Ha, jijquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Frappelsien het volgende:
Haikepaikeviedeaikuuuuh![]()
Arme jongen... meer ibu nemen![]()
duur woord voor gaatje vullen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:44 schreef Blik het volgende:
paar weken geleden ook geweest voor een amtrumperforatie...
geen pretje
zoietsquote:
dat tandvlees doen ze gewoon met een aantal hechtingen, door het weghalen van de kies is er aardig wat overtollig vlees, dus doen ze het tandvlees eroverheen met behulp van hechtingenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef GekkeMat het volgende:
Hmmmm ik moet ze dit jaar ook nog laten weghalen en ook bij mij tandvlees eroverheen .. moeten ze beetje veel snijden of viel dat wel mee ?
om eerlijk te zeggen, heb ik totaal niets gevoeld van het snijden/kloppen/boren.. alleen het idee dat ze me kaak aan t verbouwen zijn met een klopboormachine is wel erg rot.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef GekkeMat het volgende:
Hmmmm ik moet ze dit jaar ook nog laten weghalen en ook bij mij tandvlees eroverheen .. moeten ze beetje veel snijden of viel dat wel mee ?
Oh dat ja, daar controleerde mijn tandarts ook op. Schijnt dat je daar gigantische onstekingen van kan krijgen als je er niet snel wat aan doet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:30 schreef Blik het volgende:
[..]
zoiets
Er was een kies getrokken, die was zo lang dat er daardoor een gaatje was ontstaan naar de neusholte toe. Dat schijnt niet abnormaal te zijn dus toen werd ik naar de kaakchirurg gestuurd die het weer dicht mocht maken...
lijkt me als je niet verdoofd word , dat het wel pijnlijk isquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef IBAZ het volgende:
puuh, ruim 40 en bij mij komt nu de laatste pas door.
de anderen zijn ook pas een paar jaar oud en puntgaaf. net als de rest van mijn gebit.
doet boren trouwens veel pijn ?
Boren? Nee, dat doet helemaal geen pijn (Tenzij ze erg diep moeten en in de buurt van de zenuw komen, dan zou ik een verdoving wel aanraden). Op 1 keer na, nooit een verdoving voor gevraagd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef Haikuh het volgende:
[..]
lijkt me als je niet verdoofd word , dat het wel pijnlijk is
maar meestal krijg je toch wel een verdoving..
ze boren in je tandvlees, niet in de tand..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Boren? Nee, dat doet helemaal geen pijn (Tenzij ze erg diep moeten en in de buurt van de zenuw komen, dan zou ik een verdoving wel aanraden). Op 1 keer na, nooit een verdoving voor gevraagd.
Ah, ja, dan zeker WEL een verdoving. Sorry, verkeerd begrepen, dacht dat het over normale gaatjes gingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:25 schreef Haikuh het volgende:
[..]
ze boren in je tandvlees, niet in de tand... maar daarin tegen ik weet niet hoe het voelt, (als er namelijk bij de tandarts geboord word in me tand, Voel je het wel, maar is het niet pijnlijk.
Ik heb vanaf dat ik een stuk jonger was al een te kleine kaak, dus die theorie kan wel kloppenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef Netflier het volgende:
Mensen met een brede kaak schijnen er minder last van te hebben dan mensen met een smalle kaak. Maar goed, met Ibuprofen hou je het echt wel uit. Bij mij werkte de verdoving een paar uur en daarna begon het niet hevig maar toch wel genoeg pijn te doen dat ik Ibuprofen moest innemen. Je wordt daar wat duizelig van, maar verder is het geen big deal.
Wel direct als je thuis bent ijskompressen tegen je wang houden. Is de reis naar huis wat lang (omdat je met de bus bent ofzo) kan je misschien ijskompressen bij de kaakchirurg vragen. 5 minuten tegen je wang houden, dan 5 minuten niet, dan weer wel. En dat minimaal een half uur lang. Als je dat niet doet heb je echt een onwijs dikke wang.
Kan dat serieus? Dat heb ik namelijk ook, ik heb er alleen nooit aangedacht dat dat van een getrokken verstandskies zou kunnen komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef Crashcat het volgende:
Wees blij dat hij jouw kaak niet heeft uitgerekt.
Mijn kaak zit nu af en toe vast en je hoort van die klik- klak geluiden als ik mijn mond open en dicht doe.
dat heb/had ik al (het klik/klak in me kaak)... hoe dat komt weet ik niet, maar ook niet echt bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef Crashcat het volgende:
Wees blij dat hij jouw kaak niet heeft uitgerekt.
Mijn kaak zit nu af en toe vast en je hoort van die klik- klak geluiden als ik mijn mond open en dicht doe.
Auw... aanklagen die hap...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Crashcat het volgende:
Alsje kaak verdooft is dan kan die makkelijker uitrekken, aangezien je niks voelt.
De kaakchirurg zei dat ik mijn mond verder open moest doen, maar dat kon ik niet.
Dus hij duwt mijn onderkaak nog meer naar beneden en toen was het gebeurd.
Ik merkte dat er wel iets mis was gegaan, maar daar kwam ik pas achter na een paar dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |