Met bril.quote:
Als je een bril hebt, waarom kun je dan geen meesterlijke topics zien en sluit je ze gelijk??quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Dus dáárom loopt de communicatie tussen ons steeds mis....
Dat is niet de bril beeb, dat IS gewoon zo....quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:44 schreef vencodark het volgende:
Mensen met een bril hebben vaak iets strengs en hoogachted over zich. Ze lijken zo geleerd, belezen en slimmer dan mij.![]()
Omdat mijn blik minder vertroebeld is dan die van de doorsnee baggeraar misschien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een bril hebt, waarom kun je dan geen meesterlijke topics zien en sluit je ze gelijk??
Die was best voorspellend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is niet de bril beeb, dat IS gewoon zo....
Is vrij duidelijkquote:
Ja inderdaad. Sterker nog, volgens mij hebben alle moderators een bril. De moderators die geen bril hebben houden een plank voor hun kop, ter compensatie, enzo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Dus dáárom loopt de communicatie tussen ons steeds mis....
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is vrij duidelijk
1- Hoofdbril
2- Reserve bril
3- Zonnebril op sterkte
Ja, ik draag ook wel eens een bril.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:44 schreef vencodark het volgende:
Mensen met een bril hebben vaak iets strengs en hoogachted over zich. Ze lijken zo geleerd, belezen en slimmer dan mij ik.![]()
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is vrij duidelijk
1- Hoofdbril
2- Reserve bril
3- Zonnebril op sterkte
ik heb hier ook geen plankenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sterker nog, volgens mij hebben alle moderators een bril. De moderators die geen bril hebben houden een plank voor hun kop, ter compensatie, enzo!
En ook nog een WC bril zeker?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is vrij duidelijk
1- Hoofdbril
2- Reserve bril
3- Zonnebril op sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |