Ik ga denk ik gewoon blanco stemmen, want momenteel zijn alle partijen zwaar klotequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:24 schreef Homdeck het volgende:
Wat doen jullie als er een motie van wantrouwen tegen Balkenende 3 ingediend wordt?
"die gaan we zeker steunen, wij steunen geen kabinet waar Verdonk in zit"
Gaan jullie zelf een motie van wantrouwen indienen?
"nee, dat denk ik niet"
jezus wat een kutpartij. Ik hoop vurig dat ze geen zetel halen bij de verkiezingen.
Wat is er nou weer mis met de PNVD?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon blanco stemmen, want momenteel zijn alle partijen zwaar klote![]()
Linksquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef _The_General_ het volgende:
En in het bijzonder tegen die zeur Loserwies van de laan ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef freddygonzales het volgende:
Lousewies...................die wil ik weleens KEIHARD rimmen en achterwaarts in d`r poes neuken.
Daarna trap ik haar m`n bed uit. Zo ben ik. Streng maar toch prettig.
Stem dan Partij voor de Dieren !quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon blanco stemmen, want momenteel zijn alle partijen zwaar klote![]()
Dieren zijn alleen goed voor op de BBQ.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Stem dan Partij voor de Dieren !
zwaar klote zei hij jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Stem dan Partij voor de Dieren !
Brusselmans is overal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef freddygonzales het volgende:
Lousewies...................die wil ik weleens KEIHARD rimmen en achterwaarts in d`r poes neuken.
Daarna trap ik haar m`n bed uit. Zo ben ik. Streng maar toch prettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |