8 September, nog 63 nachtjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Hellrazor het volgende:
kilkt tof wanneer komt het uit ?

Ben benieuwd wat ze niet van GTA afgekeken hebben, maarja beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef taart het volgende:
'pimp my ride' ()saints row
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waarschijnlijk het online gedeelte...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze niet van GTA afgekeken hebben, maarja beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Oeh geilquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef taart het volgende:
'pimp my ride' ()saints row
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Clowns zijn vreselijk. Mijn opa had vroeger een zelfgemaakt schilderijtje van een clown en dat ding moest altijd van de muur als ik langs kwam, ik vond het dood engquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuck, ik vind die clown enger als alle zombiers bij elkaar! Ik HAAT clowns!![]()
![]()
Die gast gaat er als eerste aan!

In het Engels 'Coulrophobia'.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Clowns zijn vreselijk. Mijn opa had vroeger een zelfgemaakt schilderijtje van een clown en dat ding moest altijd van de muur als ik langs kwam, ik vond het dood eng.

quote:[12:40] <soul2soul> prey demo gebruikt low res textures zegt de dev op hun forum
[12:40] <soul2soul> de retail version heeft high-res textures, hebben ze gedaan om de demo download size wat kleinder te maken
[12:41] <soul2soul> pic van dev: http://putfile.com/pic.php?pic=7/18903012563.jpg&s=f10
[12:41] <soul2soul> http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=19343&page=2
[12:41] <soul2soul> dismus werkt daar
[12:42] <soul2soul> I've attached an image of how the "eagle" room looks in the full game, to back up what I said before. Compare it to the same room in the demo, and you should be pleasantly surprised...

Klopt, maar wie zegt dat ik in z'n winkel mijn games koop?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:45 schreef Wessiej het volgende:
De meeste winkels hebben altijd al hun spellen een paar dagen van te voren in de schappen liggen, vooral van die niet al te slimme winkels op game gebied.

Ik weet niet naar welke Nedgame jij gaat, maar die in Apeldoorn heeft altijd alle games een dag of twee voor de officiële release in de winkel liggen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:54 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat ik in z'n winkel mijn games koop?
Ik ga altijd naar Nedgame... simpel, makkelijk en vriendelijk. Die kerels zetten Prey de 14e in de winkel, maar omdat ik daar vaker kom, mag ik het een dag eerder komen ophalen, wie zou daar nou niet blij mee zijn?![]()
* NX is misschien te over "enthiousiast"...

Ik, want Nedgame is te duurquote:Op zondag 9 juli 2006 19:54 schreef NX het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat ik in z'n winkel mijn games koop?
Ik ga altijd naar Nedgame... simpel, makkelijk en vriendelijk. Die kerels zetten Prey de 14e in de winkel, maar omdat ik daar vaker kom, mag ik het een dag eerder komen ophalen, wie zou daar nou niet blij mee zijn?![]()
* NX is misschien te over "enthiousiast"...

Hoezo?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:39 schreef Sjotime het volgende:
Iemand LotR al gezien... Gcshop heeft hem zag ik, maar die vertrouw ik niet meer

2x erg laat gekregen.......... zal je zien.... bestel ik hem en krijgt iemand anders van dimplus hem vrijdag nog eerderquote:

Ja zoiets denk ik ook.... heb hem net voor de zekerheid maar bij dimplus besteld....quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |