Past je geslachtsdeel er in?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:18 schreef jogy het volgende:
Ohja, ik ben verliefd op mijn camera, zou het mogelijk zijn om ermee te trouwen?
Naja ik weet het niet , De menselijke kant wordt altijd emotioneel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja een paar keer maar het piept alleen maar. is dat normaal, moeten we nu in relatietherapie?
Dan zou ik het niet trouwen, als je ooit een keer een echte neuksex behoefte voelt kan ze meteen scheiden aangezien je met de camera dus niet kan neuksexen.quote:
Is die lekker warm en zacht enzo ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:32 schreef jogy het volgende:
Maar ik kan mijn schwans wel in de camera-tas poeren trouwens.
Hey slet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:32 schreef jogy het volgende:
Maar ik kan mijn schwans wel in de camera-tas poeren trouwens.
het is niet essentieel , maar het neukt wel lekkerder.quote:
Koud is niks dus enzo.quote:
JOENE!quote:
Ik heb vorige week een mapje gekregen met alle 170 foto's die op de bruiloft zijn gemaakt..quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:34 schreef YPPY het volgende:
Tally en GI, hebben jullie al een album met de trouwfoto's? Ik ben er nu mee bezig, maar wat een werk! Ik was van plan om het van het weekend af te hebben (hebben we weer een smoes om naar het nichtje te gaan kijken), maar dat worden overuren. Of hebben jullie iets van een fotograaf?
Het was vanmorgen heeeeeeeel vroegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu, maar nu is het te vroeg.
Vroege-ochtendsex.![]()
.
Bericht begint goed... alleen de afsluiting een beetje depri....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Het was vanmorgen heeeeeeeel vroeg
Het temperatuurtje was precies goed..
En demn wat hebben we geneukt
En nu moet ik dus een aantal dagen zonder
ook moggeh...quote:
Dat gaat niet want het is gewoon de waarheidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bericht begint goed... alleen de afsluiting een beetje depri....
Opnieuw!
Goeiemorgen n00bquote:
Ontzettend gelukkig getrouwd nog steeds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
Knut, nog steeds gelukkig getrouwd? Of heb je nu al spijt?
Wij moeten de foto's nog ophalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:34 schreef YPPY het volgende:
Tally en GI, hebben jullie al een album met de trouwfoto's? Ik ben er nu mee bezig, maar wat een werk! Ik was van plan om het van het weekend af te hebben (hebben we weer een smoes om naar het nichtje te gaan kijken), maar dat worden overuren. Of hebben jullie iets van een fotograaf?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat niet want het is gewoon de waarheid
Hij is net vertrokken naar Duitsland.. De verrader
Moggeh meisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |