Zie je nou hoe helder je bent als je een bril draagt...quote:
Dat zie je toch echt verkeerd denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Incredible-Maike het volgende:
Raar gedoe ja, waar je mee kampt.
Ik draag een bril en heb nog nooit mensen horen zeggen dat ze er problemen mee hebben.
Het tegenovergestelde juist! Met bril vonden ze me meer compleet leek juist leuker.
Maar nog nooit communicatieproblemen gehad omdat ik een bril droeg....
Voor iedere bril een bijpassende fietsquote:
Ongelofelijk, nu zul je wel goed kunnen fietsen hequote:
Misschien is dat wel juist de bedoeling? Of denk je dat iemand behoefte heeft aan intiem contact met jou?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Door dat glas voor hun ogen heb ik altijd het gevoel dat er een afstand wrodt gecreëerd tussen de pratende persoon en mij.
ik haat fietsenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ongelofelijk, nu zul je wel goed kunnen fietsen he![]()
Allemaal mannen die op Kazaa naar Bookworm Bitches zoeken....quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Incredible-Maike het volgende:
Raar gedoe ja, waar je mee kampt.
Ik draag een bril en heb nog nooit mensen horen zeggen dat ze er problemen mee hebben.
Het tegenovergestelde juist! Met bril vonden ze me meer compleet leek juist leuker.
Maar nog nooit communicatieproblemen gehad omdat ik een bril droeg....
Gargamel van de smurfen ook, die haat fietsenquote:
Maar ik kon jouw reactie voorspellen, dus wie is hier nou helder? En ik heb daar geen brilleke voor nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie je nou hoe helder je bent als je een bril draagt...
Net als jij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sterker nog, volgens mij hebben alle moderators een bril. De moderators die geen bril hebben houden een plank voor hun kop, ter compensatie, enzo!
Ik heb geen bril, en zeker geen plank.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sterker nog, volgens mij hebben alle moderators een bril. De moderators die geen bril hebben houden een plank voor hun kop, ter compensatie, enzo!
Nee man, jij bent keisexy.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen bril, en zeker geen plank.![]()
Hoogstens een lucifer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |