jij altijd!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:59 schreef intoxicated het volgende:
Oh, dat was ik![]()
Ja wist ik veel, ik heb geen inf diseases en al die zut gedaan![]()
vorig jaar rond deze tijd was ik al op vakantiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef Spyronius het volgende:
Oooh nog minder dan 32 uur en dan weer ik het.
spanning spanning....
Neehoor, over 32 uur zit jij gewoon net als de rest van NL tegen timeouts op Mijn IB-Groep aan te kijken. En 'probeer het later nog een keer'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef Spyronius het volgende:
Oooh nog minder dan 32 uur en dan weer ik het.
Idd. Vorig jaar heb ik pas rond een uur of 12 gekeken, want ik wilde niet de frustratie hebben van om 7 uur kijken en tot de ontdekking komen dat het er nog niet op staat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:28 schreef Bhai het volgende:
Vorig jaar waren die time-outs er iig niet.
Maar ik dacht dat vorig jaar dat online-gedoe van ib-g veel minder bekend was en ze zeiden niet WANNEER je het kon zien. Nu staat het gewoon op de website dat het vanaf 7 uur kan, dat wordt denk ik ook een downtime
Dat kan ik dus echt niet, dat weet ik nu alquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Idd. Vorig jaar heb ik pas rond een uur of 12 gekeken, want ik wilde niet de frustratie hebben van om 7 uur kijken en tot de ontdekking komen dat het er nog niet op staat.![]()
Ohja, dat is wel een idee.. Alleen wordt die dan wel bijgewerktquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef intoxicated het volgende:
Als je om 06:30 al inlogt (en dan ff elke paar minuten ergens op klikken, anders logt 'ie uit) dan heb je iig niet het probleem van de overbelaste SMS-centrale zut![]()
Nee. Het is toch hun eigen schuld dat ze hertentamens hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef intoxicated het volgende:
Argh... moet ik dan echt alle hertentamenroosters van iedereen uit m'n kop leren om niet offensive te zijn als ik mensen een goeie vakantie wens![]()
![]()
jewel, maar de website geageerd nauwelijks, dus ben nog wel even bezig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:10 schreef Bhai het volgende:
Niemand die wakker is gewordenom de uitslag van de loting te kijken....
Jaaquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:10 schreef Bhai het volgende:
Niemand die wakker is gewordenom de uitslag van de loting te kijken....
Ja naja niets aan te doen, volgend jaar beter. Zo meteen maar ff met de ib-groep bellen om me in te schrijven voor een andere tijdelijke studie.quote:
Utrecht is trouwens ook wel veel. Waarom wil iedereen toch naar Utrecht? Alleen omdat dat centraler ligt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:24 schreef Bhai het volgende:
Leiden was weer populair dit jaar
[afbeelding]
http://ib-groep.nl/partic(...)n/WO/Geneeskunde.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |