abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39570452
Dat je niets uitspookt, wel of niet werkt, maar dan als je werkt dat je gelijk thuis komt en je computer aanzet
Lekker op je bureaustoel zit in het weekend als je wakker wordt en voor je het weet je huisverlichting aan moet zetten omdat het alweer donker wordt en de dag langzaam nacht begint te worden

Vaak uren op Fok! zit en topic na topic erdoorheen jaagt, dat je verder van het vele surfen op internet helemaal gaar bent maar toch gewoon doorgaat omdat dit zo'n beetje het enige is wat je doet, dat je wel MSN hebt met 100 mensen erin,maar deze dus nooit spreekt

Dat je elke dag wel een tijdje bezig bent om afwisselende pr0n te kunnen downloaden, vaak clips van 1 minuut, of misschien wel van het vele internetten en doelloos surfen de weg weet naar gratis full movie pr0n clips via bekende en onbekende wegen

Dat je nergens heen gaat, misschien niet eens een telefoon hebt omdat je toch niemand belt of omdat je niemand kent die jou mogelijkerwijs zou kunnen bellen

Geen sociaal leven, ook in het weekend niets anders doet dan thuis zitten , en misschien bezig met dik worden door geen beweging,dat je alleeen de deur uitgaat voor de nodige boodschappen.

Dat je misschien wel thuis woont bij je ouders, bij thuiskomst even gedag zegt en dan vlug terug naar de digitale realiteit waar je de rest van de dag je tijd aan zal slijten

Klaag hier samen met mij, dat het leven zonder al die technische snufjes die nu aanwezig zijn misschien wel veel meer inhoud had gehad

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:05:01 #2
131603 Afwazig
Serious business
pi_39570517
Ik heb geen geld meer, krijg na het weekend pas weerloon. Iedereen gaat uit, ik kan niet mee omdat ik het vertik om te lenen. En nu weet ik dus niet wat ik zaterdag avond / vrijdagavond moet doen. Derhalve vind ik dat ik dit weekend geen leven heb.
pi_39570581
steek je pc in brand dan ben je verlost
pi_39570625
Goed topic. Je zou dominee moeten worden.
pi_39571656
Ben lid van FOK.. dan heb je toch ook geen leven?
pi_39571821
Geen vrienden, geen telefoon, niet stappen........mén, jij moet stinkend rijk zijn!
pi_39571856
[klaag] M'n stage-begeleider kan niet eens netjes programmeren, laat staan volgens de standaarden die hij zelf heeft goedgekeurd. [/klaag]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:52:00 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39572099
Je hebt mijn leven prachtig beschreven. 1 Positief puntje: ik heb wel een sociaal leven gelukkig.

Dus: Klaag.
Ik heb al een boek.
pi_39572168
Opgeschoond. Als je niets inhoudelijks te melden hebt reageer dan gewoon niet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:07:53 #10
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_39572694
Tja, wat is nou je klacht?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_39573179
De dingen die de TS zegt zijn wel herkenbaar, die had ik enkele jaren geleden ook eens, was toen zomervakantie en dan deden deze toestanden zich bij mij ook voor. Nu heb ik gelukkig wel een leven, jammer genoeg dat het soms wel iets TE druk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')