Good for you.quote:
Voor dit soort reacties doe ik het. Leuk dat je opmerkt dat ik veel op de klaagbaak zit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef DrewAndrews het volgende:
Je zit wel duidelijk erg veel op de klaagbaak. Dus praat ik ook maar niet met je omdat ik bril draag.
Arrogant mens!
quote:
En ik ben een dame. Had je verwacht dat ik iemand van hetzelfde geslacht sexy noem, hm?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik klikte op je fotoboek, maar je bent een vent!!
en heb je ook een mening over brildragende kattenliefhebbers?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen met een bril, en dan in het bijzonder mensen met een bril die tegen mij beginnen te praten. Door dat glas voor hun ogen heb ik altijd het gevoel dat er een afstand wrodt gecreëerd tussen de pratende persoon en mij. Daardoor zal ik ook nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren met een brildrager.
Nou, eh, ja. Ik zie vaak zat sexy vrouwen dus jij zal die ook wel zien!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik ben een dame. Had je verwacht dat ik iemand van hetzelfde geslacht sexy noem, hm?
Je hebt je computer bij het raam gezet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, eh, ja. Ik zie vaak zat sexy vrouwen dus jij zal die ook wel zien!
Nee. Wel een mening over kattenliefhebbers in het algemeen. Vooral als het kattenliefhebbers zijn die het geen probleem vinden dat hun kat op andermans auto zit en daar krassen achter laat. Nouja, geen probleem...het motto 'Ja, ik doe er toch wat aan, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen omdat ik geen oplossing weet, dus ik ben er actief mee bezig, dus je kan het mij niet kwalijk nemen, dus mijn kat mag op jouw auto zitten' schetst het soort personages waar ik in deze post op doel vrij goed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en heb je ook een mening over brildragende kattenliefhebbers?
Nee, ik was laatst buiten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je computer bij het raam gezet?
Niet echt, want ik mag geen bril dragen van je.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, eh, ja. Ik zie vaak zat sexy vrouwen dus jij zal die ook wel zien!
Misschien kan ik een vergunning voor je regelen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet echt, want ik mag geen bril dragen van je.
Op de een of andere manier dringt de post die ik hier quote niet geheel tot mij door. Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling van deze post is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef Piovan het volgende:
Wat een kut topique
En ja, ik heb een bril
Graag, ik wil ook mooie vrouwen zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Misschien kan ik een vergunning voor je regelen!
Ik heb mijn bril niet op en mijn plank niet afgedaan, nee dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dringt de post die ik hier quote niet geheel tot mij door. Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling van deze post is?
whaha dat zekerr!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sterker nog, volgens mij hebben alle moderators een bril. De moderators die geen bril hebben houden een plank voor hun kop, ter compensatie, enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |