abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:51:35 #26
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39572079
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Frappelsien het volgende:
Haikepaikeviedeaikuuuuh

Arme jongen... meer ibu nemen
Ha, jij

Sapperdeflap frappelsien

leuk jou hier te zien...

ot: ja meer ibu
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_39572879
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:44 schreef Blik het volgende:
paar weken geleden ook geweest voor een amtrumperforatie...

geen pretje
duur woord voor gaatje vullen?
De status 'bagger-user' voorbij
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:16:48 #28
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39572974
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

bestaat dat woord eigenlijk wel
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:30:27 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_39573448
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

zoiets

Er was een kies getrokken, die was zo lang dat er daardoor een gaatje was ontstaan naar de neusholte toe. Dat schijnt niet abnormaal te zijn dus toen werd ik naar de kaakchirurg gestuurd die het weer dicht mocht maken...
pi_39574710
Hmmmm ik moet ze dit jaar ook nog laten weghalen en ook bij mij tandvlees eroverheen .. moeten ze beetje veel snijden of viel dat wel mee ?
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:28:04 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_39575087
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef GekkeMat het volgende:
Hmmmm ik moet ze dit jaar ook nog laten weghalen en ook bij mij tandvlees eroverheen .. moeten ze beetje veel snijden of viel dat wel mee ?
dat tandvlees doen ze gewoon met een aantal hechtingen, door het weghalen van de kies is er aardig wat overtollig vlees, dus doen ze het tandvlees eroverheen met behulp van hechtingen
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:57:09 #32
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39586435
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef GekkeMat het volgende:
om eerlijk te zeggen, heb ik totaal niets gevoeld van het snijden/kloppen/boren.. alleen het idee dat ze me kaak aan t verbouwen zijn met een klopboormachine is wel erg rot.

op dit moment (na 1200mg "verdovende middelen" voel ik het niet echt.. alleen of er een gewicht van een paar kg in me mond is gepropt.

veel tandvlees hebben ze niet weggehaald volgens mij.. ik weet t ook niet, maar ze hebben het wel gehecht.. ik doe morgen vroeg wel een update over hoe ik me voel
pi_39588454
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:30 schreef Blik het volgende:

[..]

zoiets

Er was een kies getrokken, die was zo lang dat er daardoor een gaatje was ontstaan naar de neusholte toe. Dat schijnt niet abnormaal te zijn dus toen werd ik naar de kaakchirurg gestuurd die het weer dicht mocht maken...
Oh dat ja, daar controleerde mijn tandarts ook op. Schijnt dat je daar gigantische onstekingen van kan krijgen als je er niet snel wat aan doet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:02:07 #34
65918 IBAZ
broeinest
pi_39589040
puuh, ruim 40 en bij mij komt nu de laatste pas door.
de anderen zijn ook pas een paar jaar oud en puntgaaf. net als de rest van mijn gebit.
doet boren trouwens veel pijn ?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:21:25 #35
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39603607
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef IBAZ het volgende:
puuh, ruim 40 en bij mij komt nu de laatste pas door.
de anderen zijn ook pas een paar jaar oud en puntgaaf. net als de rest van mijn gebit.
doet boren trouwens veel pijn ?
lijkt me als je niet verdoofd word , dat het wel pijnlijk is
maar meestal krijg je toch wel een verdoving..
pi_39609764
De ene tandarts is de andere niet...Mijn eerste tandarts heeft bij mij wel eens een verstandskies getrokken en na drie spuiten verging ik nog van de pijn toen ie hem eruit trok.

Later, na verhuist te zijn, naar een nieuwe tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Ik scheet in m'n broek van angst, maar met 1 spuitje van heel die behandeling niets gevoeld. Bij die nieuwe tandarts krijg je mij dus niet meer weg
pi_39609837
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef Haikuh het volgende:

[..]

lijkt me als je niet verdoofd word , dat het wel pijnlijk is
maar meestal krijg je toch wel een verdoving..
Boren? Nee, dat doet helemaal geen pijn (Tenzij ze erg diep moeten en in de buurt van de zenuw komen, dan zou ik een verdoving wel aanraden). Op 1 keer na, nooit een verdoving voor gevraagd.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:25:05 #38
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39613533
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Boren? Nee, dat doet helemaal geen pijn (Tenzij ze erg diep moeten en in de buurt van de zenuw komen, dan zou ik een verdoving wel aanraden). Op 1 keer na, nooit een verdoving voor gevraagd.
ze boren in je tandvlees, niet in de tand.. . maar daarin tegen ik weet niet hoe het voelt, (als er namelijk bij de tandarts geboord word in me tand, Voel je het wel, maar is het niet pijnlijk.
pi_39614138
Fijn dat TS na zijn bezoekje aan de kaakchirurg niet zoveel last heeft gehad...
Verdovingen
Ibuprofen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:20:19 #40
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_39614834
Stelt geen fuck voor. Ik had ook nog eens een chirurg met gevoel voor humor. Je ligt namelijk met je hoofd recht omhoog en je kan dan niet/nauwelijks bewegen. Dus ik keek de hele tijd naar boven en daar stond dus de assistente ( das logisch ). Zegtie chirurg " jaaa kijk niet zo man, ze is al bezet. "

Vonk wel grappig toen ( en de assistentie ook )
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_39615659
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:25 schreef Haikuh het volgende:

[..]

ze boren in je tandvlees, niet in de tand.. . maar daarin tegen ik weet niet hoe het voelt, (als er namelijk bij de tandarts geboord word in me tand, Voel je het wel, maar is het niet pijnlijk.
Ah, ja, dan zeker WEL een verdoving. Sorry, verkeerd begrepen, dacht dat het over normale gaatjes ging
pi_39616704
Pff ben woensdag ook geweest, voor links. Ook laten wegsnijden, en de onderste zat idd ook horizontaal. Het viel me allemaal erg mee, maar heb toch wel behoorlijk wat pijn nog steeds, en het is moeizaam eten..
EN DAT BEN IK BEHOORLIJK ZAT!

Oja, over 1,5 week mag ik weer
A smile is all you need
pi_39617770
Mietje! Bij mij alle 4 tegenlijk d'r uit, en ik had nog zo'n nieuw derderangs beginnersverpleegstertje dat me de eerste keer verkeerd verdoofde, waardoor ik dus 2 keer een aantal verdovingsspuiten in m'n gehemelte en tandvlees kreeg.
pi_39618017
Mensen met een brede kaak schijnen er minder last van te hebben dan mensen met een smalle kaak. Maar goed, met Ibuprofen hou je het echt wel uit. Bij mij werkte de verdoving een paar uur en daarna begon het niet hevig maar toch wel genoeg pijn te doen dat ik Ibuprofen moest innemen. Je wordt daar wat duizelig van, maar verder is het geen big deal.

Wel direct als je thuis bent ijskompressen tegen je wang houden. Is de reis naar huis wat lang (omdat je met de bus bent ofzo) kan je misschien ijskompressen bij de kaakchirurg vragen. 5 minuten tegen je wang houden, dan 5 minuten niet, dan weer wel. En dat minimaal een half uur lang. Als je dat niet doet heb je echt een onwijs dikke wang.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:55:27 #45
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39620624
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef Netflier het volgende:
Mensen met een brede kaak schijnen er minder last van te hebben dan mensen met een smalle kaak. Maar goed, met Ibuprofen hou je het echt wel uit. Bij mij werkte de verdoving een paar uur en daarna begon het niet hevig maar toch wel genoeg pijn te doen dat ik Ibuprofen moest innemen. Je wordt daar wat duizelig van, maar verder is het geen big deal.

Wel direct als je thuis bent ijskompressen tegen je wang houden. Is de reis naar huis wat lang (omdat je met de bus bent ofzo) kan je misschien ijskompressen bij de kaakchirurg vragen. 5 minuten tegen je wang houden, dan 5 minuten niet, dan weer wel. En dat minimaal een half uur lang. Als je dat niet doet heb je echt een onwijs dikke wang.
Ik heb vanaf dat ik een stuk jonger was al een te kleine kaak, dus die theorie kan wel kloppen
Ijscompressie kreeg ik al gelijk mee, omdat het zo warm was, en ik sjans had van de verpleegkundige daar

Gister eigenlijk de hele dag gekoelt (5 min op, 5 min zonder) wat je al zegt.
en vandaag afentoe ook nog wat, voelt wel goed aan eigenlijk.. Maar omdat ik vanacht niet heb kunnen koelen, is het erg dik geworden, Nu op dit moment gaat t wel weer. Eens even kijken hoe het morgen vroeg is.
pi_39621161
Wees blij dat hij jouw kaak niet heeft uitgerekt.

Mijn kaak zit nu af en toe vast en je hoort van die klik- klak geluiden als ik mijn mond open en dicht doe.
なんだっけ
pi_39621745
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef Crashcat het volgende:

Mijn kaak zit nu af en toe vast en je hoort van die klik- klak geluiden als ik mijn mond open en dicht doe.
Kan dat serieus? Dat heb ik namelijk ook, ik heb er alleen nooit aangedacht dat dat van een getrokken verstandskies zou kunnen komen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:23:47 #48
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39629771
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef Crashcat het volgende:

dat heb/had ik al (het klik/klak in me kaak)... hoe dat komt weet ik niet, maar ook niet echt bij stil gestaan.

ps. zonder pijnstillers is het nog steeds een erg vervelend gevoel, met wat ibuprofen is het wel verholpen, lang leven de pijnstillers yippie-kay yey
pi_39644053
Alsje kaak verdooft is dan kan die makkelijker uitrekken, aangezien je niks voelt.

De kaakchirurg zei dat ik mijn mond verder open moest doen, maar dat kon ik niet.
Dus hij duwt mijn onderkaak nog meer naar beneden en toen was het gebeurd.

Ik merkte dat er wel iets mis was gegaan, maar daar kwam ik pas achter na een paar dagen.
なんだっけ
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:07:55 #50
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_39644425
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Crashcat het volgende:
Alsje kaak verdooft is dan kan die makkelijker uitrekken, aangezien je niks voelt.

De kaakchirurg zei dat ik mijn mond verder open moest doen, maar dat kon ik niet.
Dus hij duwt mijn onderkaak nog meer naar beneden en toen was het gebeurd.

Ik merkte dat er wel iets mis was gegaan, maar daar kwam ik pas achter na een paar dagen.
Auw... aanklagen die hap...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')