Wat mij altijd verteld is, is dat utrecht technologisch vooruitstrevend is en daarom erg populair is. Net zoals de opleiding dierengeneeskunde, is ook zeer populair, komen ook studenten over de hele wereld op af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens ook wel veel. Waarom wil iedereen toch naar Utrecht? Alleen omdat dat centraler ligt?
Hmm, mij is altijd verteld dat Maastricht juist de betere plek was om Geneeskunde te studerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat mij altijd verteld is, is dat utrecht technologisch vooruitstrevend is en daarom erg populair is. Net zoals de opleiding dierengeneeskunde, is ook zeer populair, komen ook studenten over de hele wereld op af.
Maastricht is heel vooruitstrevend in haar geneeskundeopleiding. Concepten die andere universiteiten nu aan het invoeren zijn gebruiken ze in Maastricht al jaren. Vandaar dat het zo'n gewilde plek is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Nuna het volgende:
Hmm, mij is altijd verteld dat Maastricht juist de betere plek was om Geneeskunde te studerenMaarja, dat zal dan wel zo zijn
![]()
Ik zat in lotingsklasse E, met lotnummer 972, en volgnummer 168quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Spyronius het volgende:
Nuna, chriztiaan, welk lotingsnummer hadden jullie eigenlijk?
Ik ben in iedergeval blij dat ik kansloos uitgeloot ben met een nummer dat 2 keer zo hoog lag als het laatste lotingsnummer dat toegelaten werd
Vertel eens, lekkere roddel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef intoxicated het volgende:
omg hoe slecht voor m'n karma, ik zit te hopen dat iemand wordt uitgeloot![]()
Ik neem aan van wel eigenlijk, veel mensen vinden de stad erg gezellig. dat kanik dan weerniet echt begrijpen, naja wel gezellig natuurlijk maar ook saai...quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens ook wel veel. Waarom wil iedereen toch naar Utrecht? Alleen omdat dat centraler ligt?
Eat betekent dat t/m volgnummer? dat die ook nog door zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Ik zat in lotingsklasse E, met lotnummer 972, en volgnummer 168
Hier staat welke nummers er door gaan, dus je kan kijken of je in de buurt zit
Ik had lotnummer 568 en volgnummer 212. Zelfs met lotingsklasse E was ik nog ingeloot geweest. Echt geluk gehadquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Spyronius het volgende:
Nuna, chriztiaan, welk lotingsnummer hadden jullie eigenlijk?
Op zich wel 'fijn' dat je nu wel weet waar je aan toe ben dan, idd.quote:Ik ben in iedergeval blij dat ik kansloos uitgeloot ben met een nummer dat 2 keer zo hoog lag als het laatste lotingsnummer dat toegelaten werd
Volgens mij betekent dat lotnummer of je ingeloot bent ja of nee. En het volgnummer bepaalt de plaats waar je Geneeskunde mag studeren (of je dus in de plaats van je eerste voorkeur terecht komt).quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef Myrthe_J het volgende:
[..]
Eat betekent dat t/m volgnummer? dat die ook nog door zijn?
Nee sorry, het is echt te grof voor woordenquote:
lekkere positieve instellingquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:33 schreef Spyronius het volgende:
Ach ja het is zuur, maar ik ging vanochtend al achter de computer zitten met de gedachte ik ben toch uitgeloot, dan kan het alleen maar meevallen. Bij mij in de klas bij het James Bosswell Instituut waren er van de volgens mij 25 leerlingen 2 ingeloot, 1 voor gnk en 1 voor tandheelkunde.
Wordt een jaartje Biomedische Wetenschappen in Amsterdam in iedergeval dan maar. Kan dan eventueel nog volgend jaar decentraal eerst proberen.
Klasse C kwam ik in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
lekkere positieve instelling
maar welke klasse kwam je nou ?
Nou heel simpel, je belt de ib-groep op en je krijgt je lotnummer en nog een nummer, met die nummers op zak ga je naar de website van de ib-groep op en daar hebben ze ergens op een pagina een tabel staan met tot welk nummer is ingeloot en op die manier weet je dat je bent in of uitgeloot of dat je nog een kleine kans maakt om doordat iemand afziet van z'n loting zijn plek in kan nemen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
hoe weet je nou al van iedereen (van Boswell) of ze zijn ingeloot? ik weet t zelf nog niet eens
nee, dat gaat echt veel te ver.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
nu kan je ook wel zeggen om wie het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |