en de rest door de vleesmolen halen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef Magistic het volgende:
80 tassen vullen met in elke tas ledematen van verschillende koters, dan door heel nederland verspreiden...
"MAG"! Hoeft dus niks....quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De helft mag ik gaan rondleiden.
Wat moet ik met 40 koters?!
Nee, dat moet je met 40 kinderen doen, en dan de overige 40 ernaar laten zoekenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef Magistic het volgende:
80 tassen vullen met in elke tas ledematen van verschillende koters, dan door heel nederland verspreiden...
Whehehequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef Magistic het volgende:
Dumpen in de ballenbak van IKEAquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik denk dat het VVV niet verheugd zal zijn als ik een groep steel voor eigen gebruik, de eigelijke bedoeling is dat ik ze een rondleiding geef. Maar ja, wat moet ik nou een uur met 40 koters?
Leuk. Kunnen ze nog spoorzoekertje doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je met 40 kinderen doen, en dan de overige 40 ernaar laten zoeken![]()
Wehehequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Leuk. Kunnen ze nog spoorzoekertje doen.![]()
Geen idee. Ik heb ook pas één keer eerder kinderen gehad en dat was 2 weken terug voor mijn examenrondleiding. Dat waren Belgische koterts van 15/16 en gelukkig hebben Belgische leraren hun koters goed in de hand en gedragen die zich. Als het dadelijk allemaal apatische 8 jarige ADHDtergdwergen zijn, dan zit ik mooi met de gebakken peren. Dat soort volk geeft nooit fooi!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe oud zijn ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |