abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:11:36 #101
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_39780564
Yeeeeaaah!! * chriztiaan meldt zich als toekomstig medisch student in Maastricht!
Lucky me Ingeloot met lotingsklasse E, bij mn eerste voorkeur!
pi_39780706
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Utrecht is trouwens ook wel veel. Waarom wil iedereen toch naar Utrecht? Alleen omdat dat centraler ligt?
Wat mij altijd verteld is, is dat utrecht technologisch vooruitstrevend is en daarom erg populair is. Net zoals de opleiding dierengeneeskunde, is ook zeer populair, komen ook studenten over de hele wereld op af.
pi_39782470
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Wat mij altijd verteld is, is dat utrecht technologisch vooruitstrevend is en daarom erg populair is. Net zoals de opleiding dierengeneeskunde, is ook zeer populair, komen ook studenten over de hele wereld op af.
Hmm, mij is altijd verteld dat Maastricht juist de betere plek was om Geneeskunde te studeren Maarja, dat zal dan wel zo zijn
pi_39782675
Maastricht heeft dat hele probleemgericht-onderwijs gezeur, moet er niet aan denken zeg
Maar uiteindelijk zal het vast wel goed werken enzo hoor, 'tis alleen niet mijn ding
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_39782789
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Nuna het volgende:

Hmm, mij is altijd verteld dat Maastricht juist de betere plek was om Geneeskunde te studeren Maarja, dat zal dan wel zo zijn
Maastricht is heel vooruitstrevend in haar geneeskundeopleiding. Concepten die andere universiteiten nu aan het invoeren zijn gebruiken ze in Maastricht al jaren. Vandaar dat het zo'n gewilde plek is.

Maar zoals intoxi al zegt lijkt me dat probleemgerichte gedoe helemaal niks.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_39783548
Nuna, chriztiaan, welk lotingsnummer hadden jullie eigenlijk?

Ik ben in iedergeval blij dat ik kansloos uitgeloot ben met een nummer dat 2 keer zo hoog lag als het laatste lotingsnummer dat toegelaten werd
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:03:04 #107
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_39783905
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Spyronius het volgende:

Ik ben in iedergeval blij dat ik kansloos uitgeloot ben met een nummer dat 2 keer zo hoog lag als het laatste lotingsnummer dat toegelaten werd
Ik zat in lotingsklasse E, met lotnummer 972, en volgnummer 168

Hier staat welke nummers er door gaan, dus je kan kijken of je in de buurt zit
pi_39785511
Jammer Spyronius, echt zonde!

En gefeliciteerd Nuna en Christiaan
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef intoxicated het volgende:
omg hoe slecht voor m'n karma, ik zit te hopen dat iemand wordt uitgeloot
Vertel eens, lekkere roddel?
pi_39785990
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Utrecht is trouwens ook wel veel. Waarom wil iedereen toch naar Utrecht? Alleen omdat dat centraler ligt?
Ik neem aan van wel eigenlijk, veel mensen vinden de stad erg gezellig. dat kanik dan weerniet echt begrijpen, naja wel gezellig natuurlijk maar ook saai...
De studie schijnt ook wel oké te zijn, maar trok mij persoonlijk niet echt. Ik heb voor Rotterdam gekozen! Zat in A dus ook ingeloot
pi_39786055
hihi, ik kan niet inloggen op mijn ib-groep, want ik heb de brief met mn wachtwoord nooit ontvangen
pi_39786077
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef chriztiaan het volgende:

[..]

Ik zat in lotingsklasse E, met lotnummer 972, en volgnummer 168

Hier staat welke nummers er door gaan, dus je kan kijken of je in de buurt zit
Eat betekent dat t/m volgnummer? dat die ook nog door zijn?
pi_39787984
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Spyronius het volgende:
Ik had lotnummer 568 en volgnummer 212. Zelfs met lotingsklasse E was ik nog ingeloot geweest. Echt geluk gehad
quote:
Op zich wel 'fijn' dat je nu wel weet waar je aan toe ben dan, idd.
pi_39788058
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef Myrthe_J het volgende:

[..]

Eat betekent dat t/m volgnummer? dat die ook nog door zijn?
Volgens mij betekent dat lotnummer of je ingeloot bent ja of nee. En het volgnummer bepaalt de plaats waar je Geneeskunde mag studeren (of je dus in de plaats van je eerste voorkeur terecht komt).
pi_39788704
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vertel eens, lekkere roddel?
Nee sorry, het is echt te grof voor woorden
En ik zou me verdacht maken als die persoon iets overkwam, als ik dat nu allemaal vertel
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_39789504

[ Bericht 100% gewijzigd door Repeat op 13-07-2006 15:07:40 ]
pi_39789547
Heel scherp idd
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:14:01 #117
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_39789763
voor diegenen zijn ingeloot: Gefeliciteerd!!

Als je bent uitgeloot, is dat echt balen. Volgend jaar een nieuwe kans, tenzij je voor de 3de keer bent uitgeloot.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_39790084
Vooral zuur voor Spyronios, omdat ie hier al bijna een jaar komt ofzo
pi_39791848

Slaat niet op Spyronius.
pi_39792375
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef intoxicated het volgende:

Slaat niet op Spyronius.
nu kan je ook wel zeggen om wie het ging
pi_39795697
Ach ja het is zuur, maar ik ging vanochtend al achter de computer zitten met de gedachte ik ben toch uitgeloot, dan kan het alleen maar meevallen. Bij mij in de klas bij het James Bosswell Instituut waren er van de volgens mij 25 leerlingen 2 ingeloot, 1 voor gnk en 1 voor tandheelkunde.

Wordt een jaartje Biomedische Wetenschappen in Amsterdam in iedergeval dan maar. Kan dan eventueel nog volgend jaar decentraal eerst proberen.
pi_39796251
hoe weet je nou al van iedereen (van Boswell) of ze zijn ingeloot? ik weet t zelf nog niet eens
pi_39796417
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:33 schreef Spyronius het volgende:
Ach ja het is zuur, maar ik ging vanochtend al achter de computer zitten met de gedachte ik ben toch uitgeloot, dan kan het alleen maar meevallen. Bij mij in de klas bij het James Bosswell Instituut waren er van de volgens mij 25 leerlingen 2 ingeloot, 1 voor gnk en 1 voor tandheelkunde.

Wordt een jaartje Biomedische Wetenschappen in Amsterdam in iedergeval dan maar. Kan dan eventueel nog volgend jaar decentraal eerst proberen.
lekkere positieve instelling

maar welke klasse kwam je nou ?
pi_39796556
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

lekkere positieve instelling

maar welke klasse kwam je nou ?
Klasse C kwam ik in.

En ja positieve instelling, laat ik het zo zeggen, tuurlijk hoopte ik dat ik ingeloot werd, maar aangezien ik niets maar dan ook niets aan die loting kon doen, is het maar hopen en heb ik rekening gehouden met het feit dat ik kon worden uitgeloot. Ik weet toch dat ik waarschijnlijk mijn lotingsplaats kwijt ben geraakt aan iemand die niet wist wat hij wou gaan doen en dus maar geneeskunde is gaan studeren.
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
hoe weet je nou al van iedereen (van Boswell) of ze zijn ingeloot? ik weet t zelf nog niet eens
Nou heel simpel, je belt de ib-groep op en je krijgt je lotnummer en nog een nummer, met die nummers op zak ga je naar de website van de ib-groep op en daar hebben ze ergens op een pagina een tabel staan met tot welk nummer is ingeloot en op die manier weet je dat je bent in of uitgeloot of dat je nog een kleine kans maakt om doordat iemand afziet van z'n loting zijn plek in kan nemen.
pi_39796721
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
nu kan je ook wel zeggen om wie het ging
nee, dat gaat echt veel te ver.

*kuch* msn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')