Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:59 schreef Tain het volgende:
Dead Rising
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]
Hey Mystikvm, ga jij voor deze, dan ga ik wel voor Sylvie Meis-kamperhoer-kloon"! Fair trade mén!.
idd, ik hou dit niet vol tot septemberquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Kappen met die pics van Dead Rising, dan wordt het wachten alleen maar irritanter!
Nog 64 nachtjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
idd, ik hou dit niet vol tot september
Sinds ik een tijdje geleden Resident Evil 2 heb gekeken vraag ik me soms af of ik die 90 minuten niet beter kon besteden aan nee knikkend naar goudvissen te kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:32 schreef Heintje het volgende:
Sinds ik een tijdje geleden Resident Evil 2 gekeken heb kan ik al niet meer wachten op dat spel.
Bij play.com betaal je standaard teveel als je in euro's gaat betalen, maar 360 spellen zijn ze niet goedkoper mee dan hier in de winkel. Credit card bij de meeste winkels benodigd jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:36 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar als ik op Play kijk, dan zie ik dat bijvoorbeeld Prey, 39,99 pond is, en omgerekend, volgens Play.com zelf is dat EUR 63.99, of ben ik nu gek?
Als je dus zoiets besteld, is de enige manier van betalen met een credit card?
Dawn of the Dead remake is veel leuker om te kijken als je naar dit spel uitkijktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:32 schreef Heintje het volgende:
Sinds ik een tijdje geleden Resident Evil 2 gekeken heb kan ik al niet meer wachten op dat spel.
Qua game is Resident Evil top in het Zombie genre, maar wat betreft film zijn er veel betere!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:32 schreef Heintje het volgende:
Fuck, ik vind die clown enger als alle zombiers bij elkaar! Ik HAAT clowns!quote:
Vind je van mijn avatar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuck, ik vind die clown enger als alle zombiers bij elkaar! Ik HAAT clowns!![]()
![]()
Die gast gaat er als eerste aan!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Tain het volgende:
Project Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt dit een Japanse Wing Commander?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Tain het volgende:
Project Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je nu niet al zin om met een heggenschaar die clown doormidden te knippenquote:
Geen idee maar het is van Squenixquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt dit een Japanse Wing Commander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |