Heaumeauxquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef LENUS het volgende:
MANNENPAP
muggenzifterquote:
Scherp joh, zeer scherpquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tcoh belangrijk genoeg om te editen kennelijk
Ik begin altijd vroeg met werkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:24 schreef Rio het volgende:
Misschien moet je je afvragen of het normaal is dat jij al om elf uur in je nest ligt te stinken, zeker met die hitte.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef renz0r het volgende:
Lekkere buurvrouw? Hoe oud en uiterlijk?
Ze wilde gewoon neuken, dat jij je hout in haar 2 gaatjes deed stopper, was een verkapte hint!
Als je op 50 jarige vrouwen met dikke reet en hangborsten valt welquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef renz0r het volgende:
Ze wilde gewoon neuken, dat jij je hout in haar 2 gaatjes deed stoppen, was een verkapte hint!
En je hebt niks gedaan!
Zo dat was mijn gedachte ook, ze wilde gewoon dat je langs kwam om haar gaatjes te vullen maar jij ligt liever op bedquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef renz0r het volgende:
Ze wilde gewoon neuken, dat jij je hout in haar 2 gaatjes deed stoppen, was een verkapte hint!
En je hebt niks gedaan!
...is een plaatje van Ali B he.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef Delnooz het volgende:
dude...rampeneren is toch echt net iets anders...
Ik niet, misschien jij welquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je op 50 jarige vrouwen met dikke reet en hangborsten valt wel![]()
Eindelijk iemand die op letquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef SilverBullet het volgende:
Maar de bel ging dus om 11 uur en niet om half 12? Dat is een groot verschil natuurlijk.![]()
Lees je fotoboek, wat botst daar tegen die tieten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo dat was mijn gedachte ook, ze wilde gewoon dat je langs kwam om haar gaatjes te vullen maar jij ligt liever op bed![]()
half 8 beginnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |