ruikt de steen naar poep dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Schepseltje het volgende:
de recherche is langsgeweest en heeft geurproefen genomen van de baksteen, zodat ze die in verband kunnen brengen met een eventuele verdachte
NEE!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Is het niet zo dat je TomTom niet verzekerd is bij een autoinbraak?
De radio is een autoaccessoire en over het algemeen wel verzekerd, met de TomTom ligt het anders. Dat is eigenlijk inboedel en dus niet verzekerd op de de autoverzekering. Je kunt echter wel kijken of je inboedelverzekering dekking biedt. Waarschijnlijk wel (als je braakschade hebt), alleen zit er over het algemeen een maximering op diefstal uit de auto...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Is het niet zo dat je TomTom niet verzekerd is bij een autoinbraak?
Geen idee, ik heb al jaren auto's met geïntegreerde audiosystemen. Maar volgens mij is het niet verzekerd als je je frontje laat zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Is de autoradio wel verzekerd, als je het frontje laat zitten?
tsja eigenlijk zou de politie eens lokauto's moeten kunnen gebruiken, in amerika werkt dat prima, de politie heeft er ook geen problemen mee om uren in een auto langs de snelweg te zitten, dus een lokauto een paar uur in de gaten houden moet ook wel lukken..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij ons in de straat word altijd in het weekend ingebroken....2 x me raam in geslagen maar helaas er lag niks...
Paar maanden geleden expres me frontje erin laten zitten en hele nacht gepost in een busje dat t.o. me auto stond en jawel 2 mocro's (leeftijd 17 jaar) die me ramen intikken met een ramentikker, helaas voor hun schoot ik naar buiten met een knuppel en heb ze even wat waarden en normen geleerd.....3 dagen later zag ik 1tje met gips om ze pols![]()
Had nog wel even toen het gebeurde ter plaatse geld geeist anders volgde er meer, sindsdien nergens last van gehad![]()
Ik vind het niet meer dan normaal dat je gewoon wel je spullen in je eigen auto kan laten zitten zonder dat iemand er met zijn klauwen aan moet zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:26 schreef klootje het volgende:
de recherche komt voor een autoinbraak?geurproeven?Jij zal wel in een rijke buurt wonen?Ben jij die prins plofkop van Oranje ,ofzo?
En dat geleuter over Amerika is helemaal lachwekkend,denk jij,nerdboy,dat er ooit iemand vijf jaar vastgezeten heeft voor autoinbraak?In welke film of serie heb je dat gezien?
Haal gewoon s'avonds je nerdzooi uit je auto.
Echt ongelofelijk,de boerenhuilies op dit forum.
Dat ding haal je er toch ook uitquote:
Met Hugsterr. eigen schuld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:14 schreef Hugsterr het volgende:
Je zegt "weer ingebroken" en toch laat je na je eerste inbraak vanalles in de auto liggen.
Beetje slim ben je zelf ook niet hè?
In de ideale wereld ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je gewoon wel je spullen in je eigen auto kan laten zitten zonder dat iemand er met zijn klauwen aan moet zitten![]()
Rechtvaardig dat TS hierom gaat klagen, en misschien is het een optie om wat duidelijker en normaler te reageren?![]()
Waarom ga je niet zoals een user hier boven posten in een of ander busje. En op het moment dat iemand weer een poging waagt diegene vol met een knuppel op z'n knieschijven slaat zodat lopen voor hem wat lastig gaat worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef Schepseltje het volgende:
Nou vanacht hebben ze weer ingebroken, dit keer had ik er bijna niets in liggen, maar wel weer ruit kapot
vorige week bij m'n zwager ingebroken, zelfde verhaal, alleen daar hebben ze het slot gesloopt
waarom kunnen die marokkaantjes niet gewoon gaan werken voor hun geld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |