Dank je.quote:
Konijn, koe. Het begint allebei met een K, en het heeft allebei ooit nakend in een wei gehuppeld.quote:
Alleen kun je van een konijn geen sukadelappen maken, Au3. En dat staat de vertikaliteit weer in de weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Konijn, koe. Het begint allebei met een K, en het heeft allebei ooit nakend in een wei gehuppeld.
Hoop je dan.
WIL JIJ DAN DAT IK JE ECHO & THE BUNNYMENPLATEN GA STAAN FRITUREN DAN, KLAPPERJOSTI ? NEE TOCH ? NOU DAN !quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Alleen kun je van een konijn geen sukadelappen maken, Au3. En dat staat de vertikaliteit weer in de weg.
Blijf je wel even opletten!
NOU EIGENLIJK WAS HET NIET VAN ECHO EN DE BUNNYMEN WANT IK VERGISTE ME EN HAD EIGENLIJK EEN HEEL ANDERE PLAAT OP STAAN MAAR IK SNAP JE PUNTquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
WIL JIJ DAN DAT IK JE ECHO & THE BUNNYMENPLATEN GA STAAN FRITUREN DAN, KLAPPERJOSTI ? NEE TOCH ? NOU DAN !
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:20 schreef BelleDeJour het volgende:
Och, The Killing Moon is een puik wijsje, voor de rest doen ze mij ook niet veel.
Ja, BDJ ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef BelleDeJour het volgende:
Hey Au3?
Nee. Maar ga ik heel hard huilen als ik 'm hoor ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:24 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ken je die cover van Death Cab For Cutie van The Smith's Charming Man?
Ik vermoed van niet. Ik denk dat je met je heupen wil wiegen en je bips wil schudden. Maar dat vermoed ik maar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Maar ga ik heel hard huilen als ik 'm hoor ?
Ja. Wonderwall is een kutlied, dus kunnen covers ervan alleen maar beter zijn dan het origineel. Maar dat is geen compliment.quote:Ken jij de Cat Power cover van Wonderwall ?
Ik begin nieuwsgierig te worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Ik denk dat je met je heupen wil wiegen en je bips wil schudden. Maar dat vermoed ik maar.
Een moment, het komt er aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik begin nieuwsgierig te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |