Goede morguh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef zatoichi het volgende:
Goedemorgen
Zeg wateroverlast in tilburg, maar in Utrecht kurkdroog!
Ik werk al meer dan twee jaar in Amsterdam. Ideaal is het niet, maar het is *op zich* ook wel leuk omdat veel van mijn vrienden er wonen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Ciscus het volgende:
Heb een baan aangeboden gekregen in Amsterdam....rilrilril......maar goed, dinsdag maar eens even kijken. (maar Utrecht, ik ben voor altijd de jouwe)
Wat je zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
Arrogante lui, die Amsterdammers.
Joh, ga es gewoon de stad in om rond te neuzen, zoals elke zichzelf respecterende meid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen ik vanmorgen om 7 uur na mijn werk naar huis fietste was het best te doen. Ik heb van 7 tot 2 dan ook best prima geslapen, totdat ik mijn bed uitzweette..
Dan een vraag voor de dames: ik ben op zoek naar laarzen: liefst van simpel leer, bruintint, tot net onder de knie. Ben vanmiddag bij Invito/Sacha/Dr. Adams enzo geweest, maar dat vond ik allemaal saai. Hebben jullie nog een goeie tip waar ik leuke laarzen kan kopen ? Het is voor onder korte jurkjes 's zomers. Ik heb een stel van die sixties jurkjes en die zien er zo stom uit met platte/lage schoenen.
Je MOET het hele weekend bier drinken ? Waarom moet dat ? En waarom doe je net of het een straf is ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moet het hele weekend bier drinken in Amsterdam![]()
Maar ik zorg dat ik overdag in Utrecht ben. Want zelfs met kater is Utrecht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moet het hele weekend bier drinken in Amsterdam![]()
Maar ik zorg dat ik overdag in Utrecht ben. Want zelfs met kater is Utrecht [afbeelding]
Ja, ik snap het wel, maar bier is bier, niet dan ? Je kan mij nog wel een riooleringspijp inlokken met een krat bier, dan zal ik Amsterdam ook best wel kunnen verdragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |