Ja precies..quote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gelukkig komen zij meestal wél opdagen
Ik ga met mee je. Samen met 'Doctors and Dealers' mijn favorieten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...
Favoriete nummers tot nu toe:
- Deadwood
- The enemy
- Bang bang, you're dead
- You fucking love it
..
That's just like, uhmquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ahh, een DPT-topic.
Achteraf kan gezegd worden dat The Libertines toch vooral Barat was. Babyshambles vs DPT levert een duidelijke winnaar op.
Recensiesquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef lienelien het volgende:
Heb je de recensie van het Paradiso optreden van onze Pete gelezen op oor.nl?
DPT zet toch wel even wat anders neer, neer ik aan![]()
Neejoh, dat is 'onder invloed' alquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is rommelig ook gewoon niet zijn handelsmerk. Dat werkt juist cool enzo.
Ik neem aan dat Barat wel gewoon zingt, maar dat hij zijn gitaarpartijen overlaat aan de invaller. Dat is namelijk een beetje pijnlijk met een (niet te zetten) gebroken sleutelbeen.quote:De band Dirty Pretty Things is gedwongen vervanging te zoeken voor frontman en giratist Carl Barat.Hij brak eerder deze week zijn sleutelbeen in Taiwan en kan daarom niet optreden. Zijn vervanger is gitarist Josh Hubbard van The Paddingtons.DPT staat 20 augustus op Lowlands,met of zonder Barat.
Hij zingt idd gewoon. Stond eerder deze week al op NME.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:17 schreef belsen het volgende:
Op teletekst vandaag:
[..]
Ik neem aan dat Barat wel gewoon zingt, maar dat hij zijn gitaarpartijen overlaat aan de invaller. Dat is namelijk een beetje pijnlijk met een (niet te zetten) gebroken sleutelbeen.
Hehe, dan stond ik vlak bij jou. Stond ook helemaal voorin bij de gasten die jij beschrijft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef Spec87 het volgende:
Hij zong niet alleen, hij speelde ook gewoon! Hetzij met zijn arm in een engelse vlag als mitella. En ik kan het weten want ik stond oog en oog met 'm. wel 2 hele seconden, daarna werd ik weer ge-bodycheck-ed door die bloody brits!![]()
Wel echt een vet optreden, was achteraf helemaal doorweekt. Veel aparte figuren ook voorin, 2 supermans, een SM-gast en een gast in alleen z'n onderbroek. Achja, die engelse sporen ook gewoon niet. Maar dat maakte de show niet minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |