je hebt toch ook een opblaaspop snakey ??quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
Opblaasop?
Schapen zijn best fijn hoor! Lekker zacht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Schapen iew nee Hou het wel bij een lekkere blonde realdole![]()
![]()
![]()
Met een extra groot gat anders past ie niet
Jouw vriendin is een realdoll?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kun je die foto van mijn vriendin even verwijderen?
Je hebt der al ervaring mee Vuile viespeukquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Schapen zijn best fijn hoor! Lekker zacht!
Vergeet niet om laarzen aan te doen, daar kun je mooi de achterpootjes van het schaap in zetten dan loopt ie niet weg!
Ben blij dat een ervaren persoon deze informatie met je deelt. Zo kan je beter voorbereid aan de slag gaan. Heb jij trouwens ervaring met kangoeroe's dat lijkt me ook een aparte ervaring!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt der al ervaring mee Vuile viespeuk
Alleen als ik de afwas doe.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een opblaasop snakey ??
Gadvrrrdamme ben geen homoquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef bonke het volgende:
heb je je niet vergist in de soort doll ?
[afbeelding]
HIHIIH JIJ HEET BONKE HIHI EN DAN INDE KONT BONKE HIHIHIquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef bonke het volgende:
[afbeelding]
ja duhhh, origineel zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HIHIIH JIJ HEET BONKE HIHI EN DAN INDE KONT BONKE HIHIHI.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:48 schreef bonke het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog geen bewijs gezien hoor. Alleen teksten die net zo goed in de Hitkrant of de Spam hadden kunnen staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef Barcaconia het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-grote-lul-hebben topic
Wil je een foto hebben van m,n 20x5 CMquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien hoor. Alleen teksten die net zo goed in de Hitkrant of de Spam hadden kunnen staan.
Euuh, nee bedankt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wil je een foto hebben van m,n 20x5 CM
Zet maar in dit topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
uitvergroot jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kun jij dit dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |