Nou bij mij ging het meer van:quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef hamkaastosti het volgende:
bwoah. ik heb er ook 1 uit laten zagen in 3 stukken. Mooiste tandartsbezoek ooit. *zaag zaag* hmm.. au. spuit er bij in. *zaag zaag* au :| spuit er bij in.![]()
5 minuten later zat ik alweer in de auto naar huis toe. Nergens last van gehad
dat vind ik een goed id.quote:
puddingquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik raad je aan de pijnstillers heel dicht in de buurt te houden, en wat vloeibaar eten in huis te halen,. ik heb het ook moeten laten doen, heb beide keren een week niet kunnen eten.
soep zonder dingen erin?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef Haikuh het volgende:
[..]
pudding
pudding
pudding
frituurvet (vloeibaar)![]()
en euh ? nog meer aanraders ?
mzcaronie?
dus eigenlijk heb je niets te klagen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Nou bij mij ging het meer van:
Spuit
Spuit
Spuit
Spuit
Spuit
Spuit
Spuit
Spuit
Wacht maar even, je mag zo naar de kamer..
Hup naar de kamer, de bovenste was er in een halve min. uit.
Zegt ie ah, die moeten we even boren
boor boor
boor boor
kraaaaak
boor boor
krak,
zo klaar..
(volgens mij was het nog geen 5 min)..
euhm nou weet ik niet.. nu is het al wat gevoeliger..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dus eigenlijk heb je niets te klagen?
ik mag geen alcohol drinken van de chirurgquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef menesis het volgende:
[..]
soep zonder dingen erin?
of anders gewoon bier! Elk biertje is 2 boterhammen heb ik me wel eens laten vertellen![]()
is ook best logischquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:55 schreef Haikuh het volgende:
[..]
ik mag geen alcohol drinken van de chirurg![]()
Nee, Alcohol is bloedverdunnendquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef menesis het volgende:
is dat vanwege de pijnstillers dat dat niet mag (alcohol)?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik raad je aan de pijnstillers heel dicht in de buurt te houden, en wat vloeibaar eten in huis te halen,. ik heb het ook moeten laten doen, heb beide keren een week niet kunnen eten.
Mja, ik weeet niet..of het bij mij anders is dan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kijk mij eens stoer zijn![]()
Had ik al verteld dat ik dezelfde dag ook weer naar school ging![]()
is wel stoer, jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kijk mij eens stoer zijn![]()
Had ik al verteld dat ik dezelfde dag ook weer naar school ging![]()
Dat hoefde bij mij niet, bij mij groeide ze zeg maar naast de kaakquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Mja, ik weeet niet..of het bij mij anders is dan.
maar bij mij groeide ze horizontaal ipv verticaal, en zaten ze nog onder me tandvlees, dat eerst weg moest..
Mja... ieder reageerd er anders op hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |