Er naar toe gaan, passer in z'n oog steken, dood laten bloeden, in stukken hakken, handen en hoofd gescheiden houden van de rest, handen en hoofd ergens dumpen in het kanaal ofzo, de rest bij z'n familie in de tuin gooien en aanbellen.quote:
Zeker weten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:57 schreef Dewoesjka het volgende:
Helaas.....het is in Den Haag
Goh dat ik een van mn beste klanten hier op fok zou tegenkomen....quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef Rekkie het volgende:
385 p/m ...... jij verdient toch wel meer met je job?
Temeier
![]()
Je bent zo goedkoop, dat kan ik niet laten lopen.... zak over je kop en gaan met die banaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Goh dat ik een van mn beste klanten hier op fok zou tegenkomen....![]()
Zak over mn kop? laatst wou je nog in mn gezicht spuitenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent zo goedkoop, dat kan ik niet laten lopen.... zak over je kop en gaan met die banaan
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Zak over mn kop? laatst wou je nog in mn gezicht spuiten
Typisch geval van split personality?
Moet je even aanwijzen waar ik serieus was hoor..... smiley's enzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef Dewoesjka het volgende:
Anders ga je er ff serieus op in![]()
o ja je krijgt de groeten van je moeder ze zit hier naast me
Is dat ook al een klant? Dan moet je wel goed zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef Dewoesjka het volgende:
Anders ga je er ff serieus op in![]()
o ja je krijgt de groeten van je moeder ze zit hier naast me
die doet het nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef Dewoesjka het volgende:
www.alsjemenuneuktneukikjemoedergratiserbij.nl
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Dewoesjka het volgende:
boeiend dat ze dood is, ze kan dr benen nog prima wijd doen hoor
Nee joh, kijken waar hij woont en dan een paardenKOP naast hem in bed leggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er naar toe gaan, passer in z'n oog steken, dood laten bloeden, in stukken hakken, handen en hoofd gescheiden houden van de rest, handen en hoofd ergens dumpen in het kanaal ofzo, de rest bij z'n familie in de tuin gooien en aanbellen.
Opgelost, slotke![]()
Hoe kom je dan in zijn huis?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee joh, kijken waar hij woont en dan een paardenKOP naast hem in bed leggen![]()
Zeker, maar met asquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef Dewoesjka het volgende:
wat valt er niet aan te snappen dan? is toch simpel lijkt me.......
wel eens van necrofilie gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |